herb BIP - Urząd Gminy i Miasta w Goleniowie

www.goleniow.pl

BURMISTRZ GMINY GOLENIÓW OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY Inspektora ds kontroli w Wydziale Finansowym w Urzędzie Gminy i Miasta w Goleniowie


BURMISTRZ GMINY GOLENIÓW OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Inspektora ds kontroli w Wydziale Finansowym
w Urzędzie Gminy i Miasta w Goleniowie

  1. Wymagania niezbędne wynikające z ustawy o pracownikach samorządowych:

    1. obywatelstwo polskie lub Unii Europejskiej a także innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - jeżeli posiada potwierdzoną znajomość języka polskiego

    2. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie w pełni z praw publicznych

    3. niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie

    4. nieposzlakowana opinia

    5. wykształcenie wyższe ekonomiczne

    6. conajmnej trzyletni staż pracy

2. Wymagania dodatkowe niezbędne do nawiązania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę:

    1. trzyletni staż pracy w księgowości lub kontroli finansowej

    2. posiadane doświadczenie zawodowe przynajmniej 1 roku na stanowisku księgowego lub kontroli w finansach publicznych

    3. bardzo dobra znajomość obowiązujących przepisów z zakresu finansów publicznych, rachunkowości, prawa podatkowego, podatków i opłat lokalnych, samorządu terytorialnego, prawa oświatowego

    4. bardzo dobra znajomość problematyki księgowości budżetowej

    5. doświadczenie w przeprowadzaniu analiz i kontroli finansowych

    6. obsługa komputera (Word, Exel, Internet)

  1. Wymagane dokumenty:

    1. życiorys (CV)

    2. list motywacyjny

    3. oświadczenie o niekaralności

    4. kserokopie świadectw pracy

    5. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach

    6. referencje

    7. dokument poświadczający wykształcenie

    8. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu w Biurze Obsługi Interesanta lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Inspektora ds kontroli w Wydziale Finansowym w Urzędzie Gminy i Miasta w Goleniowie w terminie do dnia 16.07.2010 do godz. 15.00.

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Po weryfikacji dokumentów aplikacyjnych kandydaci spełniający wymagania zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmów kwalifikacyjnych, natomiast osoby które nie zostaną zakwalifikowane do następnego etapu naboru, otrzymają odpowiedzi pisemne.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926) oraz ustawą z dn. 21.11.2008 o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223,poz. 1458)”.

Szczegółowe informacje na temat dodatkowych wymagań oraz zakresu wykonywanych zadań można uzyskać w Biuletynie Informacji Publicznej (www.goleniow.pl) oraz pod numerem telefonu 091-46 98 220.

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Paweł Przesmycki 05-07-2010 11:40
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 05-07-2010
Ostatnia aktualizacja: Paweł Przesmycki 05-07-2010 11:41