Zarządzenie Nr 67/2015Burmistrza Gminy Goleniów z dnia 27 lutego 2015 r. o zmianie zarządzenia w sprawie Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy i Miasta w Goleniowie
Zarządzenie Nr 67/2015
Burmistrza Gminy Goleniów
z dnia 27 lutego 2015 r.
o zmianie zarządzenia w sprawie Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy i Miasta w Goleniowie
Na podstawie art. 33 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2013 r., poz. 594, 645 i 1318 oraz z 2014 r., poz. 379 i 1072) zarządza się, co następuje:
§ 1. W Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Gminy i Miasta w Goleniowie, stanowiącym załącznik do zarządzenia Nr 20/2013 Burmistrza Gminy Goleniów z dnia 30 grudnia 2013 r., zmienionym zarządzeniem Nr 218/2014 z dnia 1 września 2014 r. i zarządzeniem Nr 35/2015 z dnia 30 stycznia 2015 r. wprowadza się następujące zmiany:
1) w § 10 w ust. 4:
a) pkt 11 otrzymuje brzmienie:
„11) Doradcy Burmistrza ds. inwestorów w Goleniowskim Parku Przemysłowym,
b) po pkt 11 dodaje się pkt 12 w brzmieniu:
12) Asystenta Burmistrza ds. organizacji Centrum Integracji i Aktywizacji - AOC.”;
2) w § 17:
a) pkt 48 i 49 otrzymują brzmienie:
„48) planowanie, organizacja i zarządzanie publicznym transportem zbiorowym, w tym m. in.: dowozy uczniów do szkół na terenie Gminy, komunikacja miejska, oraz współpraca w tym zakresie z Wydziałem Gospodarki Gminnej i Wydziałem Edukacji, Kultury i Sportu,
49) planowanie, organizacja i zarządzanie dowozami uczniów do Kompleksu Rekreacyjno - Sporotwego „Fala” w Goleniowie oraz współpraca w tym zakresie z Wydziałem Edukacji, Kultury i Sportu,”;
b) dotychczasowy pkt 51 otrzymuje numer 50 w brzmieniu:
„50) prowadzenie spraw związanych z wydawaniem zezwoleń na wykonywanie regularnych i regularnych specjalnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym oraz wydawanie zaświadczeń na wykonywanie publicznego transportu zbiorowego,”;
c) dotychczasowy pkt 52 otrzymuje numer 51 w brzmieniu:
„51) planowanie, organizacja, zarządzanie oraz współpraca w zakresie realizacji zadań inwestycyjnych dotyczących transportu publicznego z Wydziałem Gospodarki Gminnej,”;
d) dotychczasowy pkt 53 otrzymuje numer 52 w brzmieniu:
„52) planowanie, organizacja i zarządzanie dowozami uczniów niepełnosprawnych do szkół i placówek oświatowych przy pomocy przewoźników lub innych gmin, oraz współpraca w tym zakresie z Wydziałem Edukacji, Kultury i Sportu,”;
3) w § 18 pkt 36 otrzymuje brzmienie:
„36) prowadzenie spraw związanych z wydawaniem licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób taksówka,”;
4) w § 21:
a) w pkt 3 po lit. e dodaje się lit. f w brzmieniu:
„f) o stanie cywilnym”;
b) pkt 4 otrzymuje brzmienie:
„4) dokonywanie czynności materialno - technicznych, prowadzenie postępowań oraz wydawanie decyzji w sprawach:
a) wpisania do polskich ksiąg aktu stanu cywilnego sporządzonego za granicą,
b) odtworzenia lub ustalenia aktu stanu cywilnego,
c) uzupełnienia o brakujące dane sprostowania oczywistego błędu pisarskiego w akcie stanu cywilnego,”;
c) pkt 10 otrzymuje brzmienie:
„10) prowadzenie archiwum Urzędu Stanu Cywilnego i przekazywanie ponad 80-letnich i 100-letnich ksiąg stanu cywilnego do Archiwum Państwowego,”;
d) w pkt 11 skreśla się wyrazy „oraz Zachodniopomorskiemu Urzędowi Wojewódzkiemu”;
e) po pkt 14 dodaje się pkt 15, 16, 17, 18, 19 i 20 w brzmieniu:
„15) prowadzenie postępowań i wydawanie decyzji w sprawie zmiany imienia i nazwiska w trybie administracyjnym,
16) prowadzenie i przekazywanie do Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego sprawozdawczości statystycznej w zakresie rejestracji urodzeń, małżeństw i zgonów oraz ilości realizowanych zadań bieżących z zakresu administracji rządowej, wynikających z ustawy prawo o aktach stanu cywilnego, ustawy o ewidencji ludności, ustawy o dowodach osobistych, stanowiących podstawę przyznania dotacji,
17) występowanie o nadanie numeru PESEL w związku ze sporządzeniem aktu urodzenia dla osób urodzonych w Polsce oraz występowanie o zmianę numeru PESEL w przypadku sprostowania daty urodzenia lub zmiany płci,
18) aktualizacja rejestru PESEL w związku ze zmianami dokonywanymi w aktach stanu cywilnego oraz sporządzeniem aktów urodzeń, małżeństw i zgonów,
19) zameldowanie dziecka w związku ze sporządzeniem aktu urodzenia oraz wymeldowanie osoby w związku z rejestracją zgonu,
20) migrowanie aktów stanu cywilnego z ksiąg do Bazy Urzędu Stanu Cywilnego”.
4) po § 292 dodaje się § 293 i § 294 w brzmieniu:
„§ 293. Do zadań Doradcy Burmistrza ds. inwestorów w Goleniowskim Parku Przemysłowym należy w szczególności:
1) obsługa inwestorów w Goleniowskim Parku Przemysłowym, w tym:
a) pozyskiwanie nowych inwestorów, krajowych i zagranicznych, zainteresowanych działalnością w GPP,
b) obsługa inwestorów w GPP,
c) rozwijanie możliwości inwestycyjnych GPP oraz poszukiwanie środków zewnętrznych na ten cel,
2) promocja potencjału inwestycyjnego Goleniowa i GPP:
a) aktualizacja materiałów informacyjno - promocyjnych i ich dystrybucja do odpowiednich instytucji,
b) realizacja serwisu internetowego GPP,
c) pozyskiwanie środków zewnętrznych na ww. działania,
3) rozwijanie goleniowskiej oferty inwestycyjnej:
a) stwarzanie warunków do budowy przez deweloperów w GPP hal pod wynajem dla przyszłych inwestorów,
b) współpraca z innymi podmiotami na terenie Gminy w zakresie działań związanych z budową w GPP Zakładu Aktywizacji Zawodowej,
4) bieżąca koordynacja współpracy podmiotów działających na terenie GPP z Gminą.
§ 294. Do zadań Asystenta Burmistrza ds. organizacji Centrum Integracji i Aktywizacji należy w szczególności:
1) przygotowanie nowej struktury organizacyjnej OPS w formie Centrum Integracji i Aktywizacji,
2) przygotowanie nowej koncepcji działu pracy socjalnej w strukturze OPS,
3) działanie na rzecz utworzenia na terenie Gminy Zakładu Aktywizacji Zawodowej.”.
§ 2. Wykonanie zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy.
§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Burmistrz Gminy Goleniów
Robert Krupowicz
Opracowała: Edyta Guzikiewicz
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Edyta Guzikiewicz | 27-02-2015 14:38 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 27-02-2015 | |
Ostatnia aktualizacja: | - | 27-02-2015 14:38 |