Zarządzenie Nr 35 /2015 Burmistrza Gminy Goleniów z dnia 30 stycznia 2015 r. o zmianie zarządzenia w sprawie Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy i Miasta w Goleniowie
Zarządzenie Nr 35 /2015
Burmistrza Gminy Goleniów
z dnia 30 stycznia 2015 r.
o zmianie zarządzenia w sprawie Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy i Miasta w Goleniowie
Na podstawie art. 33 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2013 r., poz. 594, 645 i 1318 oraz z 2014 r., poz. 379 i 1072) zarządza się, co następuje:
§ 1. W Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Gminy i Miasta w Goleniowie, stanowiącym załącznik do zarządzenia Nr 20/2013 Burmistrza Gminy Goleniów z dnia 30 grudnia 2013 r., zmienionym zarządzeniem Nr 218/2014 z dnia 1 września 2014 r. wprowadza się następujące zmiany:
1) w § 2 po pkt 13 dodaje się pkt 14 w brzmieniu:
„14) asystencie, doradcy - należy przez to rozumieć pracownika samorządowego zatrudnionego nie dłużej niż na czas pełnienia funkcji przez Burmistrza.”;
2) w § 6 ust. 7 po pkt 14 dodaje się 15 w brzmieniu:
„15) asystenta i doradcy.”;
3) w § 10 ust. 4 po pkt 9 dodaje się pkt 10 i 11 w brzmieniu:
„10) Asystent Burmistrza ds. komunikacji społecznej - AB,
11) Doradca Burmistrza - DB.”;
4) w 15 pkt 20 otrzymuje brzmienie:
„20) prowadzenie Biuletynu Informacji Publicznej.”;
5) po § 29 dodaje się § 291 i § 292 w brzmieniu:
„§ 291. Do zadań Asystenta Burmistrza ds. komunikacji społecznej należy w szczególności:
1) opracowanie i realizacja systemu komunikacji społecznej,
2) przygotowywanie i koordynowanie polityki informacyjnej Gminy w środkach masowego przekazu oraz w mediach społecznościowych,
3) monitorowanie i analiza publikacji o Gminie zamieszczanych w środkach masowego przekazu,
4) reagowanie na informacje medialne dotyczące Burmistrza i podporządkowanych jednostek organizacyjnych,
5) organizowanie odpowiedzi na krytykę prasową dotyczącą działalności Burmistrza,
6) informowanie opinii społecznej o pracach Burmistrza oraz podejmowanych decyzjach dotyczących Gminy,
7) organizowanie i obsługa konferencji prasowych Burmistrza,
9) obsługa medialna wydarzeń i imprez gminnych, sporządzanie informacji na stronie internetowej Gminy,
10) gromadzenie zbiorów informacji i dokumentacji fotograficznej wydarzeń i imprez gminnych,
11) współudział w opracowywaniu harmonogramów spotkań Burmistrza oraz harmonogramu wizytacji oficjalnych delegacji przebywających na terenie Gminy,
12) reprezentowanie, w miarę potrzeby, Burmistrza na spotkaniach i podczas oficjalnych wizyt,
13) zarządzanie i nadzór redakcyjny strony internetowej Gminy oraz współpraca w tym zakresie z Wydziałem Administracji i Spraw Społecznych.
§ 292. Do zadań doradcy należy pełnienie funkcji doradczych i reprezentacyjnych w imieniu Burmistrza.”.
§ 2. Schemat organizacyjny Urzędu Gminy i Miasta w Goleniowie otrzymuje brzmienie zgodnie z załącznikiem do niniejszego zarządzenia.
§ 3. Wykonanie zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy.
§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Burmistrz Gminy Goleniów
Robert Krupowicz
Opracowała: Edyta Guzikiewicz
Załączniki do pobrania
Pobierz | Rozpakuj |
---|---|
Pobierz spakowane pliki | Rozpakuj pliki i pobierz |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Edyta Guzikiewicz | 30-01-2015 14:52 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 30-01-2015 | |
Ostatnia aktualizacja: | - | 30-01-2015 14:52 |