Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Gminy i Miasta w Goleniowie
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Obwieszczenie - zawiadamia się strony postępowania, że Burmistrz Gminy Goleniów wystąpił do Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Szczecinie z prośbą o uzgodnienie warunków realizacji przedsięwzięcia polegającego na budowie farmy fotowoltaicznej o mocy do 2,5 MW wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, zlokalizowanej na terenie działki nr 30/3 obręb geodezyjny Marszewo, Gmina Goleniów

Goleniów, dnia  15.02.2023r.

BOS.6220.4.2022.JC                         

OBWIESZCZENIE

 

Stosownie do art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku - Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2022r.  poz. 2000 ze zm.) w związku z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 03 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2022 r., poz. 1029 ze zm.),

 

zawiadamiam strony postępowania,

 

że zgodnie z artykułem z art. art. 77 ust. 1 pkt.1, ustawy z dnia 3 października 2008 r, o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2022r., poz.1029 ze zm.) dla przedsięwzięcia polegającego na budowie farmy fotowoltaicznej o mocy do 2,5 MW  wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, zlokalizowanej na terenie działki  nr 30/3 obręb geodezyjny Marszewo, Gmina Goleniów, wydaje się po uzgodnieniu  z Regionalnym Dyrektorem Ochrony Środowiska w Szczecinie.      

Dnia 06.02.2022r. wnioskodawcy przedłożyli uzupełnienie do raportu o oddziaływaniu  inwestycji sporządzone dla w/w inwestycji.

W związku z powyższym. Burmistrz Gminy Goleniów wystąpił do w/w Organu z prośbą o uzgodnienie warunków realizacji przedmiotowego przedsięwzięcia..                       .          

W powyższej sprawie liczba stron przekracza 10, zgodnie z. art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku - Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2022r. poz. 2000 ze zm.) w związku z art, 74 ust. 3 ustawy z dnia 03 października 2008 roku  o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2022r., poz. 1029 ze zm.) obwieszczenie w powyższej sprawie zostanie poddane do publicznej wiadomości poprzez wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy  i Miasta w Goleniowie, na tablicy ogłoszeń w miejscowości Marszewo, na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy i Miasta w Goleniowie: http://bip.goleniow.pl/.             

Stosownie do art. 10 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku - Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2022r. poz. 2000 ze zm.) Strony postępowania mogą zapoznać się  z dokumentami w/w sprawy, składać wnioski i zastrzeżenia siedzibie Urzędu Gminy i Miasta w Goleniowie Plac Lotników 1, 72 - 100 Goleniów.                              

Ponadto dokonywanie wszelkich czynności związanych z prowadzoną sprawą jest możliwe drogą pocztową lub poprzez e-puap.                                                                               

Zgodnie z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2022 r., poz. 2000 ze zm.) doręczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni  od dnia  publicznego ogłoszenia.

 

DZIEŃ PUBLICZNEGO OGŁOSZENIA 17.02.2023r.

Z up. BURMISTRZA

Inspektor ds. ochrony środowiska

 

mgr inż. Joanna Chilkiewicz

 

 

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Joanna Chilkiewicz 17-02-2023 12:33
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Joanna Chilkiewicz 17-02-2023
Ostatnia aktualizacja: - 17-02-2023 12:33