Zarządzenie Nr 192/2024 Burmistrza Gminy Goleniów z dnia 06 sierpnia 2024 r. w sprawie zmiany Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy i Miasta w Goleniowie
Zarządzenie Nr 192 /2024
Burmistrza Gminy Goleniów
z dnia 06 sierpnia 2024 r.
w sprawie zmiany Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy i Miasta w Goleniowie.
Na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym
(Dz. U. z 2024 r. poz. 609, poz. 721) zarządza się, co następuje:
§ 1. W Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Gminy i Miasta w Goleniowie, stanowiącym załącznik do zarządzenia Nr 10/2022 Burmistrza Gminy Goleniów z dnia 10 stycznia 2022 r., zmienionym zarządzeniem Nr 243/2022 Burmistrza Gminy Goleniów z dnia 26 października 2022 r., zarządzeniem Nr 15/2023 Burmistrza Gminy Goleniów z dnia 17 stycznia 2023 r., zarządzeniem Nr 248/2023 Burmistrza Gminy Goleniów z dnia 07 września 2023 r., zarządzeniem Nr 47/2024 Burmistrza Gminy Goleniów z dnia 22 lutego 2024 r. oraz zarządzeniem Nr 175/2024 Burmistrza Gminy Goleniów z dnia 11 lipca 2024 r. wprowadza się następujące zmiany:
- W § 8 ust. 3 otrzymuje brzmienie:
„3. Skarbnik sprawuje bezpośredni nadzór nad działalnością:
- Wydziału Finansowego,
- Głównego specjalisty ds. kontroli.”
- W § 9 ust. 3 po pkt. 23 dodaje się pkt 24 w brzmieniu:
„24. Główny specjalista ds. kontroli – GK”.
- § 12 otrzymuje brzmienie:
„§ 12. Samodzielne stanowiska pracy tworzy się w celu realizacji jednorodnych lub tematycznie wyspecjalizowanych czynności. Samodzielne stanowiska pracy nie wchodzą w skład wydziałów i biur i podlegają bezpośrednio Burmistrzowi, Zastępcom Burmistrza, Sekretarzowi lub Skarbnikowi”.
- W § 15 skreśla się pkt. 13.
- Po § 29 dodaje się § 29a w brzmieniu:
„§ 29a. Do zadań Głównego Specjalisty ds. kontroli należy w szczególności:
- opracowywanie rocznego planu kontroli,
- przeprowadzanie kontroli wewnętrznych w wydziałach urzędu, w jednostkach organizacyjnych Gminy Goleniów oraz jednostkach dotowanych przez Gminę,
- przeprowadzanie kontroli zarządczej, w tym opracowywanie zbiorowego raportu
z samooceny kontroli zarządczej dla Burmistrza, - bieżące dostosowywanie procedur kontroli do zmieniających się przepisów prawa,
- prowadzenie schematów podatkowych Gminy Goleniów,
- przygotowywanie podstawowych analiz i raportów w zakresie działania jednostek podległych.”
- W § 58 ust. 1 po pkt. 4 dodaje się pkt 5 w brzmieniu:
„5) Główny specjalista ds. kontroli”.
- W § 59 po pkt. 3 dodaje się pkt 4 w brzmieniu:
„4) Główny specjalista ds. kontroli.”
- Graficzny schemat organizacyjny Urzędu stanowiący załącznik do Regulaminu otrzymuje nową treść stanowiącą załącznik do niniejszego zarządzenia.
§ 2. Wykonanie zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy.
§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Sporządziła: Agnieszka Wróblewska
Załączniki do pobrania
Pobierz | Rozpakuj |
---|---|
Pobierz spakowane pliki | Rozpakuj pliki i pobierz |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Andrzej Krause | 06-08-2024 14:25 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Agnieszka Wróblewska | 06-08-2024 |
Ostatnia aktualizacja: | - | 06-08-2024 14:25 |