Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Gminy i Miasta w Goleniowie
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Burmistrz Gminy Goleniów ogłasza nabór na DWA wolne stanowiska pracy Aplikant w Straży Miejskiej w Urzędzie Gminy i Miasta w Goleniowie


BURMISTRZ GMINY GOLENIÓW

  • OGŁASZA NABÓR

NA DWA WOLNE STANOWISKA PRACY

Aplikant

w Straży Miejskiej

w Urzędzie Gminy i Miasta w Goleniowie

  1. Wymagania niezbędne:

    1. obywatelstwo polskie

    2. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie w pełni z praw publicznych

    3. niekaralność sądowa za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe

    4. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wolnym stanowisku

    5. nieposzlakowana opinia

    6. uregulowany stosunek do służby wojskowej

    7. ukończone 21 lat

    8. wykształcenie minimum średnie

    9. sprawność pod względem psychicznym i fizycznym

2. Wymagania dodatkowe:

    1. prawo jazdy kat. B,

    2. znajomość obsługi komputera (Word, Excel),

    3. umiejętność jazdy pojazdami jednośladowymi,

    4. podstawowa znajomość przepisów z zakresu porządku publicznego oraz ustawy o strażach gminnych

    5. brak przeciwwskazań do pracy w umundurowaniu,

    6. brak przeciwwskazań do pracy ze zwierzętami,

    7. brak przeciwwskazań do pracy w godzinach nocnych , w dniach ustawowo wolnych i święta,

  1. Wymagane dokumenty:

1) list motywacyjny,

2) życiorys - curriculum vitae,

3) kserokopie świadectw pracy,

4) kserokopie świadectw potwierdzających wykształcenie,

5) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach,

6) referencje - jeżeli takowe posiada,

7) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

8) oświadczenie o niekaralności (przestępstwo umyślne, ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe).

Zapraszamy do udziału w naborze osoby posiadające określony stopień niepełnosprawności.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu w Biurze Obsługi Interesanta lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Aplikanta w Straży Miejskiej w terminie do dnia 10.02.2016 do godz. 15.00 (decyduje data wpływu do Urzędu).

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Po weryfikacji dokumentów aplikacyjnych kandydaci spełniający wymagania zostaną powiadomieni o terminie rozmów kwalifikacyjnych telefonicznie lub na adres poczty elektronicznej, natomiast osoby które nie zostaną zakwalifikowane do następnego etapu naboru, otrzymają odpowiedzi pisemne.

Wymagane dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1201)”.

Szczegółowe informacje na temat dodatkowych wymagań oraz zakresu wykonywanych zadań można uzyskać w Biuletynie Informacji Publicznej (www.goleniow.pl) oraz pod numerem telefonu 46 98 290.

Załączniki do pobrania

Pobierz Rozpakuj
Pobierz spakowane pliki Rozpakuj pliki i pobierz

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Marta Kachniarz 22-01-2016 11:54
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 22-01-2016
Ostatnia aktualizacja: - 22-01-2016 11:54