Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Gminy i Miasta w Goleniowie
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Zarządzenie Nr 163/2015 Burmistrza Gminy Goleniów z dnia 22 maja 2015 r. w sprawie powołania komisji do spraw brakowania druków ścisłego wykorzystywanych na potrzeby wydawania dowodów osobistych


Zarządzenie Nr 163/2015

Burmistrza Gminy Goleniów

z dnia 22 maja 2015 r.

w sprawie powołania komisji do spraw brakowania druków ścisłego wykorzystywanych na potrzeby wydawania dowodów osobistych

Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2013 r. poz. 594, poz. 645 i poz. 1318 oraz z 2014 r. poz. 379 i poz. 1072) zarządza się, co następuje:

§ 1. Powołuje się Komisję do spraw brakowania druków ścisłego zarachowania wykorzystywanych na potrzeby wydawania dowodów osobistych, zwaną dalej Komisją, w składzie:

1) Marzena Domańska - Dyrektor Wydziału Administracji i Spraw Społecznych,

2) Ewa Żylińska - Inspektor ds. dowodów osobistych,

3) Monika Marcelewicz - Inspektor ds. dowodów osobistych.

§ 2. 1. Zadaniem Komisji jest brakowanie niewykorzystanych formularzy druków ścisłego zarachowania wykorzystywanych na potrzeby wydawania dowodów osobistych znajdujących się do dnia 28 lutego 2015 r. w dyspozycji Burmistrza Gminy Goleniów.

2. Pracami Komisji kieruje przewodniczący wybrany ze składu Komisji zwykłą większością głosów na pierwszym posiedzeniu Komisji.

3. Przewodniczący komisji jest odpowiedzialny za prawidłowe przeprowadzenie procesu brakowania formularzy.

§ 3. 1. Procedurę rozliczenia i brakowania, o której mowa w § 2, należy dokonać w terminie do dnia 29 maja 2015 r.

2. Po zakończeniu rozliczenia i brakowania Komisja sporządza w dwóch egzemplarzach protokół. Protokół zawiera w szczególności informację o składzie Komisji, dacie sporządzenia protokołu, dacie brakowania druków ścisłego zarachowania, liczbie wybrakowanych formularzy, numerach formularzy. Protokół podpisywany jest przez wszystkich członków komisji. Odmowę lub brak podpisu należy omówić w protokole. Do protokołu dołącza się plik excel zawierający wykaz wszystkich druków ścisłego zarachowania.

3. Jeden egzemplarz protokołu zniszczenia wraz z plikiem excel zawierającym wykaz druków ścisłego zarachowania przekazuje się do Wydziału spraw Obywatelskich Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie do dnia 29 maja 2015 r.

§ 4. Wykonanie zarządzenia powierza się Dyrektorowi Wydziału Administracji i Spraw Społecznych.

§ 5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Burmistrz Gminy Goleniów

Robert Krupowicz

Opracowała: Monika Marcelewicz

Uzasadnienie:

W związku z wejściem w życie z dniem 1 marca 2015 r. zmiany do ustawy o dowodach osobistych, której przepisy nie przewidują druków ścisłego zarachowania niezbędnych do wydawania dowodów osobistych, koniecznym jest powołanie komisji do przeprowadzenia procedury rozliczenia i brakowania druków ścisłego zarachowania znajdujących się w dyspozycji Burmistrza Gminy.

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Edyta Guzikiewicz 27-05-2015 15:11
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 27-05-2015
Ostatnia aktualizacja: - 27-05-2015 15:11