herb BIP - Urząd Gminy i Miasta w Goleniowie

www.goleniow.pl

Rozliczenie finansowe


SOŁECTWO ….............................................

GMINA GOLENIÓW

  • ROZLICZENIE FINANSOWE

  • z wykonania wydatków zadania (nazwa zadania) …...........................................................................................

Całkowity koszt zadania (w zł) ....................................................................

w tym koszty pokryte z dotacji (w zł) ….......................................................

w tym środki własne (w zł) …......................................................................

Zestawienie faktur (rachunków):

Lp

Nazwa wydatku

Numer dokumentu księgowego

Data wystawienia dokumentu księgowego

Kwota (w zł)

Z tego z dotacji (w zł)

Imię i nazwisko sołtysa: ….................................................................

Data i podpis sołtysa: …....................................................................

Do rozliczenia załączyć należy wszystkie faktury (rachunki), które opłacone zostały w całości lub w części ze środków pochodzących z budżetu gminy Goleniów.

Każda z faktur (rachunków) powinna zawierać opis z jakich środków wydatkowana kwota została pokryta. Informacja ta powinna zostać podpisana przez sołtysa wsi.

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Edyta Guzikiewicz 02-01-2013 09:56
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 02-01-2013
Ostatnia aktualizacja: - 02-01-2013 09:56