Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy i Miasta w Goleniowie

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

Tagi

Zarządzenie nr 19/2021 Burmistrza Gminy Goleniów z dnia 02 lutego 2021 r. w sprawie regulaminu określającego zasady udzielenia zamówień publicznych w tym organizację, skład, tryb pracy oraz zakres obowiązków osób wskazanych do przygotowania lub przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w Urzędzie Gminy i Miasta w Goleniowie przy realizacji wydatków z Budżetu Gminy oraz zasady udzielania zamówień publicznych, dla których nie stosuje się na podst. art. 2 ust. 1 ustawy Praw


Załączniki do pobrania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
11 02 2021 14 40 37 zarzadzenie nr 19 2021 (PDF, 2.69Mb) 2021-02-11 14:40:37 58
Plik Nazwa Data dodania Pobrań

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Ewelina Jarmoła

Data wytworzenia:
11 lut 2021

Osoba dodająca informacje

Andrzej Krause

Data publikacji:
11 mar 2025, godz. 13:05

Osoba aktualizująca informacje

Ewelina Jarmoła

Data aktualizacji:
11 lut 2021, godz. 14:40