Rozliczenie finansowe
SOŁECTWO ….............................................
GMINA GOLENIÓW
ROZLICZENIE FINANSOWE
z wykonania wydatków zadania (nazwa zadania) …...........................................................................................
Całkowity koszt zadania (w zł) ....................................................................
w tym koszty pokryte z dotacji (w zł) ….......................................................
w tym środki własne (w zł) …......................................................................
Zestawienie faktur (rachunków):
Lp |
Nazwa wydatku |
Numer dokumentu księgowego |
Data wystawienia dokumentu księgowego |
Kwota (w zł) |
Z tego z dotacji (w zł) |
|
|
|
|
|
|
Imię i nazwisko sołtysa: ….................................................................
Data i podpis sołtysa: …....................................................................
Do rozliczenia załączyć należy wszystkie faktury (rachunki), które opłacone zostały w całości lub w części ze środków pochodzących z budżetu gminy Goleniów.
Każda z faktur (rachunków) powinna zawierać opis z jakich środków wydatkowana kwota została pokryta. Informacja ta powinna zostać podpisana przez sołtysa wsi.
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Edyta Guzikiewicz | 02-01-2013 09:56 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 02-01-2013 | |
Ostatnia aktualizacja: | - | 02-01-2013 09:56 |