Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Gminy i Miasta w Goleniowie
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Burmistrz Gminy Goleniów ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy Podinspektor w Biurze Rady Miejskiej w Urzędzie Gminy i Miasta w Goleniowie

BURMISTRZ GMINY GOLENIÓW OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Podinspektor w Biurze Rady Miejskiej w Urzędzie Gminy i Miasta w Goleniowie

1.    Wymagania niezbędne:
a)    obywatelstwo polskie
b)    pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie w pełni z praw publicznych
c)    niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie
d)    stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wolnym stanowisku
e)    nieposzlakowana opinia
f)    wymagane wykształcenie średnie z trzyletnim stażem pracy lub wykształcenie wyższe, preferowanie administracyjne

2.    Wymagania dodatkowe:
- znajomość regulacji prawnych z zakresu administracji samorządowej: ustawa o samorządzie gminnym, Statut Gminy Goleniów, kodeks postępowania administracyjnego
- wykorzystywanie czasu pracy w sposób efektywny i rzetelny
- bardzo dobra obsługa komputera 

3.    Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- sporządzanie protokołów z posiedzeń sesji i posiedzeń komisji. 
- gromadzenie i przekazywanie radnym, przewodniczącym jednostek pomocniczych Gminy Goleniów oraz osobom zaproszonym materiałów na sesje i komisje.
- obsługa elektronicznego „systemu debat i głosowań” podczas obrad sesji i komisji. 
- obsługa organizacyjno-techniczna Goleniowskiej Rady Seniorów.
- prowadzenie rejestru projektów uchwał podjętych przez Radę Miejską w Goleniowie oraz  rejestru interpelacji, wniosków i zapytań radnych. 
- gromadzenie i przechowywanie dokumentacji zgodnie z instrukcją kancelaryjną i wykazem rzeczowym akt.

4.    Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
1)    praca w pełnym wymiarze czasu pracy
2)    narzędzia pracy: komputer, telefon stacjonarny, sprzęt biurowy,

5.    Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny,
2) życiorys – curriculum vitae,
3) kserokopie zaświadczeń potwierdzających zatrudnienie oraz świadectw pracy,
4) kserokopie świadectw potwierdzających wykształcenie,
5) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach,
6) referencje – jeżeli takowe posiada,
7) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
8) oświadczenie o niekaralności (przestępstwo umyślne, ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe),
9) zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacyjnym stanowiąca załącznik do ogłoszenia.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych  w Urzędzie Gminy i Miasta w Goleniowie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze jest niższy niż 6 %.
Zapraszamy do udziału w naborze osoby niepełnosprawne.

Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu w Biurze Obsługi Interesanta lub pocztą na adres Urzędu w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Podinspektora w Biurze Rady Miejskiej w Urzędzie Gminy i Miasta w Goleniowie w terminie do dnia  07.01.2020 do godz. 15.00 (decyduje data wpływu do Urzędu).
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu  po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Po weryfikacji dokumentów aplikacyjnych kandydaci spełniający wymagania zostaną powiadomieni o terminie rozmów kwalifikacyjnych telefonicznie lub na adres poczty elektronicznej, natomiast osoby które nie zostaną zakwalifikowane do następnego etapu naboru, otrzymają odpowiedzi pisemne.
Wymagane dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1000 z późn. zm.), z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)  oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1260 z późn. zm.)”.

Szczegółowe informacje na temat dodatkowych wymagań oraz zakresu wykonywanych zadań  można uzyskać w Biuletynie Informacji Publicznej oraz pod numerem telefonu 46 98 207.


 

Załączniki do pobrania

Pobierz Rozpakuj
Pobierz spakowane pliki Rozpakuj pliki i pobierz

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Andrzej Krause 24-12-2019 10:00
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 24-12-2019
Ostatnia aktualizacja: - 24-12-2019 10:00