Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Gminy i Miasta w Goleniowie
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Porządek obrad sesji

 

  1. Otwarcie obrad i stwierdzenie kworum.
  2. Przedstawienie porządku obrad sesji i zgłaszanie wniosków o jego ewentualne uzupełnienie lub zmianę.
  3. Przyjęcie protokołu z posiedzenia LX sesji Rady Miejskiej w Goleniowie odbytej w dniu 26 kwietnia 2023 r.
  4. Projekt uchwały w sprawie nadania tytułu Zasłużonego Mieszkańca Gminy Goleniów Pani Jadwidze Kubinowskiej – Lis.
  5. Ocena Zasobów Pomocy Społecznej za rok 2022.
  6. Projekt uchwały w sprawie przyjęcia Programu Usług Społecznych.
  7. Sprawozdanie z realizacji Programu współpracy Gminy Goleniów z organizacjami pozarządowymi za rok 2022.
  8. Projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr XXXIX/476/21 Rady Miejskiej w Goleniowie z dnia 29 września 2021 r. w sprawie powołania Młodzieżowej Rady Gminy w Goleniowie i nadania jej Statutu.
  9. Projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr XIX/234/20 Rady Miejskiej w Goleniowie z dnia 27 maja 2020 r. w sprawie uchwalenia „Wieloletniego programu gospodarowania mieszkaniowym zasobem gminy Goleniów na lata 2020-2025”.
  10. Projekt uchwały w sprawie zasad wynajmowania lokali oraz pomieszczeń tymczasowych wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Gminy Goleniów.
  11. Projekt uchwały w sprawie uchwalenia Statutu Gminy Goleniów.
  12. Projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały w sprawie nadania urzędowej nazwy placowi w Goleniowie.
  13. Projekt uchwały w sprawie nadania urzędowej nazwy ulic „Jasna” i „Miodowa” w miejscowości Podańsko.   
  14. Projekt uchwały zmieniający uchwałę w sprawie przyjęcia do realizacji Planu Gospodarki Niskoemisyjnej dla Gminy Goleniów.
  15. Projekt uchwały w sprawie zmian budżetu gminy na 2023 r.
  16. Projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały w sprawie uchwalenia wieloletniej prognozy finansowej Gminy Goleniów na lata 2023-2028.
  17. Interpelacje radnych i zapytania.
  18. Wolne wnioski.
  19. Informacja o działalności między sesjami Burmistrza Gminy.
  20. Informacje o działalności Komisji Rady Miejskiej.
  21. Informacje Przewodniczącego Rady.
  22. Zamknięcie obrad sesji.

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Monika Jasińska 18-05-2023 08:32
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Monika Jasińska 18-05-2023
Ostatnia aktualizacja: - 18-05-2023 08:32