Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Gminy i Miasta w Goleniowie
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Koordynator ds. dostępności

Koordynator ds. dostępności Urzędu Gminy i Miasta w Goleniowie

Zgodnie z art. 14 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami podmiot publiczny do dnia 30 września 2020 r. zobowiązany jest do powołania w swojej jednostce koordynatora do spraw dostępności.

Do zadań koordynatora należy w szczególności:
1) wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd Gminy i Miasta w Goleniowie;
2) przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z minimalnymi wymaganiami służącymi zapewnieniu dostępności, określonymi w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami;
3) monitorowanie działalności Urzędu Gminy i Miasta w Goleniowie, w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.


Zarządzeniem nr 185/2021 Burmistrza Gminy Goleniów z dnia 30 sierpnia 2021 r. w sprawie wyznaczenia koordynatora do spraw dostępności w Urzędzie Gminy i Miasta w Goleniowie do pełnienia tej funkcji została wyznaczona Agnieszka Roszatycka-Krause

Kontakt:
Urząd Gminy i Miasta w Goleniowie, pok.015
tel. 91 46 98 238,
e-mail: dostepnosc@goleniow.pl

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Agnieszka Roszatycka-Krause 06-09-2021 10:45
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Agnieszka Roszatycka-Krause 06-09-2021
Ostatnia aktualizacja: - 06-09-2021 10:45