Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Gminy i Miasta w Goleniowie
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Porządek obrad sesji

  1. Otwarcie obrad i stwierdzenie kworum.

  2. Odczytanie porządku obrad sesji.

  3. Przyjęcie protokołu z posiedzenia XIV sesji Rady Miejskiej w Goleniowie odbytej w dniu 27 listopada 2019 r.

  4. Projekt budżetu Gminy Goleniów na rok 2020:

  1. odczytanie projektu uchwały budżetowej;

  2. odczytanie opinii stałych komisji w sprawie projektu budżetu wraz z ich wnioskami;

  3. odczytanie zaopiniowanych przez Komisję Budżetu wniosków zgłoszonych przez 1/3 składu Rady, przedstawienie stanowiska i wniosków Komisji Budżetu w sprawie projektu budżetu oraz opinii co do pozostałych wniosków;

  4. odczytanie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej;

  5. przedstawienie stanowiska Burmistrza Gminy w sprawie uwag zawartych w opinii RIO, opiniach komisji i zgłoszonych wnioskach oraz przedstawienie ewentualnych autopoprawek Burmistrza do projektu budżetu;

  6. dyskusja nad projektem budżetu, wnioskami, autopoprawkami Burmistrza oraz ich przegłosowanie;

  7. głosowanie nad przyjęciem uchwały budżetowej.

  1. Projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały w sprawie uchwalenia wieloletniej prognozy finansowej Gminy Goleniów na lata 2020-2030.

  2. Projekt uchwały w sprawie podwyższenia kapitału zakładowego Goleniowskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Goleniowie związany z realizacją budynku mieszkalnego przy ulicy Boczna/Wytwórcza w Goleniowie.

  3. Projekt uchwały w sprawie zmian budżetu gminy na 2019 r.

  4. Projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały w sprawie uchwalenia wieloletniej prognozy finansowej Gminy Goleniów na lata 2019-2047.

  5. Projekt uchwały w sprawie wysokości opłat za zajęcie pasa drogowego.

  6. Projekt uchwały w sprawie powołania Młodzieżowej Rady Miejskiej w Goleniowie i nadania jej statutu.

  7. Interpelacje radnych i zapytania.

  8. Wolne wnioski.

  9. Informacja o działalności między sesjami Burmistrza Gminy.

  10. Informacje o działalności Komisji Rady Miejskiej.

  11. Informacje Przewodniczącego Rady.

  12. Zamknięcie obrad sesji.

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Monika Jasińska 12-12-2019 09:32
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 12-12-2019
Ostatnia aktualizacja: Monika Jasińska 12-12-2019 09:32