Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Gminy i Miasta w Goleniowie
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Porządek obrad sesji


  1. Sprawy regulaminowe:

    1. otwarcie obrad i stwierdzenie kworum;

    2. odczytanie porządku obrad sesji;

    3. przyjęcie protokołu z posiedzenia VIII sesji Rady Miejskiej odbytej w dniu 18 maja 2011 r.

  1. Projekt uchwały w sprawie zmian w Statucie Gminy Goleniów.

  1. Poświęcenie krzyża w sali konferencyjnej Urzędu Gminy i Miasta w Goleniowie oraz insygniów Gminy Goleniów.

  1. Rozpatrzenie sprawozdania z realizacji budżetu Gminy Goleniów oraz gospodarowania mieniem gminnym w roku 2010 r. wraz ze sprawozdaniem finansowym za 2010 rok oraz udzielenie absolutorium dla Burmistrza Goleniowa z tego tytułu:

    1. opinie merytorycznych Komisji Rady odnośnie sprawozdania Burmistrza Gminy z realizacji budżetu i gospodarowania mieniem gminnym oraz sprawozdania finansowego;

    2. opinia Komisji Rewizyjnej;

    3. opinia Regionalnej Izby Obrachunkowej w Szczecinie;

    4. dyskusja;

    5. głosowanie projektu uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Gminy Goleniów w roku 2010;

    6. głosowanie projektu uchwały w sprawie absolutorium z tytułu wykonania budżetu za rok 2010.

  1. Sprawozdanie z realizacji „Programu współpracy Gminy Goleniów z organizacjami pozarządowymi za rok 2010”.

  1. Interpelacje radnych.

  1. Wolne wnioski.

  1. Udzielenie odpowiedzi na interpelacje radnych zgłoszone na posiedzeniu VIII sesji Rady Miejskiej w dniu 18 maja 2011 r.

  1. Projekty uchwał w sprawie:

    1. zmian budżetu gminy na 2011 r.;

    2. zmiany uchwały w sprawie uchwalenia wieloletniej prognozy finansowej Gminy Goleniów na lata 2011-2045;

    3. udzielenia pożyczki przez Burmistrza Gminy w roku 2011 dla Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.;

    4. zamiaru likwidacji Przedszkola Publicznego z Oddziałami Integracyjnymi Nr 6 „Tęczowa Kraina” w Goleniowie;

    5. ustalenia wysokości opłaty za wpis do rejestru żłobków i klubów dziecięcych;

    6. zmiany uchwały w sprawie udzielenia pomocy materialnej o charakterze socjalnym dla uczniów zamieszkałych na terenie Gminy Goleniów;

    7. nadania nazwy ulicy we wsi Lubczyna;

    8. wydzierżawienia nieruchomości gruntowej stanowiącej własność Gminy Goleniów oraz odstąpienia od obowiązku przetargowego trybu zawarcia umowy;

    9. przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Goleniów dla terenu położonego w obrębie ewidencyjnym Kliniska Wielkie;

    10. przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Goleniów dla terenu położonego w obrębach ewidencyjnych Kliniska Wielkie i Nadleśnictwo Kliniska;

    11. przystąpienia do sporządzenia zmiany Stadium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Goleniów terenów pod lokalizację drogi publicznej z zachowaniem istniejących obiektów gastronomicznych do czasu realizacji przebudowy drogi;

    12. przystąpienia do sporządzenia zmiany Stadium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Goleniów w obrębach ewidencyjnych nr 3 miasta Goleniowa i Kliniska Wielkie;

    13. przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Goleniów obejmującego teren w obrębie ewidencyjnym Załom;

    14. przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Goleniów w obrębie geodezyjnym nr 4 dotyczącego terenu w rejonie „Górki Radarowej”;

    15. przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Goleniów w obrębie geodezyjnym Podańsko;

    16. przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Goleniów w obrębie ewidencyjnym nr 4 m. Goleniów - dotyczącego terenu w rejonie ul. Rybackiej i ul. Nowogardzkiej;

    17. powołania Zespołu do przedstawienia opinii o kandydatach na ławników sądowych na kadencję 2012 - 2015;

    18. przystąpienia do realizacji projektu termomodernizacji obiektów użyteczności publicznej
      pn. „Termomodernizacja budynków urzędowych” w ramach Programu Priorytetowego System Zielonych Inwestycji GIS - realizowanego przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.

  1. Informacje o działalności między sesjami:

      1. Burmistrza Gminy;

      2. Komisji Rady Miejskiej;

      3. Przewodniczącego Rady.

  1. Zamknięcie obrad sesji.

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Arkadiusz Sell 22-06-2011 14:40
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 22-06-2011
Ostatnia aktualizacja: - 22-06-2011 14:40