Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Gminy i Miasta w Goleniowie
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Majdak Czesław

Lp. Data i miejsce zgłoszenia Treść interpelacji, wniosku lub zapytania Odpowiedź
1 30.10.2012 r. XXV sesja RM Byłem na posiedzeniu Rady Gospodarczej, gdzie jeden mieszkaniec naszego miasta i uczestnik tego forum poprosił mnie, abym złożył pytanie do Burmistrza – dlaczego do budynku budowanego przez „M KWADRAT” dojazd jest od strony ul. Doktora Sorysa, a nie od ul. Szkolnej ? Bardzo proszę o uzasadnienie tego. Odpowiedź udzielona pismem z dnia
  29 października 2012 r.
WGG.7226.440.2012.MK
2 30.10.2012 r. XXV sesja RM Z tego, co obserwuję na ul. Szkolnej, samochodów ciężarowych pojawia się coraz więcej. Ostatnio coraz więcej jeździ samochodów z piaskiem. Ja nie wiem, czy te samochody mają pozwolenie organu, jakim jest Gmina, ale po to ustawialiśmy znaki ograniczenia 12 ton, żeby tego przestrzegać. Bardzo proszę o wykaz wszystkich podmiotów, które uzyskały zgodę na jazdę ul. Szkolną, Armii Krajowej, z podaniem, czy to jest jednorazowe zwolnienie, czy to jest jakieś okresowe zwolnienie, czy to jest całkowite zezwolenie na jazdę po tych drogach. Komisję Infrastruktury bardzo proszę o zajęcie się tą sprawą i sprawdzenie zasadności wydawania tych zezwoleń. Ja codziennie chodzę tam do pracy i naprawdę spotykam ludzi, którzy mówią – Panie radny, tutaj ciężarówki miały nie jeździć. Przypominam, że tam jest Zespół Szkół, jest żłobek, przedszkole, Szkoła Podstawowa Nr 2 i ta organizacja ruchu tak została zrobiona, żeby przerzucić ruch tych ciężkich samochodów na obwodnicę. Odpowiedź udzielona pismem z dnia
  13 listopada 2012 r.
WGG.0003.301.2012.KG
3 30.10.2012 r. XXV sesja RM Następny wniosek dotyczy też ul. Szkolnej. Bardzo bym prosił, żeby zdjąć znak B2, patrząc od strony NETTO  w stronę ul. Szkolnej i zastąpić go znakiem C2. Pan Dyrektor Wysocki na pewno wie o co chodzi. Chodzi o to, żeby można było z NETTO wyjechać w kierunku ul. Szkolnej, ale tylko prawoskręt. Kto jeździ do NEETO samochodem, to wie, co się dzieje przy przedszkolu, jak się wjeżdża do ul. Jagiełły i później na rondo. Wszyscy mieszkańcy miasta, którzy robią zakupy, a są z drugiej strony miasta, mogliby w ten sposób upłynnić ten ruch, który tutaj jest naprawdę bardzo duży. Odpowiedź udzielona pismem z dnia
  13 listopada 2012 r.
WGG.0003.301.2012.KG
4 30.10.2012 r. XXV sesja RM Cały czas chodzi mi po głowie i to wyrażam też do Pana Burmistrza Wojciechowskiego  swoje uwagi, odnośnie dalszego ciągu naszego rozwoju komunikacyjnego miasta, zrównoważonego rozwoju transportu. Mamy obwodnicę wschodnią. Pytanie do Pana Burmistrza jest tego rodzaju – czy Pan Burmistrz, czy Pana ludzie, mogą nam określić ile kosztowałoby studium wykonalności od obwodnicy wschodniej do węzła Rurka? Ile by takie studium kosztowało? Odpowiedź udzielona pismem z dnia
  13 listopada 2012 r.
WGG.0003.301.2012.KG
5 30.10.2012 r. XXV sesja RM Wydaliśmy duże pieniądze na studium Święta-Police. Z tego, co patrzyłem na mapę przebiegu tej drogi, to w Świętej nie ma ani jednego wjazdu, ani jednego zjazdu, a nam zależało Panie Burmistrzu Wojciechowski na tym, żeby ten region naszej gminy uruchomić. Czy jest możliwość wniesienia do tego studium, żeby ta część naszej gminy naprawdę została pod względem transportowym i usługowym, bo wiadomo, że jak będzie zjazd i wyjazd, to wtedy będzie możliwość rozwoju. Jeżeli nie będzie zjazdu i wyjazdu, to nikt tam nie będzie dalej inwestował pieniędzy. Odpowiedź udzielona pismami:
- z dnia 19.11.2012 r.
WPNS-0003.17.2012.IT
- z dnia 03.01.2013 r.

WPNS-0003.17.2012.IT
6 28.11.2012 r. XXVI sesja RM

Ze względu na to, że radny poruszył bardzo ważny temat, który jakby zazębia się z moim wnioskiem z poprzedniej sesji, a szczerze powiedziawszy został rozszerzony przez Wiceprzewodniczącego, chodzi o przeprawę Police-Święta, a Wiceprzewodniczący rozszerzył to odnośnie spotkania, to ja Państwu zacytuję treść pewnego dokumentu. Każdy z radnych, który był w tamtej kadencji Rady, na pewno będzie od razu wiedział o co chodzi:

„Sprawne funkcjonowanie Gminy Goleniów oraz dalsze prowadzenie polityki zrównoważonego rozwoju zależne jest od spełnienia trzech kluczowych warunków:

  • Udrożnienia ruchu wewnętrznego w mieście Goleniów wraz z budową obwodnicy wschodniej.

1.    Dokończenie budowy pełnego pierścienia obwodnicy zewnętrznej.

2.    Wprowadzenia drogi wojewódzkiej Nr 113 i tranzytu drogowego poprzez budowę obwodnicy wschodniej.

3.    Znaczne ograniczenie ruchu w centrum miasta poprzez m.in. budowę nowej przeprawy na rzece Inie.

4.    Poprawę bezpieczeństwa ruchu na ulicach i skrzyżowaniach w centrum miasta.

5.    Budowę nowych miejsc parkingowych.

6.    Powiększenie obszaru objętego miejską komunikacją autobusową o nowe osiedla mieszkaniowe.

  • Budowa zachodniego obejścia miasta Szczecina wraz z przeprawą Police-Święta.

Realizacja projektu pozwoli na pełne zintegrowanie systemu komunikacyjnego w Gminie, przyczyni się do naturalnego zwiększenia potencjału gospodarczego i turystycznego zachodnich obszarów Gminy, wiemy wszyscy o co chodzi, od strony granicy polsko-niemieckiej i lewobrzeżnego Szczecina oraz stworzy warunki do szerszego rozwoju współpracy z Gminą Police.

  • Dalsza aktywizacja działań w ramach Goleniowskiego Parku Przemysłowego”.

Chciałbym się zatrzymać nad tym, co przeczytałem. To jest Strategia Rozwoju Gminy Goleniów do roku 2015. Zacytowane – prognoza kluczowych uwarunkowań funkcjonowania Gminy Goleniów. Ostatnie moje interpelacje odnośnie, nazwijmy to, obwodnicy południowej, gdzie otrzymałem informację od Pana Burmistrza, że studium wykonalności dokończenia pełnego pierścienia kosztowałoby nas 300 tys. zł, namawiałbym Państwa radnych, zespół, który powstał w Komisji Infrastruktury, a w szczególności Pana Burmistrza do tego, żeby pokazał kluczowe uwarunkowania od roku 2014 do 2020. Dlaczego ? Dlatego, że obserwujemy wszystko to, co się teraz dzieje, jeżeli chodzi o fundusze spójności w Unii Europejskiej i od ustalenia budżetu Unii Europejskiej. My musimy być przygotowani do tego, żeby wykorzystać w pełni te pieniądze. Jeżeli na dzisiaj nie ustalimy kluczowych uwarunkowań, czyli naszych priorytetów, jeżeli nie zaczniemy działać, co mówił teraz Wiceprzewodniczący Rady i o tym, co ja mówię, jeżeli na dzisiaj nie zaczniemy spotykać się odnośnie np. przeprawy Police-Święta, węzła Żółwia Błoć, węzła Kliniska, jeżeli te rzeczy nie zostaną w miejscowym programie do 2020 roku wspomaganego pieniędzmi z Unii Europejskiej, nie rozwiążemy spraw komunikacyjnych. Jeżeli na dzisiaj nie będziemy rozmawiać z Marszałkiem, gdzie są okna, nazwijmy to priorytety, które Marszałek będzie realizował, jeżeli dzisiaj nie stworzymy lobbingu w tych sprawach, to niestety tych rzeczy nie zrealizujemy. Jeżeli my nie podejmiemy tego wysiłku, gdzie będziemy przedstawiać jako Gmina Goleniów na szerokim forum tych rzeczy, to naprawdę nie zostaną one zapisane. Jeżeli chodzi o samo miasto, to wiemy, że będziemy realizować budowę mostu. Pytanie jest, co dalej ? Czy np. nie zrobić centrum komunikacyjnego z przejściem podziemnym przez tory, na co wszyscy nasi mieszkańcy narzekają. Za tym trzeba lobbować. Ostatnio byłem na spotkaniu w Szczecinie, gdzie np. samorząd Stargardu przyjeżdża do Centrum Inwestycji Kolejowych z kwiatami i z rozmowami na temat takiego centrum, które chcą, aby tam powstało. A my mamy wszelkie uwarunkowania do tego, bo przez 6 lat przejęliśmy wszystkie gruntu koło dworca i można to zrobić, tylko trzeba się spotkać i rozmawiać i podjąć tutaj pracę na temat kluczowych uwarunkowań. Chciałbym poznać ze strony Pana Burmistrza wszystkie kluczowe, jakie on uważa, uwarunkowania do dalszego funkcjonowania do roku 2020. Mam prośbę do Komisji Infrastruktury, a zwłaszcza do czterech osób, które mają pracować nad tym, żeby zakasać rękawy i wziąć się do pracy. Tych wyzwań jest wiele w naszym mieście. Ustalmy priorytety i hierarchie i dajmy to pod głosowanie.

Odpowiedź udzielona pismem z dnia
11 grudnia 2012 r.
WGG.0003.314.2012.KG
7 17.12.2012 r. Komisja Rewizyjna Radny wniósł o przedstawienie właściwej kwoty za niezrealizowanie inwestycji w 2012 roku w spółce GWiK, czy jest to kwota 2.500.000 zł czy 5.000.000 zł. Pismem z dnia
04 stycznia 2013 r.
WAS.0003.1.2013.MD przekazano do GWiK
Sp. z o.o. w Goleniowie


Odpowiedź udzielona pismem z dnia
11 stycznia 2013 r.
GWiK/825/2013
8 17.12.2012 r. Komisja Rewizyjna Radny wniósł o sprawdzenie, czy do końca 2011 roku zakupy inwestycyjne w spółce GWiK były wykonywane zgodnie z zapisami uchwały Rady Miejskiej. Pismem z dnia
04 stycznia 2013 r.
WAS.0003.1.2013.MD przekazano do GWiK
Sp. z o.o. w Goleniowie


Odpowiedź udzielona pismem z dnia
11 stycznia 2013 r.
GWiK/826/2013
9 30.01.2013 r. XXVIII sesja RM Zakres rzeczowo-finansowy przedsięwzięć rozwojowo-modernizacyjnych naszego GWiK-u na 2012 rok zakładał kwotę inwestycji na poziomie 19.598.520 zł zgodnie z uchwałą. Na wspólnych posiedzeniach komisji w dniu 19 listopada otrzymałem informację, zacytuję, Pan Dariusz Kozak odpowiedział: „że do końca roku szacujemy, że zrealizujemy około 17 mln zł, będą to pieniądze wydane”. Na moje zapytanie odnośnie realizacji tej uchwały otrzymałem odpowiedź, zacytuję: „Informuję, że kwota inwestycji przewidzianej zgodnie z zatwierdzonym przez Radę Miejską Planem Modernizacji i Rozwoju Urządzeń Wodociągowych i Kanalizacyjnych Miasta i Gminy Goleniów na lata 2012-2017, do realizacji w roku 2012, a które z różnych przyczyn zostały przesunięte na rok 2013, wynosi około 4,4 mln zł i na tą kwotę składają się następujące pozycje”. Nie będę tu cytował. Mój wniosek jest taki, żeby Pan Burmistrz przedstawił w takiej tabelce, jak mamy w uchwale Rady Miejskiej, plan (tu mamy wszystkie inwestycje) i wykonanie. Mamy już koniec stycznia, więc wszystkie rzeczy finansowo-księgowe powinny być zakończone i chciałbym taką informację otrzymać. Odpowiedź udzielona pismem z dnia
20 lutego 2013 r. GWiK/3010/2013
10 30.01.2013 r. XXVIII sesja RM Drugi wniosek dotyczy Pani Dyrektor Rajkiewicz, która była dzisiaj u nas. Chciałbym, aby Pan Burmistrz wystąpił do Urzędu Marszałka Zachodniopomorskiego z propozycją realizacji 2014-2020 obwodnicy południowo-wschodniej. Z tego, co usłyszałem w rozmowie z Panią Dyrektor, Urząd Marszałkowski na dzisiaj ma „otwarte okna”, w których można wpisywać pewne zadania. Uważam, że dla nas jest to priorytet, który całkowicie rozwiązałby nasz problem komunikacyjny. Jeżeli byłaby szansa realizacji 2014-2020, to tak jak to było z obwodnicą wschodnią, nasza gmina partycypowała około 5 mln zł i obwodnica wschodnia jest. Połączenie obwodnicy wschodniej z węzłem Rurka byłoby idealnym rozwiązaniem dla naszego miasta, bo ring Goleniowa byłby kompletny. Odpowiedź udzielona pismami:
- z dnia 12.02.2013 r.
WGG.0003.348.2013.KG
- z dnia 06.02.2013 r. WGG.7226.43.2013.KG
- z dnia 06.05.2013 r. WGG.0003.378.2013.KG
11 27.02.2013 r. XXIX sesja RM Pierwszy wniosek dotyczy odpowiedzi z GWiK-u na temat inwestycji przewidzianych w uchwale Rady Miejskiej. Dziękuję Panu Burmistrzowi za wyczerpującą odpowiedź. Z odpowiedzi wynika, że na 19 mln zł, niewykonanych inwestycji w 2012 roku było na 5 mln zł. Jeżeli bierzemy tylko i wyłącznie amortyzację, to znaczy, że w 2013 r. nie ma 100 tys. zł amortyzacji. Jeżeli w 2011 roku uchwalaliśmy uchwałą w sprawie zakresu rzeczowego, to przyjmowaliśmy, że 19 mln zł jest też podstawą do naliczenia taryfy za wodę i ścieki. Nasuwa się tu pytanie, o ile mniejsze byłyby stawki za wodę i ścieki przyjęte przez nas w 2011 roku, jeżeli te inwestycje nie byłyby wykazane w naszej uchwale? Drugie pytanie z tym związane, dlaczego nie została zmieniona uchwała, bo przecież te inwestycje nie zostały zrealizowane w 2012 roku, a ja, jako radny, nie zgadzałem się, żeby pewne inwestycje były robione w 2013 roku. Moim zdaniem nie ma przejścia z automatu, że jeżeli czegoś nie zrobimy w 2012 roku, to musimy zrobić w 2013 roku. Mam tutaj takie pewne rozterki i pytania, ale widząc plany pracy komisji, będzie kontrola pewnych rzeczy w tym zakresie, tak, że jeszcze pozwolę sobie zabrać też parę razy głos, ale już w czasie tej kontroli. Więc na dzisiaj bardzo bym prosił o wskazanie, ile mniej za wodę i ścieki płacilibyśmy, jeżeli wiedzielibyśmy, że tych inwestycji nie zostanie wykonanych na 5 mln zł w 2012 roku. Odpowiedź udzielona pismem z dnia
02 kwietnia 2013 r. WGG.003.363.2013.WD
12 27.02.2013 r. XXIX sesja RM Mieliśmy dzisiaj wystąpienie odnośnie biegania. Ja wiem, że Panu Burmistrzowi i wszystkim radnym też bardzo na tym zależy. Mam taki wniosek, żeby ta bieżnia powstała, mam propozycję, żeby wszystkie dochody własne, jakie wypracowuje OSiR, zrobić jako wkład własny w przyszłym roku i starać się z INTERREG-u o pieniądze na sfinansowanie tej bieżni. Taka jest moja propozycja. Odpowiedź udzielona pismem z dnia
19 marca 2013 r. WGG.0003.361.2013.SG
13 27.03.2013 r. XXX sesja RM Poszukuję już od pewnego czasu naszego pomnika Norwida. Gdzieś zniknął parę miesięcy temu. Tutaj koleżanka cały czas mówi o kulturze. Rzeźby i pomniki też są tradycją, kulturą. U nas tych pomników i tej tradycji w naszym mieście jest bardzo mało, to mam pytanie, gdzie jest pomnik Norwida i czy będzie przed Biblioteką ? Odpowiedź udzielona na posiedzeniu sesji.
14 26.06.2013 r. XXXIV sesja RM Bardzo proszę Pana Burmistrza o wystąpienie do Pana Prezesa PLK S.A. Polskich Linii Kolejowych o budowę przejścia podziemnego na naszym dworcu. Związane jest to z tym, że nasza Rada miała też już pierwsze spotkanie odnośnie nowej strategii naszej gminy, którą myślę, że będziemy przyjmować pod koniec roku i jednym z elementów, które ja widzę, to jest Centrum Komunikacyjne. Bez umiejscowienia w tym miejscu, czy to przejścia podziemnego, czy innego rozwiązania komunikacyjnego, ten teren będzie dysfunkcyjny. Nie będę tu przytaczał argumentów kolejnych. Ci, co  korzystają z dworca pamiętają, jak to przejście było na środku, ale ze względu na modernizację i podniesienie peronów, to przejście zostało w sposób naturalny przeniesione na koniec peronów, co powoduje, że ludzie chodzą nawet po 800 metrów. Otwierają się możliwości sfinansowania tej inwestycji nawet z Regionalnego Programu Operacyjnego w nadchodzącej kadencji i nie ukrywam, że rozmawialiśmy z Wiceburmistrzem Banachem przy otwarciu linii kolejowej na lotnisku z Panem Prezesem w tym temacie. Nastawienie było takie, jakiej było, ale „kuj żelazo póki gorące”. Więc bardzo proszę o wystosowanie takiego pisma. Zręby pisma Panu Burmistrzowi Banachowi przekażę, tak, że nie będzie z argumentacją żadnego problemu. Chyba, że Pan Burmistrz takiej rzeczy by nie widział, to też proszę o odpowiedź. Odpowiedź
15 26.06.2013 r. XXXIV sesja RM W uzupełnieniu wniosku Wiceprzewodniczącego Sypienia dopowiem tylko, że jeszcze na ul. Wojska Polskiego trzeba byłoby topole poobcinać, bo miejscami nie idzie przejść chodnikiem. Odpowiedź
16 26.06.2013 r. XXXIV sesja RM Druga sprawa, to są światła na ul. Szkolnej. Zwróciłem się już do Pana Dyrektora, ale zwracam się również do Pana Burmistrza o wydłużenie czasu oczekiwania na zmianę świateł dla pieszych na ul. Szkolnej. Wszystkie samochody kumulują się dzisiaj na ul. Szkolnej, a pieszy naciskając przycisk otrzymuje od razu zielone światło, co powoduje, jeżeli jeszcze są rogatki zamknięte i pociąg przejeżdża, dodatkowe komplikacje na tej ulicy. Więc wnioskuję o wydłużenie czasu oczekiwania dla pieszych. Idzie jeden, światła się zmieniają, idzie następny za chwilę, znowu światła się zmieniają, co bardzo denerwuje kierowców. Więc wydłużenie tego czasu oczekiwania dla pieszego nie sprawiłoby aż takiej różnicy, a upłynniłoby to ruch. Odpowiedź
17 26.06.2013 r. XXXIV sesja RM Święto, które jest na ul. Mikołajczyka, Mickiewicza i teraz doszła jeszcze ul. Chopina –  MC2. Znowu spotkałem się z ludźmi, Pan Burmistrz również i w rozmowach było przede wszystkim – Panie Przewodniczący, my już tyle czekamy na chodnik po prawej stronie i nie możemy się doczekać. Więc mój wniosek jest taki, żeby w przyszłym budżecie zagwarantować pieniądze na realizację tego zadania. Odpowiedź
18 26.06.2013 r. XXXIV sesja RM Sprawa odwodnienia ulic. Państwo jeżdżą samochodami, rowerami, ostatnia burza pokazała, co może być na drogach. Z podróży, które odbywałem gdzieś po świecie, widziałem, że odwodnienia robi się w środku ulicy. Czyli spadek ulicy jest do środka i nikt jadący na rowerze, nikt idący po chodniku nie otrzymuje fali uderzeniowej z kałuży. Pan Burmistrz też zjeździł prawie cały świat, widział takie odwodnienia. Jeżeli robimy dokumentację na ul. Szkolną, to może spróbować choć na jednej ulicy tak zrobić i może przyniosłoby to efekt. Odpowiedź
19 28.08.2013 r. XXXV sesja RM Ponowię swój wniosek do Pana Burmistrza, a nie mogę go ponowić bez przeczytania wniosku z tamtej sesji. Chodzi o chodnik na ul. Mikołajczyka – „Już tyle czekamy na chodnik po prawej stronie i nie możemy się doczekać. Więc mój wniosek jest taki, żeby w przyszłym budżecie zagwarantować pieniądze na realizację tego zadania.” To jest wyciąg z protokołu sesji Rady Miejskiej.  Odpowiedź jest taka – „Z kolei w kwestii chodnika informuję, iż ze względu na brak środków finansowych na budowę wnioskowanego ciągu pieszego, wnioskowane zadanie nie zostanie zrealizowane w bieżącym roku budżetowym”. Ja prosiłem o to, co Pan Burmistrz przed chwilą słyszał, czyli do projektu budżetu na przyszły rok, a ten budżet znam prawie jak własną kieszeń.Chcę powiedzieć, że ja i radny Wojciechowski i Pani radna też, już chyba 6 lat monitujemy o ten chodnik i myślę, że najwyższa pora, żeby to rozrobić.  
20 28.08.2013 r. XXXV sesja RM Mam jeszcze jedną sprawę do Pana Burmistrza, a chodzi o Pomnik Niepodległości. Pamięta Pan Burmistrz jak rozmawialiśmy o Pomniku Niepodległości, o jego usytuowaniu i o „Otwartych Bramach” i wtedy mnie, czy Panu, czy innym radnym na komisjach też nie pasowało, że przy tej infrastrukturze, która powstaje i stylu zabudowy, czy ten pomnik jest w odpowiednim miejscu. Dzisiaj przechodząc, jak już mamy prawie 80 % zrobionych „Otwartych Bram”, powiedzmy, że jest to nader skromny pomnik i w żaden sposób nie widzę go jakby w całości tej architektury, tych nasadzeń, które tam będą. Mój wniosek jest taki, jeżeli Pan Burmistrz by się przychylił, żeby poprosić artystów ze studiów, żeby może jakiś plener zrobili, czy dać propozycję jakby wkomponowania tego pomnika w to otoczenie, które go otacza. Na dzisiaj nie koresponduje to w żaden sposób, gryzie się prawie ze wszystkim. Jeżeli taki plener zrobić, czy propozycję do Akademii Sztuk Pięknych do studentów, nawet konkurs i może by coś pięknego powstało. To taka moja sugestia, taki mój wniosek.  
21 25.09.2013 r. XXXVI sesja RM Jak co roku proszę Pana Burmistrza o zorganizowanie spotkania, może już takie było, pomiędzy Strażą Miejską, OPS-em, organizacją pozarządową Pana radnego Mieczysława Bździucha i zarządcą dworca, żeby znowu dziennikarze nie pisali, że przez dworzec trzeba na bezdechu chodzić. Jest to problem coroczny. Tak, że przypominam i proszę o odpowiednią akcję w odpowiednim czasie, żeby reagować przed, a nie po zdarzeniach.  
22 18.12.2013 r. XL sesja RM Pierwszy wniosek do Pana Burmistrza odnośnie rozpisania konkursu na Pomnik Niepodległości. Wpłynęły do mnie pisma organizacji pozarządowych, Państwo otrzymali te pisma. Z tego, co wiem, Pan Burmistrz również otrzymał te same pisma, więc myślę, że po konsultacjach z mieszkańcami, z organizacjami pozarządowymi, nadszedł właściwy moment, żeby rozpisać konkurs na nasz Pomnik. Jeżeli Pan Burmistrz chciałby jeszcze wzmocnienia tej decyzji, jestem w stanie nawet na tej, czy na następnej sesji, Wysoka Rada mogłaby przyjąć też stanowisko w tej kwestii. Myślę, rozmawiając z radnymi i rozmawiając z Panem Burmistrzem, że jest to powszechnie akceptowalny pomysł.  
23 18.12.2013 r. XL sesja RM Drugi wniosek dotyczy ul. Puszkina. Tylko, że ja nie chodzę po ścianach, tylko po drodze. Więc jakby ten Premier przyjechał do nas i zobaczyłby ścianę, to by się zdziwił, ale jakby popatrzył na drogę, to jeszcze bardziej by się zdziwił. Ulica ta, zwłaszcza przed Urzędem Miejskim, po zmianie przejścia dla pieszych z jednego miejsca w drugie ze względu na nowo wybudowany sklep, przypomina mi, na pewno pamiętacie ul. Szarych Szeregów, łata na łacie. Więc patrząc na elewację plus patrząc na to, co się zadziało na tej drodze, wymagana jest wymiana nakładki moim zdaniem. Ale nie chcę tutaj wchodzić aż tak daleko i takiego wniosku składać, żeby to w ramach modernizacji dróg zrobić. Tylko jest kwestia, czy też tam czasami nie mamy instalacji. Ale chluby to, tak jak ronda, jak ta ściana i ta droga przed Magistratem Miejskim, nie przysparza dla Goleniowa. Może w jakiś sposób da się ten problem rozwiązać.  
24 13.02.2014 r. Komisja Spraw Społecznych Wniósł o podanie liczby rodzin wielodzietnych oraz przygotowanie informacji jaką pomoc dla tych rodzin świadczy Ośrodek Pomocy Społecznej.  
25 16.04.2014 r.
Komisja Spraw Społecznych
Wniósł o posprzątanie terenu gminnego znajdującego się za Kauflandem.  

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Arkadiusz Sell 23-11-2012 14:03
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 23-11-2012
Ostatnia aktualizacja: Arkadiusz Sell 04-06-2014 09:58