Burmistrz Gminy Goleniów ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy Inspektor ds. kontroli w Wydziale Finansowym w Urzędzie Gminy i Miasta w Goleniowie
Urząd Gminy i Miasta Goleniów
Plac Lotników 1
72-100 Goleniów
BURMISTRZ GMINY GOLENIÓW
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Inspektor ds. kontroli
w Wydziale Finansowym
w Urzędzie Gminy i Miasta w Goleniowie
Wymagania niezbędne:
obywatelstwo polskie
pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie w pełni z praw publicznych
niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie
stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wolnym stanowisku
nieposzlakowana opinia
wymagane wykształcenie: wyższe o profilu ekonomicznym z udokumentowanym trzyletnim stażem pracy na podobnym stanowisku lub stanowisku głównego księgowego
Wymagania dodatkowe:
Znajomość obowiązujących przepisów z zakresu: Ustawy o finansach publicznych; Ustawy o rachunkowości; Rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie rachunkowości oraz planu kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego, jednostek budżetowych, samorządowych zakładów budżetowych, państwowych funduszy celowych oraz państwowych jednostek budżetowych mających siedzibę poza granicami Rzeczpospolitej Polskiej; Rozporządzenie Ministra Rozwoju i Finansów w sprawie sprawozdawczości budżetowej; Ustawa o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych; Ustawa o zamówieniach publicznych, Ustawa o samorządzie gminnym.
Wykorzystywanie czasu pracy w sposób efektywny i rzetelny.
Bardzo dobra obsługa komputera (Word, Excel, Internet, Powerpoint), znajomość programów dziedzinowych: Vulcan, Ratusz lub podobnych.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Przygotowywanie w porozumieniu ze Skarbnikiem Gminy Goleniów rocznego planu kontroli,
Przeprowadzenie kontroli wewnętrznych w Wydziałach Urzędu, w jednostkach organizacyjnych Gminy Goleniów oraz jednostkach dotowanych przez Gminę zgodnie z zatwierdzonym rocznym planem kontroli,
Prowadzenie kontroli zarządczej w tym opracowanie zbiorczego raportu z samooceny kontroli zarządczej dla Burmistrza,
Bieżące dostosowywanie procedur kontroli do zmieniających się przepisów prawa.
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
praca w pełnym wymiarze czasu pracy
narzędzia pracy: komputer, telefon stacjonarny, sprzęt biurowy,
Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny,
2) życiorys - curriculum vitae,
3) kserokopie zaświadczeń potwierdzających zatrudnienie oraz świadectw pracy,
4) kserokopie świadectw potwierdzających wykształcenie,
5) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach,
6) referencje - jeżeli takowe posiada,
7) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
8) oświadczenie o niekaralności (przestępstwo umyślne, ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe),
9) zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacyjnym stanowiąca załącznik do ogłoszenia,
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy i Miasta w Goleniowie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze jest niższy niż 6 %.
Zapraszamy do udziału w naborze osoby niepełnosprawne.
Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu w Biurze Obsługi Interesanta lub pocztą na adres Urzędu w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko inspektora ds. kontroli w Wydziale Finansowym w Urzędzie Gminy i Miasta w Goleniowie w terminie do dnia 06.03.2020 do godz. 15.00 (decyduje data wpływu do Urzędu).
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Po weryfikacji dokumentów aplikacyjnych kandydaci spełniający wymagania zostaną powiadomieni o terminie rozmów kwalifikacyjnych telefonicznie lub na adres poczty elektronicznej, natomiast osoby które nie zostaną zakwalifikowane do następnego etapu naboru, otrzymają odpowiedzi pisemne.
Wymagane dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1000), z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1260 z późn. zm.)”.
Szczegółowe informacje na temat dodatkowych wymagań oraz zakresu wykonywanych zadań można uzyskać w Biuletynie Informacji Publicznej (www.goleniow.pl) oraz pod numerem telefonu 091 46 98 220 lub 091 46 98 284.
Załączniki do pobrania
Pobierz | Rozpakuj |
---|---|
Pobierz spakowane pliki | Rozpakuj pliki i pobierz |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Marta Kachniarz | 21-02-2020 14:47 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 21-02-2020 | |
Ostatnia aktualizacja: | - | 21-02-2020 14:47 |