Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Gminy i Miasta w Goleniowie
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Zarządzenie Nr 192/2024 Burmistrza Gminy Goleniów z dnia 06 sierpnia 2024 r. w sprawie zmiany Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy i Miasta w Goleniowie

Zarządzenie Nr     192    /2024

Burmistrza Gminy Goleniów

z dnia 06 sierpnia 2024 r.

 

w sprawie zmiany Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy i Miasta w Goleniowie.

 

Na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym
(Dz. U. z 2024 r. poz. 609, poz. 721) zarządza się, co następuje:

 

§ 1. W Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Gminy i Miasta w Goleniowie, stanowiącym załącznik do zarządzenia Nr 10/2022 Burmistrza Gminy Goleniów z dnia 10 stycznia 2022 r., zmienionym zarządzeniem Nr 243/2022 Burmistrza Gminy Goleniów z dnia 26 października 2022 r., zarządzeniem Nr 15/2023 Burmistrza Gminy Goleniów z dnia 17 stycznia 2023 r., zarządzeniem Nr 248/2023 Burmistrza Gminy Goleniów z dnia 07 września 2023 r., zarządzeniem Nr 47/2024 Burmistrza Gminy Goleniów z dnia 22 lutego 2024 r. oraz zarządzeniem Nr 175/2024 Burmistrza Gminy Goleniów z dnia 11 lipca 2024 r.  wprowadza się następujące zmiany:

 

  1. W § 8 ust. 3 otrzymuje brzmienie:

„3. Skarbnik sprawuje bezpośredni nadzór nad działalnością:

  1. Wydziału Finansowego,
  2. Głównego specjalisty ds. kontroli.”

 

  1. W § 9  ust. 3 po pkt. 23 dodaje się pkt 24 w brzmieniu:

„24. Główny specjalista ds. kontroli – GK”.

 

  1. § 12 otrzymuje brzmienie:

„§ 12. Samodzielne stanowiska pracy tworzy się w celu realizacji jednorodnych lub tematycznie wyspecjalizowanych czynności. Samodzielne stanowiska pracy nie wchodzą w skład wydziałów i biur i podlegają bezpośrednio Burmistrzowi, Zastępcom Burmistrza, Sekretarzowi lub Skarbnikowi”.

 

  1. W § 15 skreśla się pkt. 13.

 

  1. Po § 29 dodaje się § 29a w brzmieniu:

„§ 29a. Do zadań Głównego Specjalisty ds. kontroli należy w szczególności:

  1. opracowywanie rocznego planu kontroli,
  2. przeprowadzanie kontroli wewnętrznych  w wydziałach urzędu, w jednostkach organizacyjnych Gminy Goleniów oraz jednostkach dotowanych przez Gminę,
  3. przeprowadzanie kontroli zarządczej, w tym opracowywanie zbiorowego raportu
    z samooceny kontroli zarządczej dla Burmistrza,
  4. bieżące dostosowywanie procedur kontroli do zmieniających się przepisów prawa,
  5. prowadzenie schematów podatkowych Gminy Goleniów,
  6. przygotowywanie podstawowych analiz i raportów w zakresie działania jednostek podległych.”

 

  1. W § 58 ust. 1 po pkt. 4 dodaje się pkt 5 w brzmieniu:

„5) Główny specjalista ds. kontroli”.

 

  1. W § 59 po pkt. 3 dodaje się pkt 4 w brzmieniu:

„4) Główny specjalista ds. kontroli.”

 

  1. Graficzny schemat organizacyjny Urzędu stanowiący załącznik do Regulaminu otrzymuje nową treść stanowiącą załącznik do niniejszego zarządzenia.

 

§ 2. Wykonanie zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy.

 

§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

 

 

Sporządziła: Agnieszka Wróblewska

Załączniki do pobrania

Pobierz Rozpakuj
Pobierz spakowane pliki Rozpakuj pliki i pobierz

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Andrzej Krause 06-08-2024 14:25
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Agnieszka Wróblewska 06-08-2024
Ostatnia aktualizacja: - 06-08-2024 14:25