Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Gminy i Miasta w Goleniowie
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Dołęga Teresa

Lp. Data i miejsce zgłoszenia Treść interpelacji, wniosku lub zapytania Odpowiedź
1 30.10.2012 r. XXV sesja RM W dniu 14 września 2011 r. złożyłam wniosek o zainstalowanie lampy ulicznej na słupie elektrycznym przy ul. Słowackiego, między posesją Nr 9 i 11. Na dzień dzisiejszy lampa nie została zainstalowana, co utrudnia przejście mieszkańców w porach wieczornych, szczególnie w okresie jesienno-zimowym. W imieniu mieszkańców ul. Słowackiego Nr 9 i 11 proszę o zrealizowanie w/w wniosku. Odpowiedź udzielona pismem z dnia
  15 listopada 2012 r.
WGG.0057.294.2012.SG
2 28.11.2012 r. XXVI sesja RM Jak to się stało i jakie są powody zmiany decyzji dotyczącej przebudowy ul. Słowiańskiej w Goleniowie i kto o tym zdecydował ? Miesiąc wcześniej zadanie było do realizacji w całości w 2013 r. W projekcie budżetu na rok 2013 w sprawie przebudowy ul. Słowiańskiej w Goleniowie wraz z budową parkingu ujęto tylko dokumentację ulicy za 300 tys. zł, a realizację inwestycji przesunięto na rok 2014. Czy prawdą jest, że w przeszłości była już raz opracowana i opłacona dokumentacja przebudowy ul. Słowiańskiej w Goleniowie i czy dokumentacja straciła ważność, a wydane na nią pieniądze zostały stracone, a w roku 2013 trzeba ponownie zamówić wykonanie dokumentacji na kwotę 300 tys. zł i ponownie za nią zapłacić? Odpowiedź udzielona pismem z dnia
11 grudnia 2012 r.
WGG.0003.2012.KG
3 30.01.2013 r. XXVIII sesja RM Wniosek dotyczy znalezienia środków finansowych na przygotowanie gorących zup z chlebem dla ludzi bezdomnych, niezaradnych życiowo, pozostających bez środków do życia. Od 20 grudnia 2012 r. Caritas i Plebania przy ul. Jana Pawła II 25 zaobserwowała duży wzrost osób, które przychodzą prosić o gorący posiłek. Był okres, że Stowarzyszenie Samarytanin II wydawał gorące zupy dla takich osób i to zostało zaniechane. Proszę, żeby to kontynuować od listopada 2013 do końca marca 2014. Uważam, jako Caritas, że jest potrzeba wydawania zup każdego roku w okresie jesienno-zimowym. Dla Caritasu nie jest to problem, ponieważ mamy pomieszczenie i możemy wydawać gorące zupy z chlebem, które ugotuje catering, jeżeli Urząd Miasta zapewni środki finansowe. Odpowiedź udzielona pismem z dnia
07 lutego 2013 r. WAS.0003.10.2013.MD
4 27.02.2013 r. XXIX sesja RM W imieniu mieszkańców Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Mikołajczyka 2/4 w Goleniowie ponawiam wniosek z dnia 29 czerwca 2012 r. o wyremontowanie drogi osiedlowej na naszym osiedlu należącej do Urzędu Gminy w Goleniowie. Z informacji dostępnej w „Gazecie Goleniowskiej” wynika, że remont mostu przy ul. Kasprowicza i jego przebudowa będzie kosztowała mniej niż założono to w planie. Wygospodarowane środki mogłyby posłużyć na remont ulicy znajdującej się przy Wspólnocie Mieszkaniowej przy ul. Mikołajczyka 2/4. W jakim aktualnie stanie znajduje się ta droga, proszę o dokonanie wizji lokalnej. Odpowiedź udzielona pismem z dnia
13 marca 2013 r. WGG.0003.357.2013.KG
5 24.04.2013 r. XXXI sesja RM W dniu 25 stycznia 2012 r. zgłosiłam wniosek o dokonanie naprawy przystanku autobusowego przy ul. Armii Krajowej. Otrzymałam odpowiedź, że przystanek zostanie wyremontowany wiosną. Informuję, że na dzień dzisiejszy zadanie nie zostało zrealizowane, jest pokryty napisami i jest brudny. Przystanek jest ważnym punktem komunikacji miasta i korzysta z niego wielu mieszkańców. Odpowiedź udzielona pismem z dnia
29 kwietnia 2013 r. WGG.0003.372.2013.KG
6 20.06.2013 r. Komisja Spr. Społ. oraz Komisja Rol.
i Ochr. Środ.
Radna poprosiła o wykoszenie trawy na ulicy Mikołajczyka 2/4, działka 548 obręb 2 w Goleniowie. Odpowiedź udzielona pismem z dnia
01 lipca 2013 r. WGG.0003.19.2013.KG
7 25.09.2013 r. XXXVI sesja RM W nawiązaniu do wniosku z dnia 27 lutego 2013 r. dotyczącego drogi wewnętrznej przy ul Mikołajczyka 2 i 4 w Goleniowie, wobec udzielonej odpowiedzi o braku możliwości finansowych realizacji budowy drogi wraz z odwodnieniem, gdyż nie została ujęta w wieloletniej prognozie finansowej na lata 2011-2045, wnoszę o sezonowe wyrównanie nawierzchni gruntowej i jej zagęszczenie. Stan obecny nawierzchni jest taki, że w sposób ciągły zagraża stanowi technicznemu samochodów.  
8 30.10.2013 r. XXXVII sesja RM Proszę o rozważenie możliwości podwyższenia kwoty w budżecie gminy na rok 2014, a dotyczących realizacji zadań dla organizacji pozarządowych. Chodzi o organizację wigilii dla najuboższych i samotnych oraz bożonarodzeniowy podarunek paczki świątecznej. Od wielu lat kwoty przeznaczone na te zadania nie były waloryzowane. Z przykrością muszę przyznać, że z każdym rokiem liczba osób potrzebujących pomocy jest coraz większa. Dlatego zasadne byłoby zwiększenie tych kwot o 2 tys. zł na każde zadanie.  
9 18.12.2013 r.  XL sesja RM Czy remont drogi wewnętrznej przy ul. Mikołajczyka 2 i 4 został wprowadzony do propozycji projektu budżetu na 2014 r. ?  
10 18.12.2013 r.  XL sesja RM Czy remont chodnika przy ul. Mikołajczyka został dodany do propozycji projektu budżetu na 2014 r. ?  
11 29.01.2014 r.  XLI sesja RM W dniu 30 stycznia 2013 r. podniosłam temat przygotowania gorących zup z chlebem dla osób bezdomnych, bez pracy, bez środków do życia. Dlaczego dla osób, które nie znalazły miejsca w schronisku z różnych powodów, dla bezdomnych, nie znaleziono pomieszczenia, gdzie mogliby się ogrzać, zjeść jakiś ciepły posiłek, napić się gorącej herbaty, przespać się pod dachem. Ludzie ci żyją w warunkach zagrażających życiu i zdrowiu. Koczują na przystankach autobusowych, w obmurowanych śmietnikach, przy ulicy Słowackiego, Jagiełły, Kościuszki, za Biblioteką Miejską, w szałasach z kartonu i na działkach. Żebrzą po marketach o jedzenie, o parę złotych. Mamy duży spadek temperatury i bardzo zimne noce. To warunki pogodowe zagrażają życiu bezdomnych. Dlaczego miasto nie zapewni dla ludzi koksowników w mieście, gdzie mogliby się ogrzać.  
12 26.02.2014 r. XLII sesja RM

Proszę o informację na temat aktualnej sytuacji na rynku pracy dla osób niepełnosprawnych.

1. Informacja ilości osób niepełnosprawnych zarejestrowanych i pozostających bez pracy.

2. Informacja ilości szkole, kursów przeprowadzonych dla w/w osób.

3. Informacja wielkości środków finansowych wydanych na szkolenia i kursy osób niepełnosprawnych.
 
13 26.03.2014 r.  XLIII sesja RM Radna wniosła pytanie na piśmie.  
14 29.04.2014 r.  XLIV sesja RM W dniu 25 stycznia 2012 r. został zgłoszony wniosek na sesji Rady Miejskiej w Goleniowie w sprawie remontu przystanku autobusowego na ul. Armii Krajowej w Goleniowie. Otrzymałam odpowiedź podpisaną przez Zastępcę Burmistrza Gminy Goleniów Henryka Zajko, iż: „Informuję, że w okresie wiosennym zostanie przeprowadzony remont przystanku”. W dniu 24 kwietnia 2013 r. został zgłoszony drugi wniosek o tej samej treści. Otrzymałam odpowiedź, że: „utrzymaniem przystanku zajmuje się Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Goleniowie”. Informuję, że na dzień dzisiejszy ściany przystanku nie zostały odmalowane i są brudne.  
15 19.05.2014 r. Komisja Rolnictwa
i Ochrony Środowiska
Radna wniosła o skoszenie trawy przy przystanku autobusowym na ul. Słowackiego.  
16 28.05.2014 r.  XLV sesja RM W imieniu mieszkańców ul. Mikołajczyka proszę o pilne załatanie dziur na tej ulicy.  
17 25.06.2014 r.  XLVI sesja RM Chciałam zgłosić wniosek w imieniu mieszkańców ul. Kościuszki 2 w Goleniowie w sprawie uporządkowania miejsc, w których ustawione są pojemniki na nieczystości. Mamy piękny plac łączący naszą ulicę z ul. Konstytucji 3 Maja. Mieszkańcy proszę, żeby pojemniki były obmurowane i zadaszone.  
18 25.06.2014 r.  XLVI sesja RM Drugi wniosek zgłosili mieszkańcy ul. Szczecińskiej 7 i 9 w Goleniowie. Proszą o wykoszenie trawy i wysokich krzewów porastających ten teren. Mieszkańcy informują, że na tym obszarze spotkać można osoby, które nadużywają alkoholu i załatwiają swoje potrzeby fizjologiczne.  
19 25.06.2014 r.  XLVI sesja RM Proszę o naprawienie ławek przy przystanku autobusowym na ul. Słowackiego i Armii Krajowej. Ławki wymagają uzupełnienia brakujących desek i wymiany uszkodzonych.  

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Arkadiusz Sell 23-11-2012 14:02
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 23-11-2012
Ostatnia aktualizacja: Arkadiusz Sell 04-07-2014 15:09