Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Gminy i Miasta w Goleniowie
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Mituła Łukasz

Lp. Data i miejsce zgłoszenia Treść interpelacji, wniosku lub zapytania Odpowiedź
1. 11.12.2018 r.
Komisja Budżetu i Gospodarki Gminnej 

Po zapoznaniu się z pismem mieszkańców ul. Aleja Róż w Goleniowie z dnia 30 października 2018 r. dotyczącego zadania pn. „Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę ul. Aleja Róż w Goleniowie wraz z infrastrukturą techniczną” wniósł o udzielenie informacji, kiedy zostanie udzielona odpowiedź w sprawie możliwości przeniesienia sieci gazowej DN 100 do pasa drogowego oraz, czy projektowany jest kanał teletechniczny w tej drodze ta, aby umożliwić podłączenie światłowodem wszystkich zabudowań w okolicy?

Odpowiedź
2. 11.12.2018 r.
Komisja Budżetu i Gospodarki Gminnej 

Zapytał, ile rocznie będzie kosztowało Gminę Goleniów oświetlenie Parku „750-lecia Goleniowa”?

Odpowiedź
3. 19.02.2019 r.
Stałe komisje RM

Zapytał, czy dokonano już uzgodnień dotyczących przeniesienia sieci gazowej na ul. Aleja Róż i jak to wygląda?

Odpowiedź
4. 19.02.2019 r.
Stałe komisje RM
Zapytał, na jakim etapie jest inwestycja pod nazwą Przebudowa ul. Lipowej wraz z infrastrukturą techniczną w miejscowości Lubczyna. Odpowiedź
5.  19.02.2019 r.
Stałe komisje RM
Dodał, że chciałby się przypomnieć z kwestią związaną z organizacją komisji na temat dworca. Liczy, iż niedługo zostanie ona zorganizowana tym bardziej, że nastąpił już chyba wybór inżyniera kontraktu. Przed podjęciem działań mieliśmy poznać plan i harmonogram tej inwestycji. Odpowiedź
6. 27.03.2019 r.
VII sesja RM
Radny złożył interpelacje na piśmie (interpelacje w załączeniu)https://goleniow-bip.alfatv.pl/admin.php?m=strony&s=edit&id=19780&katalog_id=19779&menu_id=

Odpowiedź

Odpowiedź

Odpowiedź

Odpowiedź

Odpowiedź

Odpowiedź

Odpowiedź

7.  24.04.2019 r.
VIII sesja RM
Radny złożył interpelacje na piśmie (interpelacje w załączeniu) https://goleniow-bip.alfatv.pl/unzip/20156.dhtml

Odpowiedź

Odpowiedź

Odpowiedź

Odpowiedź

Odpowiedź

Odpowiedź

Odpowiedź

8. 29.05.2019 r.
IX sesja RM
Ja również Pani Przewodnicząca, jeżeli popełnię błąd w kwestii wniosku, to proszę o sprostowanie. Na przyszłość postaram się to wyeliminować. Pierwsza sprawa, to reklama przy ul. Szczecińskiej na obrzeżach parku 750-lecia. Jest to taka duża ustawiona reklama, bodajże jakieś uczelni. Wnioskuję o jej usunięcie. Park jest przepiękny, a ta reklama, moim zdaniem, zaburza to otoczenie. Odpowiedź
9. 29.05.2019 r.
IX sesja RM
Jako Klub radnych Ruchu Miejskiego wnioskujemy o zakup automatu do skupu butelek plastikowych. Odpowiedź
10. 29.05.2019 r.
IX sesja RM
Dodatkowo wnioskuję do Pana Burmistrza o to, aby wprowadził regulacje, które będą miały na celu ograniczenie zużywania plastiku, czy to tacek plastikowych, czy to widelców, kubeczków itd. podczas imprez masowych w Goleniowie organizowanych przez  jednostki organizacyjne i Gminę. To jest bardzo ważne. W naszej ocenie jest to element edukacji. Nadchodzi zmiana ustawy o gospodarce odpadami, gdzie będzie jasne postawienie na zbiórkę selektywną. W związku z tym ten wniosek wydaje mi się bardzo zasadny. Odpowiedź
11. 29.05.2019 r.
IX sesja RM
Jeżeli chodzi też o park, to wnioskuję o skoszenie tam trawników. Odpowiedź
12. 29.05.2019 r.
IX sesja RM
Proszę również o wyjaśnienie, dlaczego tak długo trwa porządkowanie terenu w okolicy ul. Słonecznej w miejscowości Czarna Łąka ? Nie wiem, czy znany jest Panu Burmistrzowi film jak to wygląda ? Nie wiem, czy sprawa trwa nie parę lat. Wydaje mi się, że tutaj efektywność Pana Komendanta powinna zdecydowanie wzrosnąć. Odpowiedź
13. 28.06.2019r. X sesja RM Radny złożył interpelacje na piśmie (interpelacje w załączeniu)https://goleniow-bip.alfatv.pl/unzip/20604.dhtml

Odpowiedź

Odpowiedź

Odpowiedź

Odpowiedź

Odpowiedź

14. 30.10.2019r. XIII sesja RM Na początek chciałbym się odnieść do trzech rzeczy, które już były tutaj mówione. W nawiązaniu do tego, co mówiła radna Małgorzata Latka odnośnie Mostów. Ja miałem takie spotkanie z mieszkańcem Budna, który zgłaszał mi taki problem, bardzo drogiego wywozu odpadów z szamb ekologicznych przydomowych. Okazuje się, że są samorządy, które oferują jakby abonament dla mieszkańców, którzy mają szamba ekologiczne przydomowe i wtedy ten koszt jest racjonalny. Nie wynosi kilkaset złotych, bo tak wychodzi za opróżnienie tego szamba, a jak ktoś chce robić to uczciwie, to powinien robić to raz w miesiącu. Potem mamy taki problem w wielu miejscowościach, że nieciekawie pachnie, bo część ludzi nie stać. Chyba Stepnica stosuje podajże taki abonament. Wydaje mi się, że jest to bardzo ciekawa oferta i mógłby GWiK coś takiego rozważyć. Tym samym ułatwić funkcjonowanie mieszkańcom i likwidować pewien niefajny problem. Odpowiedź
15. 30.10.2019r. XIII sesja RM Druga sprawa odnośnie smogu, to nie myślałem, że się doczekam i bardzo się cieszę,  że Pan Wiceprzewodniczący ten temat poruszył. Uważam, że ten problem powinien być naszym, jednym z priorytetów dlatego, że coraz częściej słyszymy  w ogóle o tym, aby likwidować tzw. „kopciuchy” i to jest cel, na który pieniądze publiczne w wielu samorządach już się znajdują. Uważam, że Gmina Goleniów ma tutaj dużo do zrobienia. Wiem, że nie wszędzie ten problem czuć. Jak ktoś mieszka na jakimś mało zaludnionym terenie, ale przykład osiedla, na którym mieszkam podaję i zachęcam do odwiedzin. Postawię kawę, na dworze nie postoimy, więc naprawdę to jest bardzo ważna sprawa i mam nadzieję, że ruszymy w końcu z miejsca i tym tematem się bardzo porządnie zajmiemy. Odpowiedź
16. 30.10.2019r. XIII sesja RM Ostatnia rzecz odnośnie parku i jakby wykonania inwestycji. Ja miałem też zgłaszane problemy z wybiegami dla psów, które znajdują się na terenie naszego miasta, że są zaniedbane. Ja, Panie Burmistrzu, przypominam sobie koncepcję rozbudowy parku i w ramach tej koncepcji miało być, tak jak ja pamiętam, ja nie sprawdziłem tego jeszcze w zakresie zleconej inwestycji, ale pamiętam, że miał być przebudowany park, miał być zrobiony teren przed boiskiem sportowym na ul. Norwida przed stadionem i miał być zrobiony wybieg dla psów przy Inie. Tego wybiegu dla psów nie mamy. Odnośnie jakości wykonania tej inwestycji w parku, to wiele osób ubolewa, to już nie chodzi o oświetlenie, np. amfiteatr, który wygląda jak wygląda i też brakuje mi pewnych elementów tam. Słyszę cały czas, nie wiem na ile jest to prawdziwe, że nie ma siedzisk na amfiteatrze, niby powinny być, ale nie ma też jakby głównej bramy wejściowej. Z koncepcji, z obrazów, które też publicznie prezentowałem w poprzedniej kadencji, było tak, że na wejściu do parku miała być taka fajna drewniana konstrukcja. Tam jest, co prawda jakiś początek tej budowli, ale to jest jakby nieskończone. Więc pytanie, czy cały zakres  inwestycji modernizacji parku jest już wykonany na 100%, czy coś jeszcze będzie robione ? To jest istotne, jeżeli będzie coś robione z wybiegiem dla psów, to czekamy. Jeżeli nie, to wydaje mi się zasadne zbudowanie, czy zmodernizowanie tych istniejących. Odpowiedź
17. 30.10.2019r. XIII sesja RM Jeszcze ostatnia rzecz związana z przejściami dla pieszych i bezpieczeństwem pieszych. Ten temat też po ostatnim wypadku w Warszawie bardzo jakby zrobił się taki medialny, ale chodzi o bezpieczeństwo. Ja przyznaję, że w naszym mieście elementy oświetlenia są, powiedziałbym bardzo dobre, nawet przesadzone, a są takie, gdzie niestety jest ciemno. Wspomnę tutaj radną Marzenę Pach, która przez podajże cztery lata zgłaszała dwie lampy na ul. Drzymały i dalej tych lamp nie ma. Ja tam jestem uczestnikiem często np. rowerem się przemieszczam, więc cały czas tam tych lamp nie ma i jest ciemno. Jest jeszcze jeden problem, ponieważ ostatnio miałem trochę więcej czasu i więcej starałem się spacerować i np. przy wszystkich progach spowalniających kiedyś były odblaski. One poodpadały, został jeden. Wydaje mi się, że warto byłoby też zrobić przegląd tego. Jak się jedzie wieczorem, a nie zna się drogi, to można się nadziać, bo znak jest niedoświetlony, nie ma sygnalizacji progu i różnie to bywa. Wrócę w tym temacie jeszcze do spotkania z Panem Komendantem Policji, który jak tutaj był, to pamiętam, że pytałem go o to, czy byłby w stanie zrobić taki raport niedokończonych ścieżek rowerowych urywających się nagle, tak jak np. tutaj przy przejeździe kolejowym i on obiecał, że to zrobi. Więc Panie Burmistrzu, czy Pan już taki raport od Pana Komendanta otrzymał, zapoznał się z wynikami tego i czy podejmie Pan jakieś działania w tym zakresie ? Odpowiedź
18. 30.10.2019r. XIII sesja RM Jest jeszcze jeden taki temat i teraz mówię to bez ironii Panie Burmistrzu. Wiem, że dla Pana też ważna jest przestrzeń publiczna, chociażby te inwestycje, już nie wynikając w szczegóły, ale park, czy modernizacja „Otwarte Bramy”, to są takie projekty miastotwórcze, które mają powodować, że ludzie będą się lepiej czuli w przestrzeni publicznej. Wiem, że jest to Panu bliskie. Ja zauważyłem ostatnio jedną rzecz, która mnie zaniepokoiła. Miasto, aby było takie dobre, to musi żyć. Witryny sklepowe i inne tego typu rzeczy są elementami, które zachęcają nas do spracowania. Jest taka stara kwiaciarnia przy ul. Konstytucji przy Rozlewni i ja ostatnio nie korzystałem, nie byłem akurat klientem tej kwiaciarni, ale to była już z tradycjami kwiaciarnia. Będąc na spacerze zauważyłem zamurowane wejście główne do tej kwiaciarni. Tym samym, nie wiem, co z tego budynku uczyniono, jakiś magazyn, czy coś. Jest pytanie i myślę, że to można byłoby sprawdzić, bo jeżeli doprowadzimy do tego, że na ul. Konstytucji będą tak zamurowywane witryny, to naprawdę będziemy mieć ulicę taką przejazdową. Zero przyjemności ze spacerowania. W związku z tym mam taki wniosek, aby Pan sprawdził poprzez swoje służby, czy ingerencja w ten budynek była zgodna z prawem dlatego, że aby zamurować wejście i witrynę prawdopodobnie musiał być projekt budowlany itd. Mam prośbę o zweryfikowanie tej sprawy. Odpowiedź
19. 30.10.2019r. XIII sesja RM Jeszcze odnośnie przestrzeni publicznej, informował Pan o tym, że na dworzec w końcu podpiszemy umowę. Co prawda wiem, że nie jest podpisana, dopiero będzie, aczkolwiek mam tutaj dwa pytania. Już jakby na Facebooku Pan mi odpowiedział, za co dziękuję, że poinformuje Pan o tym jakie zostały podjęte ustalenia na dzisiejszym spotkaniu w Poznaniu odnośnie przejścia pod torami na perony. Bardzo proszę o jak najszybszą informację publiczną w tym zakresie. Druga sprawa, co się stanie, nie wiem, czy mogę użyć tego słowa, z pomnikiem Marszałka Piłsudskiego w momencie modernizacji dworca ? Pytanie, czy on będzie przeniesiony w inne miejsce ? Tutaj tej informacji mi brakuje. Odpowiedź
20. 27.11.2019r. XIV sesja RM  Jakby kontując myśl mojego poprzednika, radnego Krzysztofa Zajko, ja chciałbym złożyć wniosek
o przygotowanie, czy opracowanie przez Burmistrza regulaminu wypłacania nagród za wybitne osiągnięcia sportowe. To, żeby już tutaj w szczegóły nie wchodzić, to jest w naszej społeczności pewien problem, bo raz się kogoś zaprasza i wynagradza, a raz się zapomina. Wydaje mi się,  że może nie do końca jasno ktoś ustalił wysokość nagród, więc wydaje mi się, że to mogłoby być uregulowane, aby na przyszłość nie budziło niczyich emocji i żeby nikt z naszych młodych choćby sportowców nie czuł się zawiedziony, aby ten problem został rozwiązany. Wydaje mi się, że na poziomie zarządzenia Burmistrza byłoby to wystarczające.
Odpowiedź
21. 10.12.2019r. Stałe komisje RM Wniósł o przedstawienie szczegółowych informacji w zakresie usług remontowych na drogach i płyt youmbo; Co było zaplanowane ? Co zostało wykonane ? Czego nie wykonano ? Odpowiedź
22. 10.12.2019r. Stałe komisje RM Wniósł o informację, w związku z podjętą uchwałą przez Wysoką Radę w sprawie opracowania planu zagospodarowania przestrzennego śródmieścia. Prosiłby o informację, co z tym planem się dzieje, a szczególnie chciałby się dowiedzieć, co jest planowane w miejscu, po wyburzeniu Goleniowskiego Amfiteatru ? Odpowiedź
23. 10.12.2019r. Stałe komisje RM Wniósł o informację dotyczącą zadania rozbudowy monitoringu. To jest bodajże drugi rok z rzędu, kiedy to zadanie nie jest zrealizowane. Dlatego podobnie, jak przy usługach remontowych, chciałby zobaczyć, jak to zadanie było realizowane, czyli kiedy rozpoczęły się procedury związane z realizacją tego zadani inwestycyjnego w Wydziale ? Jak one wyglądały ? I dlaczego to zadanie nie zostało zrealizowane ? Odpowiedź
24. 10.12.2019r. Stałe komisje RM Wniósł o informację, w związku z tegorocznym strajkiem nauczycieli, ile środków z tego tytułu w budżecie zostało zaoszczędzonych i gdzie te środki się podziały, co zostało z nimi zrobione, bo jak rozumie, te środki nie zostały nauczycielom wypłacone. Odpowiedź
25. 10.12.2019r. Stałe komisje RM Wniósł o informację, o ile niższe będą wydatki na inwestycje w 2020 roku pomniejszając o te, które będą powtórzone jako zadania niewykonane z roku 2019. Odpowiedź
26. 05.02.2020r. XVII sesja RM Pierwszy wniosek, o przegląd oświetleniaw części „Otwarte Bramy” część I. Szczególnie przy placu Kilińskiego tam połowa lamp praktycznie nie świeci. To samo, przegląd oświetlenia przy samym Urzędzie i w okolicy Urzędu. Bardzo wiele tych lamp w centrum miasta nie świeci. Są miejsca oczywiście gdzie świeci ich dużo, a tutaj trzeba byłoby się temu przyjrzeć. Odpowiedź
27. 05.02.2020r. XVII sesja RM Teraz z takich bieżących jeszcze zapytań. Chciałbym się dowiedzieć, czy w sytuacji, kiedy dowiadujemy się, że wiele samorządów zaczyna mieć problem z pozwami z tytułu nieprawidłowo naliczonymi dotacjami na rzecz niepublicznych przedszkoli prowadzących zajęcia dla małych mieszkańców Gminy Goleniów, czy coś Panu Burmistrzowi wiadomo ? Czy są podmioty, które zgłaszają się do Gminy z ewentualnymi pozwami ? A jeżeli tak, jakiego tytułu odszkodowania nam grożą ? Wiem, że temat jest teraz bardzo nośny w całej Polsce, więc bardzo bym prosił o pilną odpowiedź w tym zakresie. Odpowiedź
28. 05.02.2020r. XVII sesja RM Mam takie spostrzeżenie, lodowisko dla dzieci. Odbywają się zajęcia z niektórych szkół, że dzieci w ramach zajęć wychodzą na lodowisko i oczywiście jest to bardzo dobry kierunek. Podobny program mamy w zakresie pływania dla klas II i III. Oczywiście można byłoby dyskutować, czy ten program rozszerzyć, o ile wiadomo, że wiąże się to z pieniędzmi. Ale wydaje mi się, że skoro już się decydujemy na tego typu zajęcia, to takie zajęcia powinny być dla dzieci nieodpłatne. A z tego, co mi wiadomo, jednak są odpłatne. Druga sprawa dotycząca lodowiska jest taka, że proponuję się przyjrzeć cenie. Kwota 12 zł za dziecko, to jest kwota za 50 minut jazdy plus wypożyczenie łyżew, wydaje mi się dość wysoka, jeżeli chodzi o dzieci. Wszędzie widzę jakby możliwość racjonalizacji wydatków, ale tam gdzie dotyczy to najmłodszych mieszkańców, którzy nie mają wpływów na dochody rodziców uważam, że powinniśmy prowadzić politykę obniżania tych kosztów, tak aby jak największa grupa tych goleniowianek i goleniowian mogła z lodowiska korzystać. Więc maiłbym wniosek o przyjrzenie się tej sprawie. Odpowiedź
29. 05.02.2020r. XVII sesja RM

Mam też pytanie o to, czy na ul. Słowackiego, na skrzyżowaniu z ul. Polską, czy aktualnie wydawane są jakieś warunki zabudowy dla powstającego bloku ? Jeżeli tak, to bardzo bym prosił o określenie, co ma powstać w tamtej okolicy.

Odpowiedź
30. 05.02.2020r. XVII sesja RM Odnośnie dworca, bo jak rozumiem trwa projektowanie dworca. Bardzo proszę o wykaz i informację, jakie drzewa i ile w okolicy dworca mają zostać wycięte ? Mamy tam starodrzew i wycinanie tych drze wydaje mi się skandaliczne, w związki z tym pytanie, czy projekt uwzględnia pozostawienie tych drzew i walkę o czyste powietrze i ochronę środowiska. Czy projektant jednak idzie w kierunku wycinki tego starodrzewu ? Mówię o całym terenie objętym projektowaniem, więc bardzo prosiłbym o taką informację. Odpowiedź
31.  05.02.2020r. XVII sesja RM Jeszcze ostatnia prośba, którą otrzymałem od mieszkańca. Na bulwarach, czyli na bulwarach Legend przy naszej rzece, jest to bardzo fajne miejsce, ale jakby niektórzy ludzie uważają, że powinny się tam znajdować koła ratunkowe. Faktycznie tam ich nie ma. W wielu miejscach, gdzie takie bulwary są, takie koła wiszą. Różne rzeczy mogą się wydarzyć, więc ewentualnie proszę o uwzględnienie tej prośby. Odpowiedź
32. 29.04.2020r. XVIII sesja RM Zwracam się z wnioskiem, aby Pan Burmistrz przedstawił na piśmie działania jakie Gmina podjęła i podejmuje w związku z przygotowaniem się do suszy, która jest jeszcze rzeczą przed nami na domiar złego. Ostatnio się trochę zdziwiłem, co prawda dzisiaj pogoda jest jaka jest i padało od rana, ale koszenie trawników. Wiele samorządów zaprzestaje w tej chwili koszenia trawników. Mamy mieć suszę, a w Goleniowie widzę, że to koszenie przynajmniej gdzieś przy głównych drogach, nie wiem czy Gmina, ale gdzieś się tam odbywa. Odpowiedź
33. 29.04.2020r. XVIII sesja RM Dostałem takie informacje od mieszkańców, że w przesyłanych decyzjach o naliczeniu opłaty za wieczyste użytkowanie nie ma informacji o tym, że można korzystać z bonifikaty uchwalonej przez Wysoką Radę. Prosiłbym, aby zwrócono na to uwagę. Wydaje mi się to bardzo istotna informacja dla mieszkańców, która powinna się w każdej decyzji znaleźć. Z tego, co widziałem jedną taką decyzję, faktycznie tej informacji tam brakowało. Odpowiedź
34. 29.04.2020r. XVIII sesja RM Dostałem też informację od jednej z mieszkanek, która zwróciła uwagę na to, że w okresie teraz tym trudnym, nie są wywieszane nekrologi. Mieliśmy ograniczenia w udziale podczas pogrzebu, to wiemy. Nie wiem, czy jest to do sprawdzenia, prosiłbym aby to sprawdzić. Dla kogoś może to być nieistotne, ale akurat dla tej mieszkanki było. Informacja o tym, że ktoś zmarł w Polsce jest tak zwyczajowo przyjęte, że te nekrologi się wywiesza. Proszę o sprawdzenie, czy są aktualnie wywieszane.    Odpowiedź
35. 29.04.2020r. XVIII sesja RM Mam też wniosek, aby na ul. Słowackiego, przyznaję, że te wnioski zbierałem przez ostatni okres, kiedy nie było sesji, naszych spotkań, więc nie wiem, czy jest aktualny, ale proszę sprawdzić i ewentualnie wnioskuję o ustawienie koszy na ul. Słowackiego. Nie chodziłem po tej ulicy, nie wiem czy zostało to uzupełnione, czy nie. Odpowiedź
36. 29.04.2020r. XVIII sesja RM Mam też wniosek o to, żeby Pan Burmistrz przemyślał sprawę parkowania tirów na ul. Maszewskiej. To jest temat, który budzi dużo wątpliwości. Jest tam wiele firm zlokalizowanych i kierowcy, którzy przyjeżdżają niestety mają problem z zaparowaniem. Prosiłbym o to, aby Pan Burmistrz zastanowił się w jaki sposób ten problem akurat tam rozwiązać. Tym bardziej wydaje mi się zasadne, że bardzo często Panowie posługujecie się parkiem 2, parkiem bis, czy przestrzenią o działalności gospodarczej w tej strefie naszego miasta. W związku z tym proszę o rozważenie i przedłożenie Wysokiej Radzie propozycji. Odpowiedź
37. 29.04.2020r. XVIII sesja RM Ponieważ była długa przerwa, pozapisywałem te wnioski i chciałbym jeszcze uzupełnić swoją wypowiedź o wniosek o udzielenie informacji, co dzieje się z pozwem, który Gmina ma w związku z nieprawidłowym naliczeniem dotacji dla przedszkoli niepublicznych. Wiem, bo wcześniej taką informację otrzymałem, że jeden taki pozew wpłynął. Pytanie, co się z tą sprawą dzieje ? I pytanie, czy wpłynęły inne tego typu pozwy ? To może mieć duże oddziaływanie na budżet, więc wydaje mi się to bardzo ważną informację. Odpowiedź
38. 29.04.2020r. XVIII sesja RM Chciałbym również nawiązać do ul. Metalowej. Dzisiaj była próba wprowadzenia do budżetu zmian w budżecie, żeby jednak wygospodarować z nadwyżki z lat ubiegłych kwoty, która pozwoliłaby podpisać umowę na realizację ul. Metalowej. Nie ma, co wracać. Nie zostało to wprowadzone, nie ma pieniędzy na zabezpieczenie środków własnych Gminy, w związku z tym Pan Burmistrz nie będzie mógł podąsać umowy na dofinansowanie i to zadanie nie będzie mogło być realizowane w tym roku. Jest jeszcze druga sprawa, nie zostawienie tego problemu mieszkańcom. To, co chciał radny Krzysztof Sypień pokazywać, to jest już pewien dramat, który się tam dzieje w związku z tymi parkingami tirów itd. To należy rozwiązać. Wcześniej już apelowałem o zorganizowanie takiego lokalnego „okrągłego stołu” w tej sprawie, czy jak tego nie nazwać, żeby ładnie brzmiało. Ale, co do rzeczy chodzi o to, żeby poszukać tam rozwiązań, które można tam wprowadzić nawet mniejszym kosztem. I są tam takie ogrody działkowe przy murach samego Zakładu Karnego. Przecież można wypowiedzieć te umowy na ogrody działkowe i np. stworzyć tam parking, który poszerzy de facto. Wiem, że są to tereny gminne. Można zastanowić się  nad nową organizacją ruchu na ul. Grenadierów tak, żeby ten duży, wielkogabarytowy sprzęt który wyjeżdża wyjeżdżał w czasie kiedy ta ulica nie jest zastawiona samochodami. Patrzę na Pana Burmistrza Banacha wiem, że zna trochę tych tematów pewnie. Więc mój wniosek o to, żeby tej sprawy nie zostawić i żeby jednak mimo nie realizowania tej inwestycji szukać rozwiązań niskobudżetowych, które w jakiś sposób usprawnią komunikację w całym tym rejonie, które pomogą przedsiębiorcom i mieszkańcom. Więc o to wnioskuję. Odpowiedź
39.  29.04.2020r. XVIII sesja RM Jeżeli chodzi o kolejną sprawę, to mam jeszcze takie pytanie, które gdzieś mnie tam nurtuje i na które chciałbym poznać odpowiedź, to jest kwestia projektu, który dotyczy trzech rzeczy, ale jednej w szczególności i o to pytam, czyli projekt przebudowy, czy modernizacji szkoły w Komarowie. Pytanie jest moje takie, czy był opracowywany projekt przez Gminę ? Ile na to zostało wydanych środków i w jakiej procedurze został wyłoniony wykonawca tego projektu ? Pytanie drugie, czy szkoła gminna też realizowała projekt na przebudowę ? Czy mamy dwa projekty, czy tylko jeden ? Prosiłbym o udzielenie odpowiedzi po uzyskaniu informacji ze szkoły i przekazanie w formie pisemnej. Odpowiedź
40. 27.05.2020r. XIX sesja RM Miałbym też prośbę do Pani Przewodniczącej i do Biura Rady, żeby koordynować odpowiedzi na udzielane zapytania, wnioski itd. Już mówię do czego zmierzam. Bardzo często otrzymujemy informację, że zostaniemy o czymś tam poinformowani w terminie  późniejszym, tudzież że dziękuję za zgłoszenie sprawą się zajmiemy. Wydaje mi się, że jak składam wniosek o montaż kół ratunkowych na debtaku, na bulwarze przy Inie. Ja ostatnio ograniczyłem spacerowanie po mieście, pewnie jak większość z Państwa i nie wiem, czy te koła już tam wiszą, czy nie. Pamiętam odpowiedź, że zajmiemy się tematem. Zostanie Pan poinformowany. To jest podajże kilka miesięcy. Ja do dzisiaj nie wiem jaka jest realizacja tego wniosku. Wydaje mi się, że jakby pilnowanie, że jeśli jest odpowiedź, że będzie w  terminie późniejszym, to proszę o udzielenie takiej informacji, żebyśmy nie musieli jako radni dopytywać się trzy razy w tej samej sprawie. Odpowiedź
41. 27.05.2020r. XIX sesja RM Mam też wniosek o udzielenie informacji, to jest już wniosek do Pana Burmistrza, czy tutaj na ręce Pani Przewodniczącej o informacje, jakie w Urzędzie zostaną ustalone procedury w celu weryfikacji osób składających deklaracje śmieciowe, co do ilości osób na danej nieruchomości. Jak wiemy jednym z największych problemów, który wpływał na deficyt gospodarki odpadami była liczba deklaracji w stosunku do liczby mieszkańców. Ten problem gdzieś był omawiany. Ja bym prosił o to, żeby wprost Burmistrz poinformował, jakie Urząd respektuje, realizuje procedury w tym zakresie, które mają oczywiście za zadanie nowelizować różnice między ilością mieszkańców, a ilością mieszkańców ze złożonych deklaracji śmieciowych. Odpowiedź
42. 27.05.2020r. XIX sesja RM Chciałbym też poprosić Pana Burmistrza o przedstawienie sprawozdania z działań społecznych, jakie zostały przeprowadzone w świetlicy w Kątach. Niestety ta świetlica nie jest czymś, czym chyba możemy się chwalić. Kosztowała bardzo dużo pieniędzy, więc prosiłbym bardzo o udzielenie informacji, jakie działania, kto tam organizował i jakie akcje społeczne na rzecz mieszkańców zostały tam zrealizowane w ciągu 2019 i 2020 r. Odpowiedź
43. 27.05.2020r. XIX sesja RM Chciałbym też poprosić o informację na jakim etapie znajduje się realizacja wniosku dotycząca zakupu drona do badania jakości powietrza na terenie Gminy Goleniów. To jest problem, który w mojej ocenie występuje cały czas, czyli ta jakość powietrza jest zła na wielu terenach naszej Gminy. Taki wniosek był składany przeze mnie. Był też składany przez Pana radnego Kuszyńskiego. Pewnie przez, nie chciałbym nikogo pominąć, ale był zauważany przez wielu radnych. Więc chciałbym wiedzieć na jakim etapie jest realizacja tego wniosku ? Czy zostały wysłane jakieś zapytania ? Czy wiecie Państwo, ile ma to kosztować ? Taką rzeczową informację bym prosił. Odpowiedź
44. 27.05.2020r. XIX sesja RM Ostatnia sprawa odnośnie odpowiedzi, którą też otrzymałem. Wnoszę o to, żeby wysłać do wszystkich mieszkańców w formie korespondencyjnej, pisemnej informacji o tym, że mogą korzystać z bonifikaty z przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności. Proszę Państwa, w informacjach które administracja wysyła nie ma takiej wzmianki. Wielu mieszkańców nie siedzi i nie śledzi szczegółowych zapisów uchwał, które Wysoka Rada podejmuje, wbrew temu, co niektórzy z Państwa myślą, że radni są nałogowymi czytelnikami Biuletynu Informacji Publicznej, to śmiem powiedzieć, że raczej nie są. Więc mieszkańcy mają prawo wiedzieć i wnoszę o to, aby wysłać do nich taką informację, żeby kto chciał mógł korzystać z bonifikaty, którą Wysoka Rada uchwaliła. Odpowiedź
45. 02.06.2020r. Komisja Rewizyjna Wniósł o informację na temat liczby wspólnot, spółdzielni, zarządców nieruchomości na terenie Gminy Goleniów, dla których PGK Sp. z o.o. świadczy usługę odbioru odpadów komunalnych. Dodatkowo proszę o informację, do ilu z nich na dzień 02 czerwca 2020 r. dostarczono pojemniki do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych. Odpowiedź
46. 24.06.2020r. XX sesja RM Mój pierwszy wniosek dotyczy organizacji ruchu i bezpieczeństwa w ruchu drogowym ul. Reymonta, krzyżówka Aleja Róż i Prusa. Tam są zastawiane krzyżówki samochodami, co wpływa na niebezpieczeństwo, ograniczenie widoczności. Więc mam prośbę, żeby to zmonitorować. Odpowiedź
47. 24.06.2020r. XX sesja RM Jeżeli chodzi o sesję absolutoryjną, to w dokumencie pod tytułem Strategia Rozwoju Społeczno-Gospodarczego Gminy Goleniów jest zapisane, że monitorowanie tej strategii jest na sesji absolutoryjnej przedstawione jest sprawozdanie. W związku z tym proszę o to, aby w porządku było sprawozdanie ze Strategii, a nie tylko informacja jednym zadaniem, że Strategia jest realizowana, a Państwo radni możecie sobie sprawdzić pulpit analityczny na stronie internetowej. Prosiłbym o to, żeby jednak potraktować to poważnie. Odpowiedź
48. 24.06.2020r. XX sesja RM Jeżeli chodzi o same sesje i komisje, proszę Państwa mamy godzinę prawie 1800 i Pani Przewodnicząca od kilku już spotkań, nie wiem czy to aż tak bardzo na to wpływa COVID, pewnie w jakimś sensie tak, porządki są dość mocno przeładowane. Ja bym nie chciał żebyśmy my w Goleniowie mieli warszawski sejm i zaczęli pracować w nocy, w związku  z tym miałbym prośbę, żeby Pani przyjrzała się temu i może w inny sposób organizowała. Na przykład możemy przecież się spotkać dwa razy w miesiącu na sesji, jeżeli jest taka potrzeba, no bo jak widać wiele osób nie wytrzymuje. Od dobrych kilku godzin nie ma na sali burmistrza, nie wiem, z jakich przyczyn. W związku z tym w ramach wzajemnego szacunku dobrze byłoby gdybyśmy na tą organizację popatrzeli raz jeszcze. To samo dotyczy komisji wspólnych, no, jeżeli mamy materiał taki jak dworzec, który wymaga kilkugodzinnej dyskusji, no bo radni widzą to pierwszy raz, to doładowanie tej komisji pozostałymi uchwałami, które wchodzą na sesję, to jest nie do końca dobra organizacja w mojej ocenie i prosiłbym o to, żeby Pani się temu przyjrzała osobiście i może to uregulowała. Odpowiedź
49. 24.06.2020r. XX sesja RM Ostatnia sprawa dotyczy Komisji Mieszkaniowej, dzisiaj ta uchwała miała być procedowana, została wycofana z porządku obrad. Ja mam taką prośbę, ponieważ włożyliśmy tutaj dużo pracy w tą uchwałę, były proponowane poprawki, sprawa była wycofana do Komisji Spraw Społecznych no i wraca na sesję praktycznie w niezmienionym kształcie i okazuje się, że zostaje wycofana, bo ktoś zrezygnował. Ja bym oczekiwał jednak, że to, co było powiedziane na sesji, co Biuro Rady tak skrupulatnie pisze w protokołach, było wzięte pod uwagę i te wnioski, żeby były analizowane. Tak samo jak dzisiaj na przykład polityka podatkowa, która ma trafić do Komisji Budżetu, to nie po to żeby trafiła i z powrotem, albo żeby zamieść sprawę pod dywan, tylko żeby życiowo się odnieść do tych argumentów, które były wypowiedziane i powinny wrócić z jakimiś poprawkami, więc miałbym prośbę, żeby na to też zwracać uwagę. Odpowiedź
50. 24.06.2020r. XX sesja RM Jeszcze chciałbym wrócić do tego tematu, który podnosił Pan radny Krzysztof Zajko i który gdzieś tam w tej przestrzeni publicznej, w związku z kończącym się rokiem szkolnym budzi wiele kontrowersji. Uważam, że jako Rada powinniśmy zająć stanowisko, żeby Burmistrz jednak podjął zmianę decyzji i wypłacił te stypendia uczniom, którzy na to zasłużyli, dlatego chciałbym prosił o przegłosowanie takiego stanowiska i wysłanie do Burmistrza celem zmiany jego decyzji. Proszę o przegłosowanie. Jest publicznie wyrażone, w różnych mediach, więc prosiłbym żebyśmy my, jako Rada wyrazili stanowisko żeby wypłacić”. Odpowiedź
51. 02.07.2020r. Interpelacja złożona na piśmie Radny złożył interpelacje na piśmie (interpelacje w załączeniu)https://goleniow-bip.alfatv.pl/unzip/23077.dhtml Odpowiedź
52. 21.07.2020r. Komisja Budżetu i Gospodarki Gminnej Wniósł o przedłożenie dokumentów z procesu negocjacji dotyczących podpisania aneksu do umowy z Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. oraz uzasadnienia skąd pochodzą kwoty, które są w nim uwzględnione. Odpowiedź
53. 21.07.2020r. Komisja Budżetu i Gospodarki Gminnej Wniósł o kalkulację strat, jakie Gmina Goleniów poniosła z tytułu nieprawidłowo zakwalifikowanych terenów pod wynajem z jedną z goleniowskich firm. Sprawa dotyczy analizowanej skargi mieszkanki Gminy Goleniów z dnia 07 marca 2020 r., która została wycofana podczas obrad XX sesji Rady Miejskiej w dniu 24 czerwca 2020 r. Chodzi o tereny zakwalifikowane pod ogród, w miejscu których w rzeczywistości jest parking. Odpowiedź
54. 21.07.2020r. Komisja Budżetu i Gospodarki Gminnej Wniósł o naprawę wybiegów dla psów przy stadionie oraz przy ul. Andersa, tj. naprawę ogrodzenia, malowanie oraz koszenie trawy. Dodatkowo wniósł o zapewnienie wody, tj. montaż kranu lub poidła dla psów na wybiegu przy ul. Andersa. Odpowiedź
55. 21.07.2020r. Komisja Budżetu i Gospodarki Gminnej Wniósł o wyjaśnienie i sprostowanie przez osobę odpowiedzialną za udostępnianie informacji na stronie Gminy Goleniów w sprawie Zarządzenia nr 183/2020 Burmistrza Gminy Goleniów z dnia 9 lipca 2020 roku w sprawie zmiany Zarządzenia 161/2020 Burmistrza Gminy Goleniów z dnia 30 czerwca 2020 roku w sprawie zmiany uchwały w sprawie uchwalenia wieloletniej prognozy finansowej Gminy Goleniów na lata 2020-2030. Odpowiedź
56. 28.07.2020r. Komisja Rewizyjna W związku z tym, że Burmistrz Gminy Goleniów zaproponował wycofanie z porządku ostatniej sesji projektu uchwały o zwiększeniu finansowania systemu gospodarki odpadami uzasadniając to tym, że istnieje możliwość realizacji inwestycji budowy ul. Metalowej, wniósł o udzielenie informacji, jakie Burmistrz poczynił starania celem uzyskania finansowania oraz na jakim etapie sprawa ta się znajduje, a także, kiedy zostanie rozpoczęta inwestycja budowy ul. Metalowej. Odpowiedź
57. 06.08.2020r. Wniosek złożony na piśmie Radny złożył wniosek na piśmie (wniosek w załączeniu)https://goleniow-bip.alfatv.pl/unzip/23335.dhtml Odpowiedź
58. 01.09.2020r. Wspólne posiedzenie komisji Wniósł o udzielenie informacji odnośnie ilości zbieranych odpadów komunalnych przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Goleniowie w podziale na ilość odpadów niesegregowanych oraz segregowanych, tj. szkła, plastiku, bio oraz makulatury. Odpowiedź
59. 03.09.2020r. Komisja Budżetu i Gospodarki Gminnej  Wniósł o przedłożenie uchwały i zarządzenia, na mocy których Burmistrz jest osobą upoważnioną do dokonywania zmian w budżecie poprzez przesunięcie środków. Odpowiedź
60. 24.09.2020r. Komisja Budżetu i Gospodarki Gminnej  Wniósł o przedstawienie na jakim etapie wykonania jest Uchwała Nr XXIII/298/20 Rady Miejskiej w Goleniowie z dnia 09 września 2020 r. w sprawie przeprowadzenia audytu w PGK Sp. z o.o.w Goleniowie z wyszczególnieniem odpowiedzi na pytania: Czy wysłano zapytanie? Kiedy wysłano zapytanie? Czy wpłynęły oferty? Czy wyłoniono firmę, która przeprowadzi audyt? Jaka to firma? Odpowiedź
61. 24.09.2020r. Komisja Budżetu i Gospodarki Gminnej  Wniósł o informację, jaką taryfę planuje uwzględnić Burmistrz przy planowaniu budżetu na 2021 rok, gdyż podpisanie umowy na przetarg z PGK powoduje deficyt w budżecie Gminy. Zapytał, jakie działanie planuje podjąć Burmistrz, by zniwelować jego skutki. Odpowiedź
62. 24.09.2020r. Komisja Budżetu i Gospodarki Gminnej  Wniósł o informację, czy Gmina Goleniów dysponuje zasobem mieszkań komunalnych i socjalnych, które nie mają dostępu do prywatnej toalety i łazienki oraz ile takich mieszkań jest w Gminie, gdyż należy zabezpieczyć  środki w budżecie na zlikwidowanie tego zjawiska. Odpowiedź
63. 24.09.2020r. Komisja Budżetu i Gospodarki Gminnej  Wniósł o informację, dlaczego pogram obejmujący zajęcia na basenie dla klas 2 i 3 szkół podstawowych został zawieszony. Odpowiedź
64. 24.09.2020r. Komisja Budżetu i Gospodarki Gminnej  Wniósł, aby Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. na koszt Gminy odbierało z aptek niewykorzystane leki pozostawione w aptekach przez mieszkańców. Z jego informacji wynika, że zaprzestano praktykowania tego rozwiązania. Odpowiedź
65. 01.10.2020r. Komisja Budżetu i Gospodarki Gminnej  Wniósł o udostępnienie radnym możliwości wizytacji na terenie „Budowy zintegrowanego węzła przesiadkowego wraz z wielofunkcyjnym dworcem kolejowo-autobusowym w Goleniowie”. Odpowiedź
66. 01.10.2020r. Komisja Budżetu i Gospodarki Gminnej  Wniósł o dostarczenie na następne posiedzenie Komisji Budżetu i Gospodarki Gminnej informacji o rodzaju fakturowania, jaki obowiązuje w umowie ze spółką Prime Construction, dotyczącej inwestycji pn. Budowa zintegrowanego węzła przesiadkowego wraz z wielofunkcyjnym dworcem kolejowo-autobusowym w Goleniowie”. Odpowiedź
67. 01.10.2020r. Komisja Budżetu i Gospodarki Gminnej  Podkreślił, że radni na posiedzeniu Komisji Budżetu i Gospodarki Gminnej w dniu 24 września 2020 r. prosili o harmonogram rzeczowo-finansowy „Budowy zintegrowanego węzła przesiadkowego wraz z wielofunkcyjnym dworcem kolejowo-autobusowym w Goleniowie”, zaś w materiale dostarczonym 01 października 2020 r. nie są zamieszczone kwoty wykonania inwestycji, w związku z czym wniósł o uzupełnienie ww. materiału o wymienioną pozycję. Odpowiedź
68. 01.10.2020r. Komisja Budżetu i Gospodarki Gminnej 

Wniósł o uwzględnianie w przyszłych pracach nad planami budowy ścieżek rowerowych także ruchu pieszego.

Odpowiedź
69. 01.10.2020r. Komisja Budżetu i Gospodarki Gminnej  Wniósł o uwzględnienie w przyszłych projektach rezygnację z kostki brukowej na rzecz asfaltu, na ścieżkach rowerowych w Gminie Goleniów w miejscach, w których istnieje taka możliwość Odpowiedź
70. 01.10.2020r. Komisja Budżetu i Gospodarki Gminnej  Wniósł o zwiększenie bezpieczeństwa ruchu pieszych i ruchu rowerowego poprzez wprowadzenie zakazu wyprzedzania lub spowolnienia ruchu na ulicy Prostej w Łozienicy. Odpowiedź
71. 01.10.2020r. Komisja Budżetu i Gospodarki Gminnej  Wniósł o przygotowanie prognozy przychodów z tytułu podatku od nieruchomości w sytuacji, gdy podatki te wynosiłyby 80% stawek ministerialnych.  
72. 06.10.2020r. Komisja Rewizyjna  Wniósł o rozważenie możliwości ustawienia ławek i stworzenia miejsc do odpoczynku na trasie ścieżki rowerowej Goleniów-Helenów-Podańsko. Odpowiedź
73. 06.10.2020r. Komisja Rewizyjna Wniósł o wystąpienie do Prezesa Lotniska z wnioskiem o umieszczenie w sali odlotów i przylotów Herbu Gminy Goleniów. Odpowiedź
74. 06.10.2020r. Komisja Rewizyjna

Wniósł o wykonanie oznakowania poziomego parkingu zlokalizowanego przy Rodzinnych Ogrodach Działkowych przy ul. Słowackiego.

Odpowiedź
75. 06.10.2020r. Komisja Rewizyjna Wniósł o udzielenie informacji, co się dzieje z projektem uchwały w sprawie powołania Społecznej Komisji Mieszkaniowej, czy komisja pracuje oraz kiedy Burmistrz zamierza wnieść ponownie projekt uchwały w sprawie zmian w pracy Społecznej Komisji Mieszkaniowej. Odpowiedź
76. 06.10.2020r. Komisja Rewizyjna Wniósł o wyjaśnienie i przygotowanie zestawienia działek gminnych dzierżawionych na podstawie umów na okres do 3 lat, z wyszczególnieniem: jaka jest długość dzierżawy, jakie stawki zostały zastosowane w każdej pozycji oraz jakie dochody z tego tytułu Gmina uzyskuje.

Odpowiedź

Odpowiedź

77. 06.10.2020r. Komisja Rewizyjna Wniósł o udzielenie informacji na temat aktualizacji Programu Rozwoju Kultury Fizycznej Gminy Goleniów na lata 2010-2025. Odpowiedź
78. 06.10.2020r. Komisja Rewizyjna Wniósł o sprawdzenie oznakowania przejścia dla pieszych przy rondzie w Marszewie oraz oznakowanie go zgodnie z przepisami ruchu drogowego. Odpowiedź
79. 28.10.2020r. XXIV sesja RM Pierwszy wniosek mam taki, aby wysłać radnym harmonogram rzeczowo-finansowy dotyczący inwestycji przebudowy dworca. Ten temat był już omawiany na Komisji   Budżetu. Ten harmonogram miał być przesłany. Był niekompletny. Pan Dyrektor tutaj tłumaczył się z tego. Do dzisiaj nie otrzymaliśmy tego harmonogramu. Jak wiemy prace na dworcu z wielkim przytupem ruszyły, czy wielki ręczny został zaciągnięty, coś tam powoli wraca. Ja chciałbym śledzić na bieżąco ten harmonogram. Od razu informuję, że umówiliśmy się i podobno taki harmonogram obowiązuje, harmonogram rzeczowo-finansowy, to znaczy zakres rzeczowy oraz koszty jakie mają być na dany zakres poniesione oraz koszty jakie mają być na ten dany zakres poniesione i to pokazane w czasie. Bardzo proszę o wypełnienie tego wniosku. Odpowiedź
80. 28.10.2020r. XXIV sesja RM Następna sprawa, to miałbym wniosek już do Pani Przewodniczącej, żeby Pani reagowała na szkalujące Wysoką Radę artykuły, które pojawiają się na stronie goleniow.pl. Jest to niedopuszczalna praktyka, która zaczyna mieć miejsce. Ja uważam, że Pani jako Przewodnicząca powinna interweniować w tej sprawie. Oczekuję od Pani reakcji. Nie może być tak, że są pisane artykuły, które w mojej ocenie, mają szkalować, w złym świetle pokazywać Wysoką Radę, a nikt na to nie reaguje. 0czekuję reakcji. Jeżeli Pani będzie chciała dokładnie wiedzieć o które artykuły chodzi, ale myślę, że się Pani domyśla, to bez problemu je wskażę, jak i zapewne wielu radnych. Więc taki wniosek pozwolę sobie publicznie do Pani złożyć. Odpowiedź
81. 28.10.2020r. XXIV sesja RM Ostatnia kwestia, która budzi tutaj cały czas wątpliwości, jest niedopowiedziana, to jest kwestia nieobecności Burmistrza Krupowicza. To jest już któryś miesiąc z kolei i ja uważam, że my jako Wysoka Rada powinniśmy mieć informację o tym, co się dzieje, kiedy Pan Burmistrz wróci, bo mamy w tej chwili w Gminie niestety bezkrólewie. W związku z tym jako organ kolegialny, indywidualnie ja nie mogę wystąpić, ale do Pani Przewodniczącej zgłaszam taki wniosek, żeby Pani znalazła formułę prawną i z takim zapytaniem do Pana Burmistrza wystąpiła, żeby Burmistrz raczył złożyć jakieś wyjaśnienia Wysokiej Radzie. Stan, kiedy nikt nic nie wie, jest stanem który, w mojej ocenie, nie powinien mieć miejsca. Odpowiedź
82. 28.10.2020r. XXIV sesja RM Jeżeli zaś chodzi o same przedkładanie tutaj projektów uchwał, to projekty uchwał jak mówi Statut mogą być składane przez kluby i chyba też przez radnych na 7 dni przed. Taki projekt uchwały jak zostanie złożony, to Pani Przewodnicząca ma obowiązek uwzględnić w porządku obrad. To czyni, ja mogę powiedzieć na podstawie praktyki Klubu Ruch Miejski. Wielokrotnie Pani z tego się wywiązywała, nie było żadnego problemu. Faktycznie nie jest uregulowana w tych zapisach statutowych, kwestia parafowania przez radcę prawnego, to znaczy kiedy on ma to zrobić. Jak ja złożę projekt uchwały, a składam jako członek organu kolegialnego, dla którego pracuje Pani mecenas, to ja składam 7 dni przed i oczekuję, że Pani mecenas taką pracę wykona. To mogłoby być doprecyzowane, bo to może budzić wątpliwości. Widzimy dzisiaj, że gdzieś się to pojawiło. Więc taki wniosek ewentualnie do Komisji Statutowej, żeby dopracować ten szczegół. Odpowiedź
83. 28.10.2020r. XXIV sesja RM Raz jeszcze powtórzę, uważam, że powinniśmy wyzbywać się i to do Pani wniosek, żeby tutaj przeprowadzić rozmowę z Zastępcami Burmistrza, żeby zatrzymać te szkalujące artykuły, bo to naprawdę jest nie ma miejscu. Odpowiedź
84. 17.11.2020r. Wspólne posiedzenie komisji Wniósł o udzielenie informacji na temat inwestycji dworca oraz informacji, który Zastępca Burmistrza nadzoruje ten proces inwestycyjny. Odpowiedź
85. 17.11.2020r. Wspólne posiedzenie komisji Wniósł o przekazanie radnym harmonogramu rzeczowo-finansowego „Budowy zintegrowanego węzła przesiadkowego wraz z wielofunkcyjnym dworcem kolejowo-autobusowym w Goleniowie”. Odpowiedź
86. 08.12.2020r. Wspólne posiedzenie komisji Zgłosił indywidualny wniosek o udzielenie informacji w sprawie stołówek w gminnych przedszkolach. Dodał, że podobno odbyło się spotkanie Burmistrza z Dyrektorami, na którym została zapowiedziana likwidacja stołówek. Zapytał, czy do tej likwidacji dojdzie, czy jednak odstąpiono od tego zamiaru? Odpowiedź
87. 05.02.2021r. Wnioski złożone na piśmie  Radny złożył wnioski na piśmie (wnioski w załączeniu)https://goleniow-bip.alfatv.pl/unzip/24338.dhtml

Odpowiedź

Odpowiedź

88. 16.02.2021r. Wspólne posiedzenie komisji  Wniósł o wyjaśnienie sprawy stanu budynku przy ulicy Kochanowskiego w Goleniowie, mianowicie, od kiedy znany jest zły stan budynku, w którym Gmina Goleniów posiada lokale, jaki jest plan remontu tego budynku. Wniósł o przedłożenie harmonogramu prac remontowych. Odpowiedź
89.

27.04.2021r.

Komisja Budżetu i Gospodarki Gminnej
Wniósł o regularne, comiesięczne dostarczanie komisji raportu w sprawie stanu zaawansowania robót oraz kwestii związanych z wydatkami podczas realizacji inwestycji pn. Budowa zintegrowanego węzła przesiadkowego wraz z wielofunkcyjnym dworcem kolejowo-autobusowym w Goleniowie.  
90.

27.04.2021r.

Komisja Budżetu i Gospodarki Gminnej

Wniósł o uporządkowanie i naprawę rowów melioracyjnych przy działkach na ul. Reja.

Odpowiedź
91.

27.04.2021r.

Komisja Budżetu i Gospodarki Gminnej
Wniósł o ustalenie, kto jest właścicielem asfaltowego boiska do koszykówki usytuowanego na końcu ul. Reja, a w przypadku, gdy okaże się, że boisko jest własnością Gminy Goleniów, poprosił o naprawę, remont i doprowadzenie tego miejsca do porządku. Odpowiedź
92.

27.04.2021r.

Komisja Budżetu i Gospodarki Gminnej
Wniósł o scharakteryzowanie programu antysmogowego wraz z informacją, jakie środki mają być wykorzystane i jak ma to wpłynąć na poprawę jakości powietrza na terenie miasta i Gminy Goleniów, gdyż dowiedział się, że gmina otrzymała wsparcie w tym zakresie. Odpowiedź
93. 31.05.2021 r. Komisja Rewizyjna  W nawiązaniu do odpowiedzi z 14 maja 2021 r., którą otrzymał, z której wynika, że teren placu manewrowego do nawracania przy ulicy Reja w Goleniowie jest własnością Gminy Goleniów, a Gmina nie ustawiła tam wymienionego urządzenia sportowego, tj. kosza do gry w piłkę koszykową, wniósł o remont urządzenia, skoro urządzenie ustawione jest na terenie gminnym lub demontaż urządzenia, jeżeli postawione jest tam nielegalnie.  
94. 31.05.2021 r. Komisja Rewizyjna  Wniósł, aby asfaltowa alejka wokół bieżni stadionu miejskiego, została sfrezowana i zrobiona w nawierzchni umożliwiającej jazdę na rolkach. Odpowiedź
95. 31.05.2021 r. Komisja Rewizyjna  Wniósł o udzielenie szczegółowych informacji na temat inwestycji prowadzonej przy ulicy Nowogardzkiej, jadąc w kierunku Nowogardu przed przejazdem kolejowym po lewej stronie, tj. co tam powstanie, kto tam inwestuje, czy były wydane warunki zabudowy, jeżeli tak to jakie itp. Odpowiedź
96. 31.05.2021 r. Komisja Rewizyjna  Wniósł o przegląd i naprawę oświetlenia w parku przy ulicy Kilińskiego, przy Szkole Podstawowej Nr 1 w Goleniowie, wzdłuż Alei Legend oraz przy Pomniku w Parku 750-lecia w Goleniowie.  

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Monika Jasińska 28-01-2019 12:46
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 28-01-2019
Ostatnia aktualizacja: Justyna Miturska 09-06-2021 15:11