Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Gminy i Miasta w Goleniowie
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Skałecka-Włodarczyk Lucyna

Lp. Data i miejsce zgłoszenia Treść interpelacji, wniosku lub zapytania Odpowiedź
1 19.12.2014 r.
III sesja RM
Pierwsza interpelacja mieszkańców miejscowości Podańsko, którzy wnoszą o podjęcie czynności związanych z wykupem ½ budynku znajdującego się na środku miejscowości. Jest to budynek, który w połowie jest zajęty, jest własnością gminy i jest tam urządzona świetlica. Druga połowa prawdopodobnie jest własnością osoby fizycznej i popada w ruinę. Grozi katastrofą budowlaną, bo ja widziałam zdjęcia, że zapada się już dach. Odpowiedź
2 19.12.2014 r.
III sesja RM
Druga interpelacja mieszkańców miejscowości Zabród, którzy wnoszą o utwardzenie drogi. Prawdopodobnie temat tej drogi był już zgłaszany w czasach, kiedy Burmistrzem był Pan Wojciechowski. Mianowicie Pan Wojciechowski obiecał mieszkańcom, że jak wyrażą zgodę na budynki socjalne, to będzie utwardzona droga. Tam są straszne dziury i jest problem z dojazdem. Odpowiedź
3 19.12.2014 r.
III sesja RM
Trzecia interpelacja mieszkańców i sołtysa miejscowości Bolechowo o utwardzenie drogi na odcinku Bolechowo – Bącznik. To jest taka porzucona osada leśna i tam rzeczywiście jest problem, żeby dojechać samochodem. Odpowiedź
4 25.02.2015 r.
V sesja RM
Mam trzy zgłoszenia od sołtysów naszej gminy. Pierwsze zgłoszenie jest od sołtysa wsi Bolechowo, a mianowicie prośba o postawienie przystanku w miejscu gdzie w Bolechowie odchodzi droga do Bącznika. Osoby, które chodzą do pracy, wracają z pracy, mają znacznie wydłużoną drogę do pokonania, albowiem odcinek od samej miejscowości Bolechowo do Bącznika, to jest ok. 3 km i jeszcze dalej przez Bolechowo. Odpowiedź
5 25.02.2015 r.
V sesja RM
Kolejny wniosek sołtys Budna, o podjęcie działań związanych z wykonaniem ogrodzenia przy boisku, albowiem dziki niszczą to boisko. Odpowiedź
6 25.02.2015 r.
V sesja RM
Trzeci wniosek sołtys Danowa, o podjęcie czynności związanych z ustaleniem przyczyn, dlaczego poziom wody w studniach obniża się i czy te przyczyny nie wynikają z nadmiernej eksploatacji żwirowni. Odpowiedź
7 29.04.2015 r.
VIII sesja RM
Mam trzy postulaty mieszkańców. Prośba o to, aby sprawdzić przystanki komunikacji na wioskach, albowiem część przystanków, tam są takie płyty z pleksi i one jakby się rozlatują, odstają. Na pewno jest tak w Zabrodziu, w Helenowie. Przypuszczam, że jest tak w większej liczbie miejscowości. Czyli prośba o sprawdzenie i naprawę tych przystanków. Odpowiedź
8 29.04.2015 r.
VIII sesja RM
Druga prośba, mieszkańców miejscowości Bolechowo, o to, aby rozważyć możliwość i podjąć takie działania, żeby lampa, która stoi naprzeciwko świetlicy w Bolechowie mogła świecić w stronę świetlicy, a tym samym wiaty, pod którą jest ciemno i młodzież, jak jest ciemno, to niszczy zainstalowane tam urządzenia. Odpowiedź
9 29.04.2015 r.
VIII sesja RM
Trzecia prośba dotyczy zrobienia analizy dotyczącej ilości przewożonych dzieci do szkół podstawowych i gimnazjalnych środkami, które finansuje gmina. A mianowicie pod kątem takim, czy istniałaby możliwość, żeby z tych środków komunikacji korzystała również nieodpłatnie, jeśli są miejsca, młodzież szkół ponadgimnazjalnych ? Odpowiedź
10 24.06.2015 r.
X sesja RM
Prośba o podjęcie czynności zmierzających do rozwiązania problemu właścicieli działki nr 10/2, obręb nr 6, przy ul. Wojska Polskiego w Goleniowie. To jest taka sytuacja, że wody opadowe, które płyną jezdnią, spływają rowem melioracyjnym przez działkę, która stanowi własność mieszkańców Goleniowa. Te wody opadowe powodują, że brzeg tego rowu opada i narusza konstrukcję dużej hali, która o powierzchni 400 m2 jest wybudowana, powoduje pęknięcia ścian. Państwo Ci zgłaszali się do gminy, do Pana Burmistrza, już od 2010 r. z prośbą o rozwiązanie problemu. Odpowiedź, którą dostali w 2012 r. mówiła, że rzeczywiście należałoby spowodować, żeby te wody opadowe szły zamkniętą infrastrukturą. Z odpowiedzi wynikało, że podjęte będą starania, żeby to zadanie umieścić w budżecie roku 2013. Do chwili obecnej nic nie jest zrobione, a te wody opadowe, które rzeczywiście wynikają z tej drogi ul. Wojska Polskiego, niszczą prywatną własność. Prośba o podjęcie czynności związanych z rozwiązaniem problemu. Odpowiedź
Odpowiedź
11 24.06.2015 r.
X sesja RM
Prośba o podjęcie czynności zmierzających do spowodowania tego, aby PGK wywoził śmieci z terenów wiejskich raz w tygodniu. Raz na dwa tygodnie w okresie lata, to jest za mało. Te kubły przepełniają się, śmierdzą, muchy krążą. Odpowiedź
12 09.09.2015 r.
XI sesja RM
Mam prośbę o udzielenie informacji na następujący temat. Przedmiotem obrad dzisiejszej sesji była m.in. informacja o gospodarce odpadami. Z tej informacji wynikało, że tylko niewielki procent osób, które zadeklarowały segregację odpadów, wywiązuje się z tej segregacji. W związku z czym dostajemy prostą informację, że pomimo segregacji śmieci, odpłatność od naszych mieszkańców jest niższa, a to wpływa na kondycję finansową. Więc pierwsze pytanie, czy istnieje system weryfikowania, czy mieszkańcy naszej gminy wywiązują się ze złożonych deklaracji ? Chociażby w kontekście tego, że moja interpelacja z ostatniego posiedzenia Rady Miejskiej dotyczyła odpowiedzi na częstotliwości wywozu odpadów z terenów wiejskich. Z odpowiedzi wynikało, że generowałby to dodatkowe koszty po stronie gminy, ale jednocześnie jakby rezygnujemy z pewnych dochodów, które miałyby wpływać z tytułu przestrzegania złożonych przez nas deklaracji. Odpowiedź
13 28.10.2015 r.
XIII sesja RM
Sołtys Tarnówka w imieniu mieszkańców zwróciła się z prośbą o ratowanie ruin wieży kościelnej z XV w. Stąd moja prośba o podjęcie czynności związanych ze złożeniem wniosku do PROW-u o pozyskanie środków finansowych na ratowanie tych ruin oraz o zabezpieczenie w budżecie roku 2016 środków na udział własny. Odpowiedź
14 28.10.2015 r.
XIII sesja RM
Taka sama interpelacja w sprawie złożenia wniosku o remont kościoła w Podańsku i również zabezpieczenie udziału własnego w środkach budżetu roku 2016. Odpowiedź
15 21.12.2015 r.
XV sesja RM
Zgłosił się do mnie sołtys z Bolechowa z następującą prośbą. Położona około trzech lat temu droga z płyt jumbo w miejscowości Bolechowo na zakręcie zapadła się. Nie wiadomo, czy przyczyną tego jest to, że Nadleśnictwo wywoziło drewno z lasu, czy też przyczyną jest to, że została wadliwie ułożona. Prośba jest taka, aby ustalić przyczyny tego, co się stało i w zależności od tego podjąć czynności zmierzające do naprawy tej drogi. Odpowiedź
16 27.01.2016 r.
XVI sesja RM
Pierwszy wniosek, aby wszelkie projekty uchwał zawierały oprócz uzasadnienia faktycznego, również uzasadnienie prawne i aby projekty uchwał wskazywały osobę, która jest autorem tegoż projektu. Odpowiedź
17 27.01.2016 r.
XVI sesja RM
Drugi wniosek, aby na terenach wiejskich na drogach głównych, wjazdowych do miejscowości znajdowały się drogowskazy, które wskazywałyby nowopowstałe osiedla, budynki, ulice, kolonie, albowiem często zarówno pogotowie ratunkowe, jak policja, kurierzy mają problem z dotarciem do nowych budynków. Sugerowałabym również, żeby informację zwrotną o tym gdzie takie miejsca są uzyskać być może od sołtysów, albowiem doskonale wiedzą sołtysi gdzie są te budynki trudne do odnalezienia. Odpowiedź
18 24.02.2016 r.
XVII sesja RM
Ja chciałabym złożyć dwie interpelacje. Pierwsza nawiązuje do interpelacji złożonej przeze mnie podczas poprzedniego posiedzenia sesji i dotyczyła podjęcia czynności związanych z umieszczeniem tablic informacyjnych na wsiach naszej gminy, z których wynikałoby, że na drogach polnych gdzieś tam znajdują się kolejne ulice lub numery domostw, a to po to, żeby policja, pogotowie ratunkowe mogli dotrzeć stosunkowo w szybkim czasie. Dostałam odpowiedź na tą interpelację, za którą dziękuję. Odpowiedź, że z takiej możliwości mogą korzystać sołtysi w każdym momencie i że będą o tej możliwości poinformowani. Czyli jakby problem dotyczący tego, żeby pojawiły się takie tablice jest rozwiązany. Natomiast, czy taki sposób rozwiązania nie generuje dodatkowej pracy dla pracowników gminy oraz kosztów, bo przy zakupie tablic na poszczególne wioski rozłożony w czasie myślę, że ten koszt jest zdecydowanie większy. Kiwa głową Pan Dyrektor Wysocki, że nie jest większy i to nie jest więcej pracy. Jeśli nie jest, no to moja troska o finanse i o czas była bezzasadna. Nie mniej jednak w takim razie poproszę, żeby może jednak nakreślić sołtysom czas i poinformować, że mają taką możliwość, aby składali te wnioski. Odpowiedź
19 24.02.2016 r.
XVII sesja RM
Chciałabym prosić Panów Burmistrzów o to, by podjąć prace nad inicjatywą nad rozwiązaniem następującego problemu. Na ul. Pocztowej parkuje bardzo dużo samochodów i te samochody stoją w czasie nieokreślonym, bo na to przepisy pozwalają. Przede wszystkim są to samochody albo właścicieli prowadzących działalność gospodarczą, albo ich pracowników, albo też mieszkańców kamienicy, która jest w pobliżu.  Natomiast jest to droga i tak cenne te miejsca postoju samochodu, albowiem całe mnóstwo osób przyjeżdża do placówki pocztowej i całe mnóstwo osób chce się dostać do przychodni. Parking przy przychodni też jest mały i nie ma możliwości skorzystania. Stąd moja prośba o rozważenie możliwości takiej zmiany organizacji ruchu, jeśli to jest w kompetencjach Panów Burmistrzów, by były to postoje czasowe. Odpowiedź
20 27.04.2016 r.
XIX sesja RM
W miesiącu styczniu Rady Sołeckie Podańska i Danowa zwróciły się do Starosty Goleniowskiego z prośbą o przycięcie gałęzi, które są wzdłuż drogi między Podańskiem, a Danowem, albowiem te wystające gałęzie powodują, że samochody poruszają się blisko środka jezdni i dochodzi do stłuczek, urwania lusterek. Starostwo po rozpoznaniu sprawy uznało, że część działek wzdłuż drogi jest gminnych. Część jest Agencji Własności Rolnej Skarbu Państwa. Część jest Nadleśnictwa. Pismem z dnia 11 stycznia z upoważnienia Starosty Pan Zaborowski Dyrektor Wydziału Dróg Powiatowych zwrócił się z prośbą do gminy o usunięcie drzew i krzewów rosnących w pasie drogi powiatowej nr 4115Z Podańsko – Danowo, w części dotyczącej działek nr 173/1 i działki 115. Obie działki są z obrębu Danowo. Moje pytanie, kiedy nastąpi wycięcie tych gałęzi ? Odpowiedź
21 27.04.2016 r.
XIX sesja RM
Mam prośbę do Panów Burmistrzów. Jesteśmy chyba na etapie ogłaszania przetarg w zakresie wywozu nieczystości stałych, prawda ? Już rozstrzygnięte ? Jeszcze nie. Mieszkańcy Podańska zwrócili uwagę na następującą rzecz i chciałabym się podzielić tą wiadomością. Mianowicie kiedy przyjeżdża samochód, który zbiera nieczystości stałe to do jednego samochodu zbierane są nieczystości segregowane, które są w kuble, poza tymi workami i te nieczystości, które nie są segregowane i nagle robi się coś takiego, że  cały samochód, cała ta partia śmieci podlega pod definicję niesegregowanych. A skoro jest niesegregowana to wysypisko śmieci kasuje nas, po prostu o wiele drożej. I to jest to, co mówił Pan Burmistrz Zajko, w którymś momencie, że pomimo, że wiele osób zgłasza, że segreguje śmieci, to tak naprawdę te śmieci nie do końca są segregowane. Być może przyczyną jest to, że jeden samochód zbiera segregowane i niesegregowane. Proszę o przyjrzenie się temu, bo może trzeba odpowiednio zawrzeć postanowienia przy najbliższym przetargu. Odpowiedź
Odpowiedź
22 14.09.2016 r.
XXIII sesja RM
Mam prośbę o wycięcie konarów i krzewów na drodze Goleniów-Lubczyna, które zasłaniają zamontowane oświetlenie uliczne, bo efekt jest znikomy tego oświetlenia. Odpowiedź
23 14.09.2016 r.
XXIII sesja RM
Wniosek o rozważenie możliwości zamontowania świateł drogowych na skrzyżowaniu dróg Goleniów-Lubczyna i przecinającej je drogi do Parku Przemysłowego. Tam dochodzi do wielu wypadków. Osoby, które udają się do pracy w Parku Przemysłowym wymuszają zjazd i zdarzają się wypadki. Jednocześnie, jeśli zadanie to  nie byłoby zadaniem gminy, tylko powiatu, to proszę o wystąpienie z wnioskiem do powiatu o realizację tego zadania. Odpowiedź
Odpowiedź
24 26.10.2016 r.
XXV sesja RM
Chciałabym w imieniu mieszkańców Tarnówka prosić o wykoszenie pokrzyw i innych chaszczy, które znajdują się na drodze jak się zjeżdża z głównej drogi powiatowej w stronę Tarnówka, między ostatnim budynkiem takim z białym ogrodzeniem, na wysokości mostka i zakrętu, po jednej stronie jest las, po drugiej są chaszcze. Odcinek drogi nie jest oświetlony i z tego lasu, z tych chaszczy zwierzęta przebiegają z lasu do łąki i odwrotnie. Prośba o wycięcie tych chaszczy. Odpowiedź
25 26.10.2016 r.
XXV sesja RM
W imieniu osób, które przemieszczają się drogą od strony Lubczyny do Goleniowa jest prośba o rozważenie możliwości zrobienia ronda na tym skrzyżowaniu Goleniów – Lubczyna –Żdżary - Park Przemysłowy. Ja już składałam interpelacje na poprzedniej sesji i dostałam odpowiedź. Interpelacja wówczas mieszkańców była, żeby tam była sygnalizacja świetlna. Po pewnych dyskusjach i wiedzy takiej, że nie mogą być założone światła w sytuacji takiej kiedy część drogi jest z górki, a od strony Goleniowa jest właśnie z górki ten wniosek w imieniu osób korzystających modyfikuję o rozważenie możliwości wykonania ronda. Wniosek przede wszystkim m.in. złożyła Pani sołtys Komarowa, która dwukrotnie na tym skrzyżowaniu miała kolizję drogową, a miała z tego powodu, że osoby, które przemieszczają się od strony Goleniowa i skręcają do Parku Przemysłowego nie patrzą, że pierwszeństwo mają Ci przemieszczający się od strony Lubczyny i tam bardzo dużo wypadków jest. Jest to kolejny wniosek, trochę zmodyfikowany. Odpowiedź
26 21.12.2016 r.
XXVII sesja RM
W imieniu weterynarzy i właścicieli psów mam prośbę o informację, czy w naszej Gminie uregulowana jest sprawa fajerwerków hukowych, które w noc sylwestrową, wiem że my się cieszymy, niemniej jednak jak zgłaszają i weterynarze i właściciele psów powoduje to ataki paniki u zwierząt, które przeskakują ogrodzenia, lecą na oślep przed siebie, giną gdzieś pod samochodami, nie wracają, nawet do zgonów dochodzi. I właśnie pytanie, czy ta kwestia, czy u nas wolno stosować, czy nie wolno ? Jeśli się stosuje, czy istnieje przepis, który pozwala na zakaz stosowania hukowych fajerwerków ? Odpowiedź
27 08.02.2017 r.
XXVIII sesja RM
Mam prośbę do Panów Burmistrzów o podjęcie czynności związanych z uzupełnieniem tablic informacyjnych z nazwami ulic w miejscowości Podańsko. Wiatr powywiewał te nazwy i  gdzieś te tablice zniknęły. Ze względu na koszty, które się wiążą z zakupem dodatkowych tablic, prośba o rozważenie możliwości uzyskania informacji zwrotnej od zarządcy dróg i od sołtysów, czy są gdzieś jeszcze braki w tym zakresie, żeby jedynym zamówieniem uzupełnić brakujące tablice. Odpowiedź
28 08.02.2017 r.
XXVIII sesja RM
Druga prośba, ponowna tak naprawdę, o to, żeby przy głównych drogach przez wsie ustawić tablice informacyjne, które kierowałyby w stronę dróg bocznych z informacjami, jakie numery domów tam są. Ma to znaczenie ze względy na pogotowie, policję i straż pożarną. Odpowiedź
29 21.06.2017 r.
XXXII sesja RM
Ja w imieniu mieszkańców Podańska bardzo bym prosiła Pana Burmistrza o informację, kiedy planowana jest rozbiórka i remont, bo taki jest potrzebny części budynku, w którym mieści się świetlica, albowiem jest to stan zagrożenia budowlanego, a na razie nic się nie dzieje. Odpowiedź
30 25.10.2017 r.
XXXV sesja RM
Ja mam prośbę o podjęcie rozmów z wykonawcą inwestycji pt. Utwardzenie dróg w technologii płyt yombo. W Podańsku na ul. Długiej to jest stosunkowo świeża inwestycja, maksymalnie dwuletnia i chyba jest źle wykonana, bo stoi woda, są nierówności w ułożeniu tych płyt. Odpowiedź
31 25.10.2017 r.
XXXV sesja RM
W imieniu mieszkańców chciałam podziękować za wykonanie ścieżki przez miejscowość Podańsko. Ścieżka ta jest  bardzo wykorzystywana. Ścieżka ta nie mogła być ścieżką pieszo-rowerową ze względu na własność działek i brak miejsca. Natomiast tą ścieżką stricte rowerową chodzą również dzieci do szkoły w Helenowie. Mieszkańcy pytają, czy Straż Gminna będzie nas karać za to, że te nasze dzieci idą ścieżką rowerową ? To taka drobna prośba o to, aby dzieci mogły nią chodzić. Odpowiedź
32 25.10.2017 r.
XXXV sesja RM
Mieszkańcy Podańska zgłosili, że na wysokości przystanku autobusowego, który jest na ścieżce rowerowej jest ryzyko, że wysoki mężczyzna uderzy głową o daszek tegoż przystanku autobusowego. Ja widziałam, co prawda wczoraj i pomyślałam, że to realizacja takiej nieformalnej rozmowy z Panem Burmistrzem Zajko, przycinali wystające śruby w tym dachu, bo już wcześniej rozmawiałam, że być może jest to działanie, ale pewne ryzyko jest. Podniósł się poziom. Odpowiedź
33 29.11.2017 r.
XXXVI sesja RM
Mam prośbę do Panów Burmistrzów, aby przyjrzeli się następującej sprawie. Na ścieżce rowerowej która biegnie od ul. Stargardzkiej przez Podańsko, na odcinku leśnym moim zdaniem wykonawca tej ścieżki nie posprzątał gałęzi, wyrwanych korzeni i słupów starych które się znajdowały na tym odcinku drogi. One są rzucone na teren leśny, w odległości gdzieś 1,5 m, 2 m od ścieżki. Według mnie te gałęzie, te słupki wyrzucili właśnie wykonawcy tej ścieżki. Odpowiedź
34 27.06.2018 r.
XLIV sesja RM
Mam prośbę o zajęcie się sprawą następującą. Już od jesieni ubiegłego roku mieszkańcy ul. Kolorowej, która łączy się z ul. 11 Listopada zgłaszają problem związany z tym, że przy rowie melioracyjnym, którego właścicielem jest Gmina Goleniów zamieszkały bobry. Te bobry budują tamy, woda się podnosi i powoduje taki skutek, że ogrodzenia mieszkańców, które są zbudowane wzdłuż tego rowu przechylają się w stronę rowu, zaczynają być podmyte. Ponadto ul. 11 Listopada przy studzience zaczyna się zapadać, albowiem w tym miejscu też zbudowały sobie jamę pod drogą. Prośba, aby się tym zająć i o informację zwrotną, co w tej sprawie zostało zrobione. Odpowiedź
35 05.09.2018 r.
XLVI sesja RM

Ja mam dwie interpelacje. Jedna, która wiąże się z interpelacją Pana Łukasza Dykowskiego, ale jest szersza w rozumieniu takim, że prośba o przegląd dróg gminnych pod kątem właśnie krzaków na poboczu i gałęzi drzew, albowiem krzaki zasłaniają widoczność, a gałęzie niszczą transport, typu tiry. I prośba, która wiąże się z tym o wystąpienie w takim samym zakresie do Starosty, żeby zrobił to samo na terenie dróg powiatowych.

Odpowiedź
36 05.09.2018 r.
XLVI sesja RM
Prośba o to, aby korzystając z praw właścicielskich Gmina zobowiązała Prezesa GWiK do uregulowania w formie pisemnej na stronie internetowej
i w siedzibie przedsiębiorstwa kwestii związanej ze sposobem rozliczania należności. To jest temat, który poruszałam już przy Regulaminie,
a mianowicie zdarzają się sytuacje takie, że tam gdzie nie ma doprowadzonej sieci wodociągowej lub kanalizacyjnej indywidualni inwestorzy są zobowiązani do wykonania na własny koszt tejże sieci, ale na warunkach, co do sposobu jej wykonania i materiałów narzuconych przez GWiK
 i nie ma jasnych uregulowań, z których wynika w jaki sposób ta inwestycja jest rozliczana, jakie koszty są zwracane tym indywidualnym inwestorom w sytuacji przejmowania tejże inwestycji przez GWiK, a uważam, że to jest bardzo istotna kwestia.  Druga rzecz, w Regulaminie nie było też uregulowania jakie jest postępowanie odwoławcze w sytuacji, jeśli reklamacja złożona przez odbiorcę jest negatywnie rozpatrzona przez GWiK, a też uważam, że informacja o tym powinna być jasna, klarowna. Nie odwołanie się do numeru artykułu i ustawy tylko w sposób precyzyjny zapisane tak, żeby każdy obywatel naszej Gminy mógł się zapoznać i skorzystać ze swoich uprawnień.
Odpowiedź
37 10.10.2018 r.
XLVIII sesja RM
Proszę o zobowiązanie prezesa GWIK do opublikowania na stronie internetowej przedsiębiorstwa oraz w jego siedzibie kompletnej, sporządzonej w sposób jednoznaczny i zrozumiały dla każdego obywatela gminy nie będącego specjalistą w zakresie projektowania i wykonania instalacji wodnej lub kanalizacyjnej sposobu naliczenia i  zwrotu kosztów wykonania  sieci kanalizacyjnej lub wodnej ze środków własnych a następnie przekazania tak wykonanej inwestycji na rzecz GWIK.  
38 10.10.2018 r.
XLVIII sesja RM

Zobowiązanie prezesa GWIK do opublikowania na stronie internetowej przedsiębiorstwa oraz w jego siedzibie trybu i sposobu wnoszenia odwołania w sytuacji gdy wniesiona sprawa do GWIK uzyskała negatywne , dla wnioskodawcy, rozpatrzenie jego wniosku ( pisma). Oba wyżej wymienione wnioski były przedmiotem interpelacji złożonej w dniu 5 września 2018r. podczas posiedzenia sesji. Interpelacja nie doczekała się załatwienia sprawy w sposób  o jaki wnosiła  radna tj.
„ zobowiązanie prezesa GWIK do w/w” tylko została przekazana prezesowi GWIK , który  ani nie był stroną interpelacji ani nie załatwił jej w sposób oczekiwany. Z punktu widzenia wielu mieszkańców gminy kwestie te są niezmiernie ważne albowiem częstym zjawiskiem jest, że GWIK wobec braku  planowanej inwestycji na nowo zabudowanych terenach wydaje pozwolenie na wykonanie takiej inwestycji przez właścicieli nieruchomości . Sposób i materiały z których takie podłączenie ma być wykonane narzuca GWIK; właściciel nieruchomości wykonuje ją na swój koszt. Po wykonaniu i podłączeniu budynku do sieci następują spory odnośnie rozliczenia kosztów przejmowanej przez GWIK  inwestycji albowiem rzeczywisty wykonawca, na żadnym etapie procesu inwestycyjnego, nie zna sposobu  w jaki rozliczenie to nastąpi.

 
39 10.10.2018 r.
XLVIII sesja RM
Zapewnienia ( z budżetu gminy ) dojazdu na wybory i z powrotem  (21.10.2018) mieszkańców wsi do których w tym dniu nie jeździ komunikacja autobusowa oraz skuteczne ich poinformowanie o godzinach kursowania autobusów.  Problem ten, szczególnie, dotyczy  mieszkańców wsi  popegeerowskich, zamieszkiwanych przez osoby starsze lub ubogie. Odpowiedź
40 10.10.2018 r.
XLVIII sesja RM
Odebrania i utylizacji eternitu znajdującego się w miejscowości Danowo (posesja nr 3). Przedmiotowy eternit został zgłoszony , przez właściciela nieruchomości, jako podlegający odbiorowi i utylizacji przez gminę, w miesiącu marcu 2018r. Do chwili obecnej eternit  nie został odebrany, zgłaszający nie otrzymał również odpowiedzi w sprawie. Odpowiedź
41 10.10.2018 r.
XLVIII sesja RM
Montaż znaku informującego  o numerach domów ( nr: 6/1, 6/2, 5B, 6A, 6B) przy drodze asfaltowej w miejscowości  Stawno , na wysokości zjazdu do tych domostw. Zdaniem zgłaszających mieszkańców przywołanych domostw, domy te są niewidoczne z drogi i w sytuacji gdy wzywana jest karetka  nie jest ona w stanie dotrzeć odpowiednio szybko na wezwanie chorego mieszkańca w/w domostw. Odpowiedź
42 10.10.2018 r.
XLVIII sesja RM
Wymiany żarówki w ostatniej lampie ( patrząc od strony Goleniowa ) zamontowanej przy ulicy Wylotowej (na wysokości zjazdu w ulicę Skrajną) w Podańsku. Odpowiedź
43 10.10.2018 r.
XLVIII sesja RM
Wyjaśnienie kwestii ułożenia (w miejscowości Danowo) na tzw. „ starej drodze prowadzącej do Budna” płyt yombo nie od początku drogi czyli tuż za mostkiem tylko od budynku p. sołtys. Zdaniem zgłaszającego mieszkańca Danowa, przedmiotowy odcinek jest w złym stanie, korzystają z niego zarówno mieszkańcy w/w drogi jak i mieszkańcy drogi (prowadzącej do kościoła) równoległej do głównej drogi asfaltowej. Odpowiedź
44 10.10.2018 r.
XLVIII sesja RM
Wyjaśnienia kwestii braku wyrównania wjazdu na teren działki budowlanej obok budynku nr 5A w sytuacji gdy takie „ wjazdy” wykonane zostały przez firmę wykonującą utwardzenie drogi, w technologii płyt yombo, w miejscowości Danowo ( stara droga prowadząca do Budna ) . Zdaniem zgłaszającego mieszkańca jest to niesprawiedliwe w sytuacji gdy  takie „ wjazdy „ zostały wykonane w innych miejscach a nadto jeden z nich prowadzi
w łąkę.
Odpowiedź
45 10.10.2018 r.
XLVIII sesja RM
Wyjaśnienia kwestii wycinki dębu rosnącego przy posesji nr 4 w miejscowości Danowo. Zdaniem zgłaszającej przedmiotowy dąb zgłoszony był razem ze zgłoszeniem do wycinki  topoli rosnących po drugiej stronie drogi. Topole zostały już wycięte (ale wykonawca  nie uprzątnął mniejszych gałęzi ani korzeni) choć, przydatne z punktu widzenia użytkowego , drewno „ grubsze „  zabrał. Odpowiedź
46 10.10.2018 r.
XLVIII sesja RM
Wyjaśnienia kwestii ustalenie sposobu i możliwości zapobieżenia zagrożeniom ze strony dzikich zwierząt (dziki, jenoty)  dla mieszkańców wsi , których domostwa znajdują się na  terenie nieoświetlonym, czasami oddalonym. Sytuacja taka miała miejsce, zdaniem zgłaszających problem mieszkańców, w miejscowości  Święta  gdzie jenot zaatakował nastolatkę wracającą ze szkoły. Odpowiedź

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Monika Jasińska 07-01-2015 08:33
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 07-01-2015
Ostatnia aktualizacja: Arkadiusz Sell 07-01-2015 10:38