Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Gminy i Miasta w Goleniowie
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Porządek obrad sesji


  1. Otwarcie obrad i stwierdzenie kworum.

  2. Odczytanie porządku obrad sesji.

  3. Przyjęcie protokołu z posiedzenia XIII sesji Rady Miejskiej w Goleniowie odbytej w dniu 28 października 2015 r. oraz protokołu z posiedzenia XIV sesji Rady Miejskiej w Goleniowie odbytej w dniu 25 listopada 2015 r.

  4. Projekt budżetu Gminy Goleniów na rok 2016:

  1. odczytanie projektu uchwały budżetowej;

  2. odczytanie opinii stałych komisji w sprawie projektu budżetu wraz z ich wnioskami;

  3. odczytanie zaopiniowanych przez Komisję Budżetu wniosków zgłoszonych przez 1/3 składu Rady, przedstawienie stanowiska i wniosków Komisji Budżetu w sprawie projektu budżetu oraz opinii co do pozostałych wniosków;

  4. odczytanie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej;

  5. przedstawienie stanowiska Burmistrza Gminy w sprawie uwag zawartych w opinii RIO, opiniach komisji i zgłoszonych wnioskach oraz przedstawienie ewentualnych autopoprawek Burmistrza do projektu budżetu;

  6. dyskusja nad projektem budżetu, wnioskami, autopoprawkami Burmistrza oraz ich przegłosowanie;

  7. głosowanie nad przyjęciem uchwały budżetowej.

  1. Projekt uchwały w sprawie uchwalenia wieloletniej prognozy finansowej Gminy Goleniów na lata 2016-2025.

  2. Projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały w sprawie przyjęcia Planu Gospodarki Niskoemisyjnej dla Gminy Goleniów.

  3. Projekt uchwały w sprawie zmian budżetu gminy na 2015 r.

  4. Projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały w sprawie uchwalenia wieloletniej prognozy finansowej Gminy Goleniów na lata 2015-2025.

  5. Projekt uchwały w sprawie planu kontroli Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Goleniowie na 2016 r.

  6. Interpelacje radnych i wolne wnioski.

  7. Informacje o działalności między sesjami Burmistrza Gminy.

  8. Informacje o działalności między sesjami Komisji Rady Miejskiej.

  9. Informacje o działalności między sesjami Przewodniczącego Rady.

  10. Zamknięcie obrad sesji.

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Arkadiusz Sell 14-12-2015 14:17
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 14-12-2015
Ostatnia aktualizacja: - 14-12-2015 14:17