Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Gminy i Miasta w Goleniowie
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

ZARZĄDZENIE Nr 222/12 BURMISTRZA GMINY GOLENIÓW z dnia 9 listopada 2012 r. w sprawie powołania zespołu ds. realizacji projektu pt. ?Nasza lepsza przyszłość?, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.


ZARZĄDZENIE Nr 222/12
BU
RMISTRZA GMINY GOLENIÓW
z dnia 9
listopada 2012 r.

w sprawie powołania zespołu ds. realizacji projektu pt. „Nasza lepsza przyszłość”, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

Na podstawie, art. 30 ust. 2 pkt. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym /Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz. 1591, z 2002r. Nr 23, poz. 220, Nr 62, poz. 558, Nr 113, poz. 984, Nr 153, poz. 1271, Nr 214, poz. 1806, z 2003r. Nr 80, poz. 717, Nr 162, poz. 1568, z 2004r. Nr 102, poz. 1055, Nr 116, poz. 1203, z 2005r Nr 172 poz. 1441, Nr 175 poz. 1457, z 2006r. Nr 17 poz. 128, Nr 181 poz. 1337, z 2007r. Nr 48 poz. 327, Nr 138 poz. 974, Nr 173 poz. 1218, z 2008r. Nr 180 poz. 1111, Nr 223 poz. 1458, z 2009r. Nr 52 poz. 420, Nr 157 poz. 1241, z 2010r. Nr 28 poz. 142 i 146, Nr 40 poz. 230, Nr 106, poz. 675, z 2011r. Nr 21 poz. 113, Nr 117 poz. 679, Nr 134 poz. 777, Nr 217 poz. 1281, Nr 149 poz. 887. Nr 217 poz. 1281, z 2012r. poz. 567/w związku podjęciem Uchwały Nr XVIII/200/12 Rady Miejskiej w Goleniowie z dnia 28 marca 2012 r. w sprawie stanowienia o kierunkach działania Burmistrza Gminy Goleniów w zakresie realizacji projektu „Nasza lepsza przyszłość”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Uchwały Nr VI/39/11 Rady Miejskiej w Goleniowie z dnia 09 marca 2011 r zmieniająca uchwałę w sprawie regulaminu płacowego dla nauczycieli zatrudnionych w placówkach zarządzam, co następuje:


§ 1. Powołuje się zespół ds. realizacji projektu „Nasza lepsza przyszłość”, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX Działanie 9.1.Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych w składzie:


1) Dyrektor Gimnazjum Nr 2 w Goleniowie - Pan Mariusz Zalewski,

2) Księgowy Projektu - Pani Sylwia Gajdel,

3) Specjalista ds. Kadrowo-Płacowych - Pani Katarzyna Kułagowska.


§ 2. 1. Osobą odpowiedzialną za właściwą realizację projektu „Nasza lepsza przyszłość”, jest Dyrektor Gimnazjum Nr 2 w Goleniowie - Mariusz Zalewski.


2. Dyrektor Gimnazjum Nr 2 w Goleniowie jest uprawniony i odpowiedzialny w szczególności za:


1) koordynowanie zakresu merytorycznego i organizacyjnego działań projektowych;

2) koordynowanie i monitorowanie przebiegu realizacji Projektu, prowadzenie Biura Projektu;

3) organizację i nadzór nad przeprowadzeniem procedury zamówień publicznych przy wyłonieniu zarządu projektu tj. Koordynatora projektu, Asystenta Koordynatora Projektu oraz Specjalisty ds. zamówień publicznych zgodnie z Ustawą PZP;

4) składania wymaganych umową raportów i sprawozdań z realizacji Projektu w tym części finansowej do Instytucji Pośredniczącej;

5) koordynowanie działań rekrutacyjnych beneficjentów ostatecznych projektu;

6) tworzenie bazy uczestników projektu i monitorowanie uczestnictwa;

7) ustalenia spraw rozliczeń finansowych Projektu we współpracy z Sekcją Finansowo-Księgową Instytucji Pośredniczącej, z Wydziałem Finansów Urzędu Gminy i Miasta Goleniów oraz Zleceniobiorcą wyłonionym w drodze przetargu, zaangażowanym bezpośrednio w realizację Projektu;
8) nadzór nad poprawnością dokumentacji związanej z realizacją zadań przewidzianych w Projekcie;

9) nadzór nad właściwym przechowywaniem i prawidłową archiwizacją dokumentów Projektu;
10) nadzór nad zakładką strony internetowej dotyczącej Projektu (dbałość o aktualne dane);
11) organizację i nadzór nad przeprowadzeniem procedury zamówień publicznych przy wyłonieniu wykonawców poszczególnych zajęć oraz zamówień zakupów wynikających z budżetu projektu zgodnie z Ustawą PZP oraz nadzór nad ich wykorzystywaniem;

12) kontrolowanie kosztów Projektu ze stanem ewidencji księgowej wydatków oraz ich kwalifikowanie;

13) koordynację pracy i komunikację w zespole Projektu;

14) nadzór nad terminową realizacją płatności wynikających z realizacji budżetu Projektu;

15) potwierdzenie należytego wykonywania umowy (na podstawie kart czasu pracy realizatora danych zajęć) w porozumieniu z danym dyrektorem szkoły;

16) dokonywania uzasadnionych zmian w Projekcie w związku ze zmianą reguł i zasad wynikających z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, a także przepisów wynikających z właściwych aktów prawa wspólnotowego i krajowego;

17) złożenia wniosku do Burmistrza Gminy Goleniów o zakończenie Projektu wówczas, gdy uzna, że jego dalsza realizacja nie jest zgodna z Umową o dofinansowanie i nie przynosi wymiernych rezultatów;

18) złożenia wniosku do Burmistrza Gminy Goleniów w sprawie podjęcia działań zmierzających do zmian realizatorów poszczególnych zajęć w każdym momencie trwania Projektu, po wcześniejszym podaniu przyczyny;

19) inne zadania i obowiązki określone umową projektową.

3. Dyrektorowi Gimnazjum Nr 2 w Goleniowie zwiększa się dodatek motywacyjny na czas trwania projektu o kwotę przewidzianą w kosztach pośrednich za wykonywanie dodatkowych czynności wynikających z realizacji projektu.

4. Upoważnia się Dyrektora Gimnazjum Nr 2 w Goleniowie do delegowana uprawnień wynikających z realizacji projektu.

5. Księgowy Projektu podlega dyrektorowi Gimnazjum Nr 2 w Goleniowie i jest odpowiedzialny w szczególności za:

1) założenie konta bankowego do celów realizacji Projektu;

2) prowadzenie rozliczeń finansowych Projektu;

3) współpracę z koordynatorem projektu w sprawie sporządzania harmonogramu płatności oraz wniosków o płatność dla Instytucji Pośredniczącej;

4) przygotowanie wymaganych umową raportów i sprawozdań z realizacji projektu, dotyczących części finansowej dla Instytucji Pośredniczącej;

5) prowadzenie rozliczeń finansowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i procedurami wymaganymi umową o dofinansowanie;

6)  nadzór nad poprawnością dokumentacji finansowej związanej z realizacją Projektu;

7)  terminowa realizacja płatności wynikających z realizacji budżetu Projektu;

8) kontrolowanie kosztów projektu ze stanem ewidencji księgowej wydatków oraz ich kwalifikowanie;

9)  dbałość o właściwe warunki przechowywania i archiwizacji dokumentów księgowych Projektu;

10) wspieranie działań Dyrektora Gimnazjum Nr 2 w Goleniowie w aspekcie księgowym, w odniesieniu do poszczególnych zadań objętych projektem, zapewnieniu płynnego finansowania projektu, terminowe regulowanie zobowiązań finansowych podjętych w imieniu Beneficjenta, a także okresowe dokonywanie finansowych przeglądów realizacji Projektu;

11) inne zadania i obowiązki określone umową projektową.

6. Księgowemu projektu przyznaje się dodatek na czas trwania projektu w kwocie przewidzianej w kosztach pośrednich za realizację dodatkowych czynności wynikających z projektu.


7. Specjalista ds. Kadrowo-Płacowych podlega dyrektorowi Gimnazjum Nr 2 w Goleniowie i jest odpowiedzialny w szczególności za:

1) przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej oraz sporządzanie list płac;

2) naliczanie wynagrodzeń;

3) przygotowywanie rozliczeń z ZUS, US;

4) sporządzanie zestawień i raportów oraz sprawozdań kadrowo-płacowych;

5) obsługa płacowa umów;

6) wspieranie działań Dyrektora Gimnazjum Nr 2 w Goleniowie w zakresie kadrowo-płacowym poszczególnych zadań objętych Projektem;

7) inne zadania i obowiązki określone umową projektową.

8. Specjaliście ds. Kadrowo-Płacowych przyznaje się dodatek na czas trwania projektu w kwocie przewidzianej w kosztach pośrednich za realizację dodatkowych czynności wynikających z projektu.


§ 3.1. Upoważnia się powołany niniejszym zarządzeniem zespół ds. realizacji projektu do przetwarzania danych osobowych uczestników projektu pt. „Nasza lepsza przyszłość”, w ramach realizacji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Wzór upoważnienia oraz wzór odwołania do przetwarzania danych osobowych uczestników projektu stanowią odpowiednio załączniki nr 1 i 2 do zarządzenia.


2. Upoważnienia są ważne do dnia odwołania, nie później jednak niż do dnia 31 grudnia 2015 r. Upoważnienie wygasa z chwilą ustania zatrudnienia upoważnionego członka zespołu ds. realizacji projektu.


§ 4. Wykonanie zarządzenia powierzam Dyrektorowi Gimnazjum Nr 2 w Goleniowie, Księgowemu Projektu, Specjaliście ds. Kadrowo-Płacowych.

 
§ 5. Zespół ds. realizacji projektu powołany jest na czas realizacji projektu i ostatecznego rozliczenia projektu. Po zakończeniu zadania następuje rozwiązanie Zespołu.


§ 6. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.




Burmistrz Gminy Goleniów

Robert Krupowicz

Załącznik nr 1 do Zarządzenia

Burmistrza Gminy Goleniów

Nr 222/2012 z dnia 9 listopada 2012r.

0x01 graphic

UPOWAŻNIENIE NR …. / 2012

DO PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH UCZESTNIKÓW PROJEKTU

„NASZA LEPSZA PRZYSZŁOŚĆ”, W RAMACH REALIZACJI

PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI

Z dniem ………………. na podstawie art. 37 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych

osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, z późn. zm.), upoważniam Panią/Pana

………………………………………………………………………………………………………… do przetwarzania danych osobowych uczestników projektu „NASZA LEPSZA PRZYSZŁOŚĆ”, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

Upoważnienie obowiązuje do dnia odwołania, nie później jednak niż do dnia 31 grudnia 2015 r.

Upoważnienie wygasa z chwilą ustania Pani / Pana zatrudnienia w …………………………………………………………………………………………………………

……………………………………

Czytelny podpis osoby reprezentującej Beneficjenta lub podmiotu, który został do tego przez Beneficjenta umocowany, upoważnionej do wydawania i odwoływania upoważnień

Załącznik nr 2 do Zarządzenia

Burmistrza Gminy Goleniów

Nr 222/2012 z dnia 9 listopada 2012r.

0x01 graphic

ODWOŁANIE UPOWAŻNIENIA Nr …………

DO PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH UCZESTNIKÓW PROJEKTU

„NASZA LEPSZA PRZYSZŁOŚĆ”, W RAMACH REALIZACJI

PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI

Z dniem ……….. r., na podstawie art. 37 w związku z art. 31 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.), odwołuję upoważnienie Pani/ Pana ………………………………………………………….………………………………….. do przetwarzania danych osobowych uczestników projektu „NASZA LEPSZA PRZYSZŁOŚĆ” w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

……………………………………

Czytelny podpis osoby reprezentującej Beneficjenta lub podmiotu, który został do tego przez Beneficjenta umocowany, upoważnionej do wydawania i odwoływania upoważnień

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Przemysław Joppek 23-11-2012 12:01
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Przemysław Joppek 23-11-2012
Ostatnia aktualizacja: - 23-11-2012 12:01