Zarządzenie nr 19/2021 Burmistrza Gminy Goleniów z dnia 02 lutego 2021 r. w sprawie regulaminu określającego zasady udzielenia zamówień publicznych w tym organizację, skład, tryb pracy oraz zakres obowiązków osób wskazanych do przygotowania lub przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w Urzędzie Gminy i Miasta w Goleniowie przy realizacji wydatków z Budżetu Gminy oraz zasady udzielania zamówień publicznych, dla których nie stosuje się na podst. art. 2 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
Załączniki do pobrania
Pobierz | Rozpakuj |
---|---|
Pobierz spakowane pliki | Rozpakuj pliki i pobierz |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Ewelina Jarmoła | 11-02-2021 14:40 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 02-02-2021 | |
Ostatnia aktualizacja: | - | 11-02-2021 14:40 |