Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Gminy i Miasta w Goleniowie
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Porządek obrad sesji


  1. Sprawy regulaminowe:

    1. otwarcie obrad i stwierdzenie kworum;

    2. odczytanie porządku obrad sesji;

    3. przyjęcie protokołu z posiedzenia XXIV sesji Rady Miejskiej w Goleniowie odbytej
      w dniu 26 września 2012 r.

  1. Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych w Gminie Goleniów za rok szkolny 2011-2012.

  1. Interpelacje radnych.

  1. Wolne wnioski.

  1. Projekty uchwał w sprawie:

    1. zmian budżetu gminy na 2012 r.;

    2. zmiany uchwały w sprawie uchwalenia wieloletniej prognozy finansowej Gminy Goleniów na lata 2012-2045;

    3. zmiany uchwały w sprawie ustalenia stawek podatku od środków transportowych na rok 2013;

    4. obniżenia ceny skupu 1 q żyta służącej do obliczenia podatku rolnego w roku 2013;

    5. podwyższenia kapitału zakładowego Goleniowskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Goleniowie;

    6. zmiany uchwały w sprawie trybu udzielania i rozliczania dotacji dla szkół, dla których Gmina Goleniów nie jest organem prowadzącym, oraz trybu i zakresu kontroli prawidłowości ich wykorzystania;

    7. stanowienia o kierunkach działania Burmistrza Gminy Goleniów w zakresie realizacji projektu „Wirtu@lnie w SP w Komarowie”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego;

    8. podziału Gminy Goleniów na okręgi wyborcze, ustalenia ich granic i numerów oraz liczby radnych wybieranych w każdym okręgu;

    9. wydzierżawienia nieruchomości gruntowej stanowiącej własność Gminy Goleniów oraz odstąpienia od obowiązku przetargowego trybu zawarcia umowy;

    10. nadania nazwy ulicy Świerkowa we wsi Rurzyca;

    11. uchylenia uchwały nr VI-38/85 Rady Narodowej Miasta i Gminy w Goleniowie
      z dnia 29 stycznia 1985 r.

  1. Informacje dotyczące analizy złożonych oświadczeń majątkowych.

  1. Informacje o działalności między sesjami:

      1. Burmistrza Gminy;

      2. Komisji Rady Miejskiej;

      3. Przewodniczącego Rady.

  1. Zamknięcie obrad sesji.

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Arkadiusz Sell 24-10-2012 10:21
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 24-10-2012
Ostatnia aktualizacja: - 24-10-2012 10:21