herb BIP - Urząd Gminy i Miasta w Goleniowie

www.goleniow.pl

Burmistrz Gminy Goleniów Ogłasza Nabór na wolne stanowisko pracy: Referent ds. gospodarki gminnej w Wydziale Gospodarki Gminnej w Urzędzie Gminy i Miasta w Goleniowie

Burmistrz Gminy Goleniów Ogłasza Nabór na wolne stanowisko pracy:
Referent ds. gospodarki gminnej w Wydziale Gospodarki Gminnej w Urzędzie Gminy i Miasta w Goleniowie

1. Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie
b) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie w pełni z praw publicznych
c) niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie
d) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wolnym stanowisku
e) nieposzlakowana opinia
f) wymagane wykształcenie: minimum średnie maturalne o profilu ogólnym lub zawodowym oraz  2-letni staż pracy w urzędach

2. Wymagania dodatkowe:
Wiedza w zakresie przepisów: 

  • ustawa o dodatkach mieszkaniowych, 
  • ustawa Prawo energetyczne w zakresie dotyczącym dodatków energetycznych, 
  • ustawa o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego,
  • ustawa o drogach publicznych w zakresie podstawowym, 
  • ustawa Prawo zamówień publicznych w zakresie podstawowym,
  • ustawa o samorządzie gminnym, 
  • ustawa o pracownikach samorządowych ,
  • kodeksu postępowania administracyjnego.

3. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny,
2) życiorys – curriculum vitae,
3) kserokopie świadectw pracy,
4) kserokopie świadectw potwierdzających wykształcenie,
5) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach,
6) referencje – jeżeli takowe posiada,
7) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
8) oświadczenie o niekaralności (przestępstwo umyślne, ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe).

Zapraszamy do udziału w naborze osoby niepełnosprawne.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu w Biurze Obsługi Interesanta lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko referenta ds. gospodarki gminnej w Wydziale Gospodarki Gminnej w terminie do dnia  18.02.2016 do godz. 15.00 (decyduje data wpływu do Urzędu).

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu  po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Po weryfikacji dokumentów aplikacyjnych kandydaci spełniający wymagania zostaną powiadomieni o terminie rozmów kwalifikacyjnych telefonicznie lub na adres poczty elektronicznej, natomiast osoby które nie zostaną zakwalifikowane do następnego etapu naboru, otrzymają odpowiedzi pisemne.

Wymagane dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1201)”.
Szczegółowe informacje na temat dodatkowych wymagań oraz zakresu wykonywanych zadań  można uzyskać w Biuletynie Informacji Publicznej oraz pod numerem telefonu 46 98 270.


Do pobrania w załączniku:

  • Zakres czynności Referenta ds. Gospodarki Gminnej
  • Formularz opisu stanowiska pracy w urzędzie

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Andrzej Krause 05-02-2016 07:13
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 05-02-2016
Ostatnia aktualizacja: Andrzej Krause 05-02-2016 07:15