Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Gminy i Miasta w Goleniowie
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Zapytanie ofertowe na zadanie pn. Oszacowanie wartości 26 nieruchomości gruntowych - sporządzenia operatów szacunkowych określających wartość prawa własności - na potrzeby aktualizacji wysokości opłat z tytułu użytkowania wieczystego

WPNS.271.20.2022.JB                                                                                                                  Goleniów, 24.05.2022

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

Burmistrz Gminy Goleniów  zaprasza do złożenia oferty na wykonania zadania pod nazwą:

„Oszacowanie wartości 26 nieruchomości gruntowych - sporządzenia operatów szacunkowych określających wartość prawa własności - na potrzeby aktualizacji wysokości opłat z tytułu użytkowania  wieczystego”

 

kod CPV: 71319000-7

ZAMAWIAJĄCY:

Gmina Goleniów

Plac Lotników 1

72-100 Goleniów

NIP: 856-00-08-981, REGON 811684367

 

TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:

Do udzielenia zamówienia publicznego na wykonanie zadania określonego w niniejszym zapytaniu zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 1 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.) nie stosuje się przepisów ustawy w związku z nieprzekroczeniem kwoty 130 000 złotych.

 

OGÓLNY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Przedmiot zamówienia obejmuje zadanie wykonania wyceny 26 nieruchomości gruntowych, położonych na terenie miasta i gminy Goleniów, w celu zaktualizowania wysokości opłat z tytułu użytkowania wieczystego gruntów. Szczegółowy wykaz nieruchomości znajduje się w załączniku nr 1.

 

SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

  1. Wykonanie usługi obejmuje:
  • dokonanie wyceny i dostarczenie operatów szacunkowych 26 nieruchomości wskazanych w załączniku, w terminie wynikającym z umowy,
  • usunięcie wad operatów stwierdzonych w okresie 3 lat od dnia odbioru zamówienia, w terminie wynikającym z umowy,
  • udzielania na piśmie niezbędnych i kompletnych wyjaśnień i odpowiedzi na każde wezwanie w terminie wynikającym z umowy,
  • udział w postępowaniach administracyjnych i sądowych, jeżeli zajdzie taka konieczność,
  • dokonanie aktualizacji operatu szacunkowego – jeżeli wykonawca złoży taką ofertę - w terminie wynikającym z umowy.
  1. Wykonawca jest zobowiązany do pozyskania we własnym zakresie i na własny koszt informacji z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, z ewidencji gruntów i budynków oraz ksiąg wieczystych.
  2. Wykonawca wykona przedmiot umowy w sposób spełniający wymagania przepisów prawa, wynikających w szczególności z Kodeksu cywilnego, Ustawy o gospodarce nieruchomościami,  Rozporządzenia w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego, oraz zgodnie ze standardami zawodowymi rzeczoznawców majątkowych.
  3. Wykonawca odpowiedzialny jest za ewentualne szkody, powstałe przy realizacji zamówienia, na zasadach określonych w przepisach Kodeksu cywilnego, w tym ponosi odpowiedzialność za dochowanie przez podwykonawców warunków umowy. Za działania podwykonawców, w tym za szkodliwe ich działania, Wykonawca odpowiada jak za swoje własne.
  4. Szczegółowe zapisy dotyczące realizacji zadania zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3.

 

 

TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA

Zaproponowany w ofercie termin nie może być dłuższy niż 60 dni od daty podpisania umowy.

 

WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

W postępowaniu mogą wziąć udział oferenci, którzy spełniają łącznie następujące warunki:

  1. posiadają uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości,   
  2. nie są wykluczeni z ubiegania się o zamówienie z powodu przesłanek wymienionych            

                w art. 108 i 109 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych,

  1.                nie są wykluczenie z ubiegania się o zamówienie na podstawie art.  7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835).
  2. spełniają wymogi określone w warunkach zamówienia.

 

Ewentualni podwykonawcy, którzy zostaną wskazani w ofercie do wykonania całości lub części przedmiotu zamówienia, muszą posiadać uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości. W przypadku zmiany podwykonawcy w czasie obowiązywania umowy, nowy podwykonawca także musi posiadać ww. uprawnienia.

 

WYKONAWCY WYSTĘPUJĄCY WSPÓLNIE:

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i/lub do podpisania  umowy.

Wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.

SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY:

 

  1. W ofercie należy podać:
  1. cenę realizacji zamówienia,
  2. termin realizacji zamówienia, liczony w dniach od podpisania umowy,
  3. czy wykonawca zobowiązuje się dokonać aktualizacji operatów.

 

Objaśnienia:

ad. A - cena obejmuje wykonanie i dostarczenie wycen 26 nieruchomości oraz, w razie konieczności, usunięcie wad operatów, dokonanie aktualizacji operatu (jeżeli Wykonawca złoży taką ofertę), udzielanie wyjaśnień i udział w postępowaniach administracyjnych i sądowych;

ad. B - termin wykonania to ilość dni liczona od podpisania umowy. Jako termin realizacji zamówienia należy rozumieć termin dostarczenia operatów szacunkowych 26 nieruchomości, (nie może być dłuższy niż 60 dni);

ad. C - żądanie aktualizacji, w razie zajścia takiej konieczności, może dotyczyć nie więcej niż 5 nieruchomości wycenianych w ramach umowy i może nastąpić w ciągu 3 lat od chwili podpisania umowy.

 

  1. Wykonawca składa ofertę na realizację przedmiotu zamówienia na załączonym formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
  2. Oferta musi uwzględniać wszystkie czynności będące przedmiotem niniejszego zamówienia, o których mowa w zapytaniu ofertowym.
  3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert tylko na część przedmiotu zamówienia.
  4. Oferta musi być napisana czytelnie w języku polskim.
  5. Oferta musi być podpisana przez osobę/osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. Pełnomocnictwo powinno być dołączone do oferty o ile nie wynika z innych załączonych dokumentów. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale, notarialnie potwierdzonej kopii lub kopii potwierdzonej za zgodność przez mocodawcę. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być naniesione w sposób czytelny, datowane i podpisane przez osobę upoważnioną.
  6. Cena za wykonanie zamówienia musi być podana w polskich złotych i być zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku. Należy podać kwotę netto i brutto w zapisie cyfrowym i słownym oraz stawkę procentową podatku VAT.
  7. Złożona oferta musi uwzględniać wszystkie zobowiązania, obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia.
  8. Oferta powinna zawierać:
  • załącznik nr 2 - Formularz ofertowy,
  • pełnomocnictwo osoby reprezentującej Wykonawcę / Wykonawców.

 

 

 

 

MIEJSCE I TERMIN ZŁOŻENIA OFERT:

Ofertę należy złożyć osobiście lub za pośrednictwem operatora pocztowego do dnia

03.06.2022 r. do godz. 12.00

w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Gminy i Miasta w Goleniowie, Plac Lotników 1, 72-100 Goleniów (decyduje data i godzina wpływu).

 

Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, na kopercie wpisać nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz umieścić zapis:

Oferta na zadanie pn.: „Oszacowanie wartości 26 nieruchomości gruntowych - sporządzenia operatów szacunkowych określających wartość prawa własności - na potrzeby aktualizacji wysokości opłat z tytułu użytkowania wieczystego”.

Nie otwierać przed godz. 12.00 dn.03.06.2022 r.

 

Oferta złożona po terminie składania ofert nie będzie brała udziału w postępowaniu i zostanie zwrócona Wykonawcy w stanie nienaruszonym.

 

UZUPEŁNIENIE DOKUMENTÓW I WYJAŚNIENIE TREŚCI OFERTY:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z Wykonawcami w celu uzupełnienia brakujących dokumentów, pełnomocnictw lub wyjaśnienia treści złożonych ofert. Uzupełnienie brakujących dokumentów, pełnomocnictw lub wyjaśnień nie mogą prowadzić do negocjacji treści oferty.

 

KRYTERIA I SPOSÓB OCENY OFERTY:

Przy wyborze oferty stosowane będą następujące kryteria oceny ofert:

  1. cena - 80%,
  2. termin realizacji zamówienia - 5%,
  3. aktualizacja operatów – 15%,

 

Przy ocenie oferty według powyższych kryteriów, oferta wykonawcy może łącznie uzyskać maksymalnie 100 punktów, tj. za cenę 80 pkt, za termin wykonania 5 pkt, za aktualizację operatów 15 pkt. 

Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez oferentów w zakresie kryterium. Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania określone w kryterium otrzyma maksymalną ilość punktów (MP). Pozostałym oferentom, spełniającym wymagania kryterialne, przypisana zostanie odpowiednio (proporcjonalnie) mniejsza ilość punktów

 

 

 

Sposób obliczania punktów dla kryterium „A” (cena),

Maksymalna ilość punktów możliwa do przydzielenia w toku oceny w obrębie danego kryterium, wynosi 80 pkt.

Waga  - 80%.

Najniższa cena (brutto) spośród ofert nie odrzuconych

                Wartość punktowa  P1   =  -------------------------------------------              x  100 pkt  x waga                                                                                               

                                                               Cena (brutto) badanej oferty

Maksymalną ilość punktów otrzyma Oferent, który zaproponuje najniższą cenę. Pozostali Oferenci otrzymają proporcjonalnie mniejszą ilość punktów w stosunku do maksymalnej.  

 

Sposób obliczania punktów dla kryterium „B” (termin wykonania).

Maksymalna ilość punktów możliwa do przydzielenia w toku oceny w obrębie danego kryterium, wynosi 5 pkt.

Waga – 5%.

                                                                                                                                                                                                                                           Najkrótszy termin wykonania                                                                                                                                     zamówienia spośród ofert nieodrzuconych

Wartość punktowa P2   =        -----------------------------------------------      x          100 pkt         x waga                                                           Termin realizacji zamówienia badanej oferty

 

Maksymalną ilość punktów otrzyma Oferent, który zaproponuje najkrótszy termin wykonania zamówienia. Zaproponowany termin realizacji zamówienia nie może przekraczać 60 dni od dnia podpisania umowy. Pozostali Oferenci otrzymają proporcjonalnie mniejszą ilość punktów w stosunku do maksymalnej. Brak wskazania w ofercie jakiegokolwiek terminu będzie równoznaczne z zaoferowaniem maksymalnego terminu 60 dni od dnia podpisania umowy. 

 

Sposób obliczania punktów dla kryterium „C” (aktualizacja operatu).

Maksymalna ilość punktów możliwa do przydzielenia w toku oceny w obrębie danego kryterium, wynosi 15 pkt.

Waga – 15%.

Punkty zostaną przyznane za zobowiązanie do dokonania aktualizacji operatów, w następujący sposób:

  • za zobowiązanie do aktualizacji operatów: P3 = 15 punktów,
  • za brak zobowiązania do aktualizacji operatów: P3 = 0 punktów

 

Łączna wartość punktowa (P) zostanie obliczona poprzez zsumowanie wartości:

                                                                              P = P1 + P2 +P3

Wyniki obliczeń w punktach zostaną zaokrąglone do drugiego miejsca po przecinku. Suma punktów wg powyższych kryteriów będzie podstawą porównania i oceny ofert, a następnie wyboru oferty najkorzystniejszej. Ze wszystkich ofert, które spełniają warunki wybrana zostanie oferta która w wyniku oceny dokonanej w oparciu o powyższe kryteria uzyska największą sumę punktów spośród badanych ofert. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taką samą łączna wartość punktową, zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z niższą ceną.

 

ISTOTNE DLA STRON POSTANOWIENIA, KTÓRE ZOSTANĄ WPROWADZONE DO TREŚCI ZAWIERANEJ UMOWY.

Wszelkie istotne dla stron postanowienia zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do zaproszenia. Umowa zostanie zawarta na podstawie złożonej oferty Wykonawcy.

 

Uwagi dotyczące zapisów opcjonalnych w umowie:  

  1. W przypadku zawarcia umowy  z wykonawcą będącym płatnikiem podatku VAT,  w umowie zostaną umieszczone zapisy określające  rozliczenie  płatności  za pośrednictwem mechanizmu podzielonej płatności (split payment). W takim  przypadku  wymagane jest dołączenie do umowy oświadczenia Wykonawcy, że do wskazanego rachunku bankowego został utworzony wydzielony rachunek VAT na cele prowadzonej działalności gospodarczej.
  2. Ze względu na wymóg umieszczenia w umowie jednego z opcjonalnych zapisów, wynikających z ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2020 r., poz. 2207), w formularzu ofertowym należy zaznaczyć właściwy wariant informacji dotyczącej sposobu prowadzenia lub nie prowadzenia działalności gospodarczej przez oferenta.

 

POZOSTAŁE POSTANOWIENIA I INFORMACJE

  1. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść i warunki zapytania ofertowego. Dokonaną zmianę zapytania ofertowego Zamawiający przekazuje niezwłocznie wszystkim Wykonawcom.
  2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość nie złożenia zamówienia w przypadku, kiedy wartość oferty najkorzystniejszej przekroczy wartość przeznaczonych na to zadanie środków.
  3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
  4. Wykonawca uczestniczy w zamówieniu na własny koszt i ryzyko. Zamawiający nie zwróci Wykonawcy kosztów związanych z udziałem w zamówieniu.
  5. Po przeprowadzeniu postępowania nastąpi podpisanie umowy z wybranym Wykonawcą. W przypadku, gdy wybrany Wykonawca odstąpi od podpisania umowy możliwe jest podpisanie umowy z Wykonawcą, którego oferta otrzymała kolejną najwyższą ilość punktów.

 

KONTAKT Z ZAMAWIAJĄCYM:

Osoby do kontaktu: Jolanta Bednarczyk tel. 91 46 98 246, e-mail: jbednarczyk@goleniow.pl

 

KLAUZULA INFORMACYJNA WYNIKAJĄCA Z RODO:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Gminy i Miasta, Plac Lotników 1, 72-100 Goleniów, • inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Gminy i Miasta w Goleniowie jest Pani Marta Kachniarz, tel. (091) 46 98 293, e-mail: abi@goleniow.pl, • kontakt z administratorem bezpieczeństwa informacji w Urzędzie Gminy i Miasta, Plac Lotników 1: e-mail: abi@goleniow.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora danych osobowych.

Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, związanym z niniejszym postępowaniem prowadzonym w trybie zapytania ofertowego.

Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą upoważnione prawem osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja niniejszego postępowania prowadzonego w trybie zapytania ofertowego.

Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres wymagany przepisami szczególnymi prawa, w szczególności ze względu na cele archiwalne.

W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO,

Posiada Pani/Pan:

  • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana

dotyczących,

  • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ,
  • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO.

ZAŁĄCZNIKI:

Załącznik nr 1 - Lista nieruchomości

Załącznik nr 2 - Formularz ofertowy

Załącznik nr 3 - Wzór Umowy

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załączniki do pobrania

Pobierz Rozpakuj
Pobierz spakowane pliki Rozpakuj pliki i pobierz

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Jolanta Bednarczyk 24-05-2022 14:06
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Jolanta Bednarczyk 24-05-2022
Ostatnia aktualizacja: Jolanta Bednarczyk 14-06-2022 08:47