Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Gminy i Miasta w Goleniowie
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Porządek obrad sesji


  1. Sprawy regulaminowe:

    1. otwarcie obrad i stwierdzenie kworum;

    2. odczytanie porządku obrad sesji;

    3. przyjęcie protokołu z posiedzenia XLV sesji Rady Miejskiej w Goleniowie odbytej
      w dniu 28 maja 2014 r.

  1. Wręczenie medali przez Związek Kombatantów RP i Byłych Więźniów Politycznych.

  2. Rozpatrzenie sprawozdania z realizacji budżetu Gminy Goleniów oraz gospodarowania mieniem gminnym w roku 2013 r. wraz ze sprawozdaniem finansowym za 2013 rok oraz udzielenie absolutorium dla Burmistrza Gminy Goleniów z tego tytułu:

    1. opinie merytorycznych Komisji Rady odnośnie sprawozdania Burmistrza Gminy
      z realizacji budżetu i gospodarowania mieniem gminnym oraz sprawozdania finansowego;

    2. wniosek Komisji Rewizyjnej;

    3. opinia Regionalnej Izby Obrachunkowej w Szczecinie;

    4. dyskusja;

    5. głosowanie projektu uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Gminy Goleniów w roku 2013;

    6. głosowanie projektu uchwały w sprawie absolutorium z tytułu wykonania budżetu za rok 2013.

  1. Interpelacje radnych.

  2. Wolne wnioski.

  3. Projekty uchwał w sprawie:

    1. zmian budżetu gminy na 2014 r.;

    2. zmiany uchwały w sprawie uchwalenia wieloletniej prognozy finansowej Gminy Goleniów na lata 2014-2026;

    3. o zmianie uchwały w sprawie określenia szczegółowych zasad, sposobu i trybu udzielania ulg w spłacie należności pieniężnych mających charakter cywilnoprawny, warunków dopuszczalności pomocy publicznej w przypadkach, w których ulga stanowić będzie pomoc publiczną, oraz wskazania organów lub osób uprawnionych do udzielania tych ulg;

    4. zmiany uchwały w sprawie podziału Gminy Goleniów na okręgi wyborcze, ustalenia ich granic i numerów oraz liczby radnych wybieranych w każdym okręgu;

    5. przyjęcia do wykonania zadania z zakresu administracji rządowej
      pn. „Dofinansowanie zakupu i/lub wydruku podręczników szkolnych i książek pomocniczych dla uczniów niewidomych uczęszczających do szkół lub placówek, dla których organem prowadzącym jest Gmina Goleniów”;

    6. wyrażenia zgody na nieodpłatne ustanowienie służebności na nieruchomościach położonych w Goleniowie, przejmowanych od Polskich Kolei Państwowych S.A.;

    7. podniesienia kwoty dodatku do zasiłku rodzinnego z tytułu wychowywania dziecka
      w rodzinie wielodzietnej;

    8. zmiany Uchwały Nr LIV/486/02 Rady Miejskiej w Goleniowie z dnia 27 września 2002 r. w sprawie nadania nazw ulicom w Rurzycy;

    9. nadania nazw ulicom: Skryta, Odległa, Zaciszna i Bukowa we wsi Rurzyca;

    10. zmiany Uchwały Nr XIX/221/12 Rady Miejskiej w Goleniowie z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie nadania nazwy ulicy i zmiany nazwy ulicy w obrębie 1 miasta Goleniów;

    11. miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu położonego
      w rejonie ulic: Szczecińskiej, Matejki, Nadrzecznej w obrębie geodezyjnym nr 6 miasta Goleniowa;

    12. rozpatrzenia skargi dotyczącej nadwyżki pieniędzy uzyskanej przez gminę od mieszkańców w ramach opłat za odpady komunalne;

    13. rozpatrzenia skargi dotyczącej dotacji na prowadzenie świetlic socjoterapeutycznych dla dzieci i schroniska dla osób bezdomnych przez Stowarzyszenie Odnowy Wsi „Grodnica” w Kliniskach Wielkich;

    14. rozpatrzenia skargi dotyczącej inwestycji na targowisku miejskim w Goleniowie.

  1. Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Przeciwdziałania Przemocy
    w Rodzinie oraz Ochrony Ofiar Przemocy w Rodzinie na lata 2012-2016 za rok 2013.

  2. Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Ochrony Zdrowia Psychicznego
    w Gminie Goleniów w 2013 roku.

  3. Informacje o działalności między sesjami:

      1. Burmistrza Gminy;

      2. Komisji Rady Miejskiej;

      3. Przewodniczącego Rady.

  1. Zamknięcie obrad sesji.

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Arkadiusz Sell 18-06-2014 14:18
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 18-06-2014
Ostatnia aktualizacja: - 18-06-2014 14:18