Zarządzenie Nr 168/2017 Burmistrza Gminy Goleniów z dnia 22 czerwca 2017 w sprawie określenia wzoru sprawozdania częściowego i końcowego z wykonania zadania dotowanego na podstawie Uchwały Nr XIX/225/16 Rady Miejskiej w Goleniowie z dnia 29 kwietnia 2016 r. w sprawie określenia warunków i trybu finansowania rozwoju sportu przez Gminę Goleniów
Zarządzenie Nr 168/2017
Burmistrza Gminy Goleniów
z dnia 22 czerwca 2017
w sprawie określenia wzoru sprawozdania częściowego i końcowego z wykonania zadania dotowanego na podstawie Uchwały Nr XIX/225/16 Rady Miejskiej w Goleniowie z dnia 29 kwietnia 2016 r. w sprawie określenia warunków i trybu finansowania rozwoju sportu przez Gminę Goleniów
Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt 2 z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym ((Dz. U. z 2016 r., poz. 446 z późn. zm.)) oraz art. 13 Uchwały Nr XIX/225/16 Rady Miejskiej w Goleniowie z dnia 29 kwietnia 2016 r. w sprawie określenia warunków i trybu finansowania rozwoju sportu przez Gminę Goleniów
zarządza się co następuje:
1. Określa się wzór sprawozdania częściowego i końcowego z wykonania zadania dotowanego na podstawie Uchwały Nr XIX/225/16 Rady Miejskiej w Goleniowie z dnia 29 kwietnia 2016 r. w sprawie określenia warunków i trybu finansowania rozwoju sportu przez Gminę Goleniów, który stanowi załącznik Nr 1 do niniejszego zarządzenia.
2. Wykonanie zarządzenia powierzam Dyrektorowi Wydziału Edukacji, Kultury i Sportu.
3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem wydania.
Burmistrz Gminy Goleniów
Robert Krupowicz
Załącznik Nr 1 do Zarządzenia Nr 168/2017
Burmistrza Gminy Goleniów
z dnia 22 czerwca 2017 r.
…………………………………………….
( pieczęć klubu sportowego )
SPRAWOZDANIE (CZĘŚCIOWE/KOŃCOWE)
z dotacji udzielonej z budżetu Gminy Goleniów
w zakresie rozwoju sportu
w kwocie …………………………..
określonego w umowie nr ..........................................................................................................................
zawartej w dniu ..........................., pomiędzy ..........................................................................................., a …..……....................................................................................................................................................
sprawozdanie za okres od ………………………………………. do .......................................................
I. Sprawozdanie merytoryczne z wykonania zadania
W sprawozdaniu konieczne jest uwzględnienie wszystkich planowanych zadań, zakres w jakim zostały zrealizowane, cele i rezultaty jakie zostały osiągnięte w wymiarze określonym we wniosku, wyjaśnienie ewentualnych odstępstw w ich realizacji.
-
…………………………………………………………………………………………………...
……………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………
-
Opis uczestnictwa zawodników klubu we współzawodnictwie dzieci i młodzieży organizowanym przez poszczególne związki sportowe, dla której prowadzona jest klasyfikacja przez merytoryczne Ministerstwo
……………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………
II. Sprawozdanie z wykonania wydatków
1. Informacja o wydatkach poniesionych przy wykonywaniu zadania:
- całkowity koszt w okresie sprawozdawczym (w zł)…………………………………………., w tym:
- koszty pokryte z udzielonej dotacji (w zł) ……………….………………………………………….…
- środki własne ( z pozostałych źródeł ) (w zł …………………………………………………………..
2. Rozliczenie ze względu na rodzaj kosztów (w zł)
Lp. |
Rodzaj kosztów ( koszty merytoryczne i administracyjne związane z realizacją zadania itp. |
Całość zadania |
Poprzednie okresy sprawozdawcze (narastająco) |
Bieżący okres sprawozdawczy |
|||
|
|
koszt całkowity |
w tym: z dotacji |
koszt całkowity |
w tym: z dotacji |
koszt całkowity |
w tym: z dotacji |
1 |
zakup sprzętu sportowego |
|
|
|
|
|
|
2 |
pokrycie kosztów organizowania zawodów sportowych lub uczestnictwa w tych zawodach |
|
|
|
|
|
|
3
|
pokrycie kosztów organizacji zgrupowań sportowych |
|
|
|
|
|
|
4
|
pokrycie kosztów korzystania z obiektów sportowych dla celów szkolenia sportowego |
|
|
|
|
|
|
5
|
badania lekarskie zawodników uprawniających do uczestnictwa w zawodach |
|
|
|
|
|
|
6 |
ubezpieczenie zawodników i trenerów |
|
|
|
|
|
|
7 |
sfinansowanie wynagrodzenia kadry szkoleniowej oraz pochodnych od tych wynagrodzeń |
|
|
|
|
|
|
8 |
sfinansowanie kosztów administracyjnych, w tym: wynagrodzenia pracowników klubu sportowego oraz pochodnych od tych wynagrodzeń, opłat czynszowych, opłat za media, zakupu artykułów i sprzętu biurowego, kosztów niezbędnych delegacji służbowych |
|
|
|
|
|
|
9 |
sfinansowanie stypendiów dla zawodników |
|
|
|
|
|
|
10 |
inne kosztów uzasadnionych celem zadania |
|
|
|
|
|
|
|
Razem |
|
|
|
|
|
|
Ogółem |
|
|
|
|
|
|
3. Rozliczenie ze względu na źródło finansowania
űródło finansowania
|
Całość zadania (zgodnie z umową)
|
Poprzednie okresy sprawozdawcze (narastająco)
|
Bieżący okres sprawozdawczy - w przypadku sprawozdania końcowego - za okres realizacji zadania
|
|||
|
zł
|
%
|
zł
|
%
|
zł
|
%
|
Koszty pokryte z dotacji
|
|
|
|
|
|
|
Koszty pokryte z finansowych środków własnych, środków z innych źródeł |
|
|
|
|
|
|
Ogółem:
|
|
100%
|
|
100%
|
|
100%
|
Lp.
|
Numer dokumentu księgowego
|
Numer pozycji kosztorysu
|
Data
|
Nazwa wydatku
|
Kwota (zł)
|
Z tego ze środków pochodzących z dotacji (zł)
|
1. |
|
|
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
|
|
3. |
|
|
|
|
|
|
4. |
|
|
|
|
|
|
5. |
|
|
|
|
|
|
Ogółem |
|
|
5. Posumowanie realizacji zadania:
- kwota dotacji określona w umowie (w zł) .…………………………………………………………….
- dotychczas przekazana łączna kwota dotacji (w zł) .…………………………………………………...
- dotychczas poniesione łączne wydatki pokrywane z dotacji (w zł) …..………………………………..
……………………………………………………………………………………………………………
III. Załączniki
dokument potwierdzający uczestnictwo lub formalne zgłoszenie zawodników klubu do uczestnictwa we współzawodnictwie dzieci i młodzieży organizowanym przez poszczególne związki sportowe, dla której prowadzona jest klasyfikacja przez merytoryczne Ministerstwo
...............................................................................................................................................................
1) ...............................................................................................................................................................
2) ...............................................................................................................................................................
Oświadczam(-my), że:
1. od daty zawarcia umowy nie zmienił się status prawny klubu sportowego,
2. wszystkie podane w niniejszym sprawozdaniu informacje są zgodne z aktualnym stanem prawnym i faktycznym,
3. zamówienia na dostawy, usługi i roboty budowlane za środki finansowe uzyskane w ramach umowy zostały dokonane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. Nr 2164 z późn. zm.),
4. wszystkie kwoty wymienione w zestawieniu faktur (rachunków) zostały faktycznie poniesione.
…………………………………… ………………………………………………………………
(pieczęć klubu sportowego) (podpis osoby upoważnionej lub osób upoważnionych do
składania oświadczeń woli w imieniu klubu sportowego)
POUCZENIE
Sprawozdania składa się osobiście lub nadsyła przesyłką poleconą w przewidzianym w umowie terminie na adres Urzędu Gminy i Miasta Goleniów.
1. Sprawozdanie częściowe i końcowe sporządzać należy w okresach określonych w umowie.
2. Opis musi zawierać szczegółową informację o zrealizowanych działaniach zgodnie z ich układem zawartym w ofercie, która była podstawą przygotowania umowy. W opisie konieczne jest uwzględnienie wszystkich planowanych działań, zakres, w jakim zostały one zrealizowane, i wyjaśnienie ewentualnych odstępstw w ich realizacji, zarówno w odniesieniu do ich zakresu, jak i harmonogramu realizacji.
3. Do sprawozdania załączyć należy spis wszystkich faktur (rachunków), które opłacone zostały w całości lub w części ze środków pochodzących z dotacji. Spis zawierać powinien: nr faktury (rachunku), datę jej wystawienia, wysokość wydatkowanej kwoty i wskazanie, w jakiej części została pokryta z dotacji, oraz rodzaj towaru lub zakupionej usługi. Każda z faktur (rachunków) powinna być opatrzona na odwrocie pieczęcią organizacji*/podmiotu*/ jednostki organizacyjnej* oraz zawierać sporządzony w sposób trwały opis zawierający informacje: z jakich środków wydatkowana kwota została pokryta oraz jakie było przeznaczenie zakupionych towarów, usług lub innego rodzaju opłaconej należności. Informacja ta powinna być podpisana przez osobę odpowiedzialną za sprawy dotyczące rozliczeń finansowych organizacji.
4. Do sprawozdania nie załącza się faktur (rachunków), które należy przechowywać zgodnie z obowiązującymi przepisami i udostępniać podczas przeprowadzanych czynności kontrolnych.
-
Zestawienie faktur / rachunków
-
Załącznik obligatoryjny:
-
Załącznik fakultatywny:
-
Załączniki do pobrania
Pobierz | Rozpakuj |
---|---|
Pobierz spakowane pliki | Rozpakuj pliki i pobierz |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Grzegorz Matławski | 21-06-2017 15:23 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Przemysław Joppek | 22-06-2017 |
Ostatnia aktualizacja: | Grzegorz Matławski | 21-06-2017 15:25 |