Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Gminy i Miasta w Goleniowie
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Porządek obrad sesji

  1. Otwarcie obrad i stwierdzenie kworum.
  2. Przedstawienie porządku obrad sesji i zgłaszanie wniosków o jego ewentualne uzupełnienie lub zmianę.
  3. Przyjęcie protokołu z posiedzenia XLIII  sesji Rady Miejskiej w Goleniowie odbytej w dniu 22 grudnia 2021 r.
  4. Informacja dotycząca potrzeb inwestycyjnych na terenach Gminy Goleniów w zakresie sieci wodociągowo-kanalizacyjnych.
  5. Projekt uchwały w sprawie przyjęcia do realizacji Gminnego Programu Profilaktyki
    i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii i Innym Uzależnieniom Behawioralnym w Gminie Goleniów na 2022 rok.
  6. Projekt uchwały w sprawie przyjęcia sprawozdania z realizacji Gminnego Programu Wspierania Rodziny na lata 2021-2023 w Gminie Goleniów wraz ze sprawozdaniem z realizacji zadań z zakresu wspierania rodziny za rok 2021.
  7. Projekt uchwały w sprawie niewyrażenia zgody na wyodrębnienie w budżecie gminy środków stanowiących fundusz sołecki.
  8. Projekt uchwały w sprawie porozumienia międzygminnego Gminy Goleniów z Gminą Miasto Szczecin w zakresie przyjmowania bezdomnych psów z terenu Gminy Goleniów do Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Szczecinie prowadzonego przez Gminę Miasto Szczecin.
  9. Projekt uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej Województwu Zachodniopomorskiemu na realizację zadania polegającego na pokryciu wypłacanej Operatorowi rekompensaty.
  10.  Projekt uchwały w sprawie zmian budżetu gminy na 2022 r.
  11. Projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały w sprawie uchwalenia wieloletniej prognozy finansowej Gminy Goleniów na lata 2022-2028.
  12. Projekt uchwały w sprawie zaciągnięcia pożyczki w Wojewódzkim Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie.
  13. Projekt uchwały w sprawie uchwalenia planu pracy Rady Miejskiej w Goleniowie na 2022 rok.
  14. Interpelacje radnych i zapytania.
  15. Wolne wnioski.
  16. Informacja o działalności między sesjami Burmistrza Gminy.
  17. Informacje o działalności Komisji Rady Miejskiej.
  18. Informacje Przewodniczącego Rady.
  19. Zamknięcie obrad sesji.

 

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Monika Jasińska 20-01-2022 10:56
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 20-01-2022
Ostatnia aktualizacja: - 20-01-2022 10:56