OBWIESZCZENIE o zakończeniu postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na budowie farmy fotowoltaicznej o mocy do 5 MW wraz z infrastrukturą towarzyszącą, na działce ewid. nr 318/2 w gminie Goleniów, obręb Marszewo, powiat goleniowski
Goleniów, dnia 25.06.2024r.
BOS.6220.12.2024.AZ
OBWIESZCZENIE
o zakończeniu postępowania
Stosownie do art. 73 ust. 1 ustawy z dnia 03 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j.Dz. U. z 2023r., poz. 1094 ze zm.) oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku - Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2024r. poz. 572) w związku z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 03 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j.Dz. U. z 2023 r., poz. 1094 ze zm.),
zawiadamiam strony postępowania,
że zostało zakończone postępowanie dowodowe w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na budowie farmy fotowoltaicznej o mocy do 5 MW wraz z infrastrukturą towarzyszącą, na działce ewid. nr 318/2 w gminie Goleniów, obręb Marszewo, powiat goleniowski.
W powyższej sprawie liczba stron przekracza 10, zgodnie z. art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku - Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2024 poz. 572) w związku z art, 74 ust. 3 ustawy z dnia 03 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2023r., poz. 1094 ze zm.) obwieszczenie w powyższej sprawie zostanie poddane do publicznej wiadomości poprzez wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy i Miasta w Goleniowie, na tablicach ogłoszeń w miejscowości Marszewo oraz na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy i Miasta w Goleniowie: http://bip.goleniow.pl/.
Stosownie do art. 10 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku - Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2024r. poz. 572) Strony postępowania mogą zapoznać się z dokumentami w/w sprawy, składać wnioski i zastrzeżenia siedzibie Urzędu Gminy i Miasta w Goleniowie Plac Lotników 1, 72 - 100 Goleniów w terminie 7 dni od chwili podania do publicznej wiadomości. Organem właściwym do rozpatrzenia uwag i wniosków jest Burmistrz Gminy Goleniów.
Z całością zebranej dokumentacji można zapoznać się od poniedziałku do piątku w godzinach od 730 do 1530 tel. 91 46 98 234.
Dokonywanie wszelkich czynności związanych z prowadzoną sprawą jest możliwe drogą pocztową, lub poprzez e-puap.
Ponadto, informuję, że Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Szczecinie, Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie w Stargardzie oraz Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Goleniowie, wyrazili opinię o braku potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko dla przedmiotowego przedsięwzięcia.
Zgodnie z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j.Dz. U. z 2024r., poz. 572) doręczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
DZIEŃ PUBLICZNEGO OGŁOSZENIA 26.06.2024 rok
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Aleksandra Zalewska | 26-06-2024 14:17 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Aleksandra Zalewska | 26-06-2024 |
Ostatnia aktualizacja: | - | 26-06-2024 14:17 |