Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Gminy i Miasta w Goleniowie
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Porządek obrad sesji

  1. Otwarcie obrad i stwierdzenie kworum.
  2. Przedstawienie porządku obrad sesji i zgłaszanie wniosków o jego ewentualne uzupełnienie lub zmianę.
  3. Przyjęcie protokołu z posiedzenia XXXII nadzwyczajnej sesji Rady Miejskiej w Goleniowie odbytej w dniu 10 maja 2021 r. oraz XXXIII sesji Rady Miejskiej w Goleniowie odbytej w dniu 26 maja 2021 r.
  4. Projekt uchwały w sprawie nadania tytułu Zasłużonego Mieszkańca Gminy Goleniów Panu Sylwestrowi Aleksandrowi Górznemu.
  5. Projekt uchwały w sprawie nadania tytułu Zasłużonego Mieszkańca Gminy Goleniów Panu Władysławowi Wasylinka.
  6. Projekt uchwały w sprawie powołania Skarbnika Gminy Goleniów.
  7. Projekt uchwały w sprawie przyjęcie sprawozdania z realizacji Programu współpracy Gminy Goleniów z organizacjami pozarządowymi na 2020 rok.
  8. Projekt uchwały w sprawie określenia średniej ceny jednostek paliwa w Gminie Goleniów na rok szkolny 2021/2022.
  9. Projektu uchwały zmieniający uchwałę w sprawie wyrażenia zgody na zwarcie umowy użyczenia nieruchomości znajdującej się w Goleniowie przy ulicy J. Matejki 3.
  10. Projekt uchwały w sprawie zmian budżetu gminy na 2021 r.
  11. Projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały w sprawie uchwalenia wieloletniej prognozy finansowej Gminy Goleniów na lata 2021-2028.
  12. Projekt uchwały w sprawie wyjaśnienia wątpliwości zawartych w piśmie mieszkańca Gminy Goleniów z dnia 05 lutego 2021 r.
  13. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia stanowiska o udzieleniu odpowiedzi wnoszącej pismo z dnia 21 marca 2021 r.
  14. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia stanowiska o udzieleniu odpowiedzi wnoszącej pismo z dnia 21 marca 2021 r.
  15. Projekt uchwały w sprawie wezwania mieszkanki Gminy Goleniów do sprecyzowania żądań zawartych w „piśmie z dnia 28 kwietnia 2021 r.”.
  16. Projekt uchwały w sprawie rozpatrzenia petycji w przedmiocie zwolnienia z płatności podatku od nieruchomości przedsiębiorcom, których działalność została ograniczona z powodu COVID-19.
  17. Interpelacje radnych i zapytania.
  18. Wolne wnioski.
  19. Informacja o działalności między sesjami Burmistrza Gminy.
  20. Informacje o działalności Komisji Rady Miejskiej.
  21. Informacje Przewodniczącego Rady.
  22. Zamknięcie obrad sesji.

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Monika Jasińska 24-06-2021 08:53
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 24-06-2021
Ostatnia aktualizacja: - 24-06-2021 08:53