Porządek obrad sesji
-
Otwarcie obrad i stwierdzenie kworum.
-
Odczytanie porządku obrad sesji.
-
Przyjęcie protokołu z posiedzenia XLIII sesji Rady Miejskiej w Goleniowie odbytej w dniu 30 maja 2018 r.
-
Rozpatrzenie sprawozdania z realizacji budżetu Gminy Goleniów oraz informacji o mieniu komunalnym Gminy Goleniów w roku 2017 r. wraz ze sprawozdaniem finansowym za 2017 rok oraz udzielenie absolutorium dla Burmistrza Gminy Goleniów z tego tytułu.
- Opinie merytorycznych Komisji Rady odnośnie sprawozdania Burmistrza Gminy z realizacji budżetu i gospodarowania mieniem gminnym oraz sprawozdania finansowego.
-
Wniosek Komisji Rewizyjnej.
-
Opinia Regionalnej Izby Obrachunkowej w Szczecinie.
-
Dyskusja.
-
Głosowanie projektu uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Gminy Goleniów za 2017 rok.
-
Głosowanie projektu uchwały w sprawie absolutorium z tytułu wykonania budżetu za rok 2017.
-
Projekt uchwały w sprawie przyjęcia Gminnego Programu Wspierania Rodziny na lata 2018 -2020 w Gminie Goleniów.
-
Projekt uchwały w sprawie uchwalenia Gminnego Programu Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie oraz Ochrony Ofiar Przemocy w Rodzinie w Gminie Goleniów na lata 2018-2022.
-
Projekt uchwały w sprawie przyjęcia projektu „Regulaminu dostarczania wody i odprowadzania ścieków na terenie Gminy Goleniów”.
-
Projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr XLIII/523/18 w sprawie maksymalnej liczby zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych oraz zasad usytuowania na terenie gminy miejsc sprzedaży i podawania napojów alkoholowych.
-
Projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały w sprawie ustalenia wynagrodzenia dla Burmistrza Gminy Goleniów.
-
Projekt uchwały w sprawie zmian budżetu gminy na 2018 r.
-
Projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały w sprawie uchwalenia wieloletniej prognozy finansowej Gminy Goleniów na lata 2018-2047.
-
Projekt uchwały w sprawie wyboru ławnika w wyborach uzupełniających do Sądu Rejonowego w Goleniowie na kadencję 2016-2019.
-
Interpelacje radnych, wolne wnioski i zapytania.
-
Informacje o działalności między sesjami Burmistrza Gminy.
-
Informacje o działalności Komisji Rady Miejskiej.
-
Informacje Przewodniczącego Rady.
-
Zamknięcie obrad sesji.
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Arkadiusz Sell | 20-06-2018 14:34 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 20-06-2018 | |
Ostatnia aktualizacja: | Arkadiusz Sell | 20-06-2018 14:35 |