Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Gminy i Miasta w Goleniowie
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Porządek obrad sesji

 

  1. Otwarcie obrad i stwierdzenie kworum.

  2. Odczytanie porządku obrad sesji.

  3. Przyjęcie protokołu z posiedzenia XXXV sesji Rady Miejskiej w Goleniowie odbytej w dniu 25 października 2017 r.

  4. Stan realizacji gminnych inwestycji przyjętych do budżetu Gminy Goleniów na 2017 rok.

  5. Projekt uchwały w sprawie przyjęcia „Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Gminie Goleniów na 2018 rok”.

  6. Projekt uchwały w sprawie przyjęcia rocznego Programu współpracy Gminy Goleniów z organizacjami pozarządowymi na rok 2018.

  7. Projekt uchwały w sprawie regulaminu płacowego dla nauczycieli zatrudnionych w szkołach.

  8. Projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały w sprawie przyjęcia Lokalnego Programu Rewitalizacji Gminy Goleniów na lata 2017-2030.

  9. Projekt uchwały w sprawie udzielenia dotacji na remont kościoła filialnego w miejscowości Stawno p.w. Opieki św. Józefa.

  10. Projekt uchwały w sprawie zaopiniowania wniosku Nadleśnictwa Kliniska o uznanie za ochronne lasy stanowiące własność Skarbu Państwa w obszarze Gminy Goleniów.

  11. Projekt uchwały w sprawie uchylenia uchwały w sprawie wyrażenia intencji udziału Gminy Goleniów, jako partnera przy dofinansowaniu zadania inwestycyjnego realizowanego w ramach programu Zielonych Inwestycji GIS z Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.

  12. Projekt uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Goleniowskiemu w 2018 r. na realizację zadania inwestycyjnego „Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Powiecie Goleniowskim”.

  13. Projekt uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Goleniowskiemu w 2018 r. na realizację zadania polegającego na przebudowie dróg powiatowych w granicach miejscowości Lubczyna gm. Goleniów.

  14. Projekt uchwały w sprawie zmian budżetu gminy na 2017 r.

  15. Interpelacje radnych, wolne wnioski i zapytania.

  16. Informacje o działalności między sesjami Burmistrza Gminy.

  17. Informacje o działalności Komisji Rady Miejskiej.

  18. Informacje Przewodniczącego Rady.

  19. Zamknięcie obrad sesji.

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Arkadiusz Sell 22-11-2017 13:26
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 22-11-2017
Ostatnia aktualizacja: Arkadiusz Sell 22-11-2017 13:26