Zarządzenie nr 19/2021 Burmistrza Gminy Goleniów z dnia 02 lutego 2021 r. w sprawie regulaminu określającego zasady udzielenia zamówień publicznych w tym organizację, skład, tryb pracy oraz zakres obowiązków osób wskazanych do przygotowania lub przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w Urzędzie Gminy i Miasta w Goleniowie przy realizacji wydatków z Budżetu Gminy oraz zasady udzielania zamówień publicznych, dla których nie stosuje się na podst. art. 2 ust. 1 ustawy Praw
Załączniki do pobrania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
11 02 2021 14 40 37 zarzadzenie nr 19 2021 (PDF, 2.69Mb) | 2021-02-11 14:40:37 | 58 |
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Ewelina Jarmoła Data wytworzenia:
11 lut 2021
Osoba dodająca informacje
Andrzej Krause Data publikacji:
11 mar 2025, godz. 13:05
Osoba aktualizująca informacje
Ewelina Jarmoła Data aktualizacji:
11 lut 2021, godz. 14:40