herb BIP - Urząd Gminy i Miasta w Goleniowie

www.goleniow.pl

BURMISTRZ GMINY GOLENIÓW OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY na Inspektora ds informacji współczesnej Ośrodka Dokumentacji Dziejów Ziemi Goleniowskiej "Żółty Domek" w Wydziale Rozwoju Lokalnego, Promocji i Turystyki w Urzędzie Gminy i Miasta w Goleniowie

BURMISTRZ GMINY GOLENIÓW OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY na Inspektora ds informacji współczesnej Ośrodka Dokumentacji Dziejów Ziemi Goleniowskiej „Żółty Domek” w Wydziale Rozwoju Lokalnego, Promocji i Turystyki w Urzędzie Gminy i Miasta w Goleniowie

  1. Wymagania niezbędne wynikające z ustawy o pracownikach samorządowych:

    1. obywatelstwo polskie lub Unii Europejskiej a także innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - jeżeli posiada potwierdzoną znajomość języka polskiego

    2. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie w pełni z praw publicznych

    3. niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie

    4. nieposzlakowana opinia

    5. wykształcenie wyższe humanistyczne, ekonomiczne

    6. conajmnej trzyletni staż pracy

2. Wymagania dodatkowe niezbędne do nawiązania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę:

    1. posiadane doświadczenie zawodowe w zakresie wykonywanej pracy w dziedzinie historii lub w dziedzinach powiązanych z historią

    2. staż pracy minimum trzy lata, z czego udokumentowane zatrudnienie na umowę o pracę przez okres minimum dwóch lat u jednego pracodawcy w przeciągu ostatnich pięciu lat.

    3. znajomość zagadnień związanych z pozyskiwaniem środków pozabudżetowych, realizacją i rozliczaniem projektów

    4. umiejętność tworzenia, przetwarzania i archiwizowania dokumentacji fotograficznej i faktograficznej

    5. obsługa komputera, urządzeń biurowych, programów komputerowych (Power Point, Excel, MS Word, Open Office) oraz sprzętu audio i video

    6. doświadczenie w zakresie historii, pedagogiki, pracy z młodzieżą

    7. bardzo dobra znajomość historii miasta Goleniów oraz całej Gminy Goleniów, a także znajomość aktualnej sytuacji społeczno - gospodarczej Gminy

    8. umiejętność pisania tekstów popularnonaukowych

    9. znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym w mowie i piśmie.

  1. Wymagane dokumenty:

    1. życiorys (CV)

    2. list motywacyjny

    3. oświadczenie o niekaralności

    4. kserokopie świadectw pracy

    5. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach

    6. referencje

    7. dokument poświadczający wykształcenie

    8. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu w Biurze Obsługi Interesanta lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Inspektora ds informacji współczesnej Ośrodka Dokumentacji Dziejów Ziemi Goleniowskiej „Żółty Domek” w Wydziale Rozwoju Lokalnego, Promocji i Turystyki w Urzędzie Gminy i Miasta w Goleniowie w terminie do dnia 01.09.2010 do godz. 15.00.

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Po weryfikacji dokumentów aplikacyjnych kandydaci spełniający wymagania zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmów kwalifikacyjnych, natomiast osoby które nie zostaną zakwalifikowane do następnego etapu naboru, otrzymają odpowiedzi pisemne.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926) oraz ustawą z dn. 21.11.2008 o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223,poz. 1458)”.

Szczegółowe informacje na temat dodatkowych wymagań oraz zakresu wykonywanych zadań można uzyskać w Biuletynie Informacji Publicznej (www.goleniow.pl) oraz pod numerem telefonu 091-46 98 295.

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Paweł Przesmycki 20-08-2010 13:08
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 20-08-2010
Ostatnia aktualizacja: Paweł Przesmycki 20-08-2010 13:10