Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Gminy i Miasta w Goleniowie
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Zarządzenie Nr 43/2016Burmistrza Gminy Goleniów z dnia 15 lutego 2016 r. o zmianie zarządzenia w sprawie Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy i Miasta w Goleniowie


Zarządzenie Nr 43/2016

Burmistrza Gminy Goleniów

z dnia 15 lutego 2016 r.

o zmianie zarządzenia w sprawie Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy i Miasta w Goleniowie

Na podstawie art. 33 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2015 r., poz. 1515, poz. 1045 i poz. 1890) zarządza się, co następuje:

§ 1. W Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Gminy i Miasta w Goleniowie, stanowiącym załącznik do zarządzenia Nr 20/2013 Burmistrza Gminy Goleniów z dnia 30 grudnia 2013 r., zmienionym zarządzeniem Nr 218/2014 z dnia 1 września 2014 r., zarządzeniem Nr 35/2015 z dnia 30 stycznia 2015 r., zarządzeniem Nr 67/2015 z dnia 27 lutego 2015 r., zarządzeniem Nr 226/2015 z dnia 30 lipca 2015 r. i zarządzeniem Nr 288/2015 z dnia 8 września 2015 r., wprowadza się następujące zmiany:

1) w § 15 po pkt 25 dodaje się pkt 26, 27, 28, 29 i 30 w brzmieniu:

26) prowadzenie spraw związanych z centralną ewidencją i informacją o działalności gospodarczej,

27) prowadzenie spraw związanych z wydawaniem zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych,

28) prowadzenie spraw związanych z transportem drogowym: wydawanie licencji na przewóz osób taksówką osobową, wydawanie zezwoleń na wykonywanie regularnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym osób,

29) prowadzenie spraw związanych z funduszem sołeckim,

30) koordynowanie spraw dotyczących targowisk w zakresie prowadzonej tam przez handlujących działalności gospodarczej.”;

2) w § 16 uchyla się pkt 17;

3) § 18 otrzymuje brzmienie:

„18. Do zadań Wydziału Gospodarki Gminnej należy w szczególności:

1) przygotowywanie, realizacja i rozliczanie inwestycji i remontów, których inwestorem jest Gmina,

2) nadzór nad realizacją wskazanych przez Burmistrza inwestycji gminnych prowadzonych przez jednostki organizacyjne,

3) współudział w realizacji spraw związanych ze współfinansowaniem inwestycji gminnych ze środków zewnętrznych,

4) współudział w realizacji spraw związanych z dofinansowaniem społecznych inicjatyw lokalnych,

5) współudział w opracowywaniu projektów dotyczących strategii inwestycyjnej gminy, projektów wieloletnich programów inwestycyjnych i rocznych planów inwestycji i remontów w tym inwestycji związanych z budową, utrzymaniem i ochroną dróg oraz obiektów mostowych,

6) prowadzenie spraw organizacyjnych związanych z przygotowaniem i prowadzeniem postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, na podstawie materiałów przygotowanych przez osoby merytorycznie odpowiedzialne w danym wydziale,

7) prowadzenie spraw dodatków mieszkaniowych,

8) nadzór związany z funkcjonowaniem gospodarki wodociągowo-kanalizacyjnej,

9) nadzór nad funkcjonowaniem oświetlenia ulicznego,

10) wdrażanie programów pomocowych w tym współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej,

11) nadzór nad utrzymaniem czystości oraz urządzeń sanitarnych,

12) bieżące funkcjonowanie infrastruktury technicznej Gminy, koordynowanie działań w zakresie gospodarki energetycznej, cieplnej, gazowniczej oraz telekomunikacji,

13) nadzór nad utrzymaniem i zarządzaniem zielenią na terenach komunalnych oraz zakładanie i utrzymanie lasów komunalnych i zarządzanie nimi,

14) zakładanie, utrzymanie, rozszerzanie i likwidowanie cmentarzy komunalnych,

15) prowadzenie spraw związanych zajęciem pasa drogowego oraz reklam umieszczanych w pasie drogowym,

16) utrzymanie i ochrona dróg gminnych i powiatowych będących w zarządzaniu gminnym,

17) realizacja zadań w zakresie inżynierii ruchu,

18) prowadzenie ewidencji dróg i drogowych obiektów mostowych,

19) wydawanie decyzji o włączeniu do drogi,

20) uzgodnienia związane z gospodarką i zarządzaniem drogami,

21) współdziałanie w podejmowaniu działań na rzecz aktywizacji lokalnego rynku pracy,

22) współpraca ze spółkami, których organem założycielskim jest Gmina w zakresie gromadzenia dokumentacji dotyczącej spółek, która kierowana jest do wydziału (umowy, uchwały, korespondencja),

23) realizacja umów zawieranych przez Gminę w zakresie dotyczącym zamówień publicznych w sprawach należących do właściwości wydziału,

24) współpraca w sprawach związanych z przebiegiem sieci infrastrukturalnych z Wydziałem Planowania Przestrzennego, Nieruchomości i Ochrony Środowiska,

25) prowadzenie spraw związanych z melioracją gruntów,

26) monitoring planowanych do realizacji inwestycji w zakresie przygotowania odpowiedniej i prawidłowo wykonanej dokumentacji technicznej, studiów wykonalności, pozwoleń i innych dokumentów, zgodnie z obowiązującymi wytycznymi oraz przepisami prawa polskiego i Unii Europejskiej,

27) koordynowanie działań w ramach potrzeb infrastrukturalnych Gminy,

28) nadzór związany z funkcjonowaniem kanalizacji deszczowej na terenie Gminy,

29) opiniowanie lokalizacji inwestycji celu publicznego i warunków zabudowy w ramach współpracy z Wydziałem Planowania Przestrzennego, Nieruchomości i Ochrony Środowiska,

30) opiniowanie dla Wydziału Planowania Przestrzennego, Nieruchomości i Ochrony Środowiska, nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży z zasobów własności Gminy,

31) współpraca ze Strażą Miejską w zakresie zajmowania pasa drogowego i kontroli stanu sanitarno-porządkowego na terenie miasta i Gminy,

32) współpraca z Wydziałem Planowania Przestrzennego, Nieruchomości i Ochrony Środowiska, w kwestii wycinki drzew i krzewów, gospodarki odpadami i utrzymaniem czystości na terenie miasta i Gminy,

33) uczestnictwo w prowadzonych przez Burmistrza i jego Zastępców przyjęciach klientów i monitoring wynikłych spraw (wydawanie dyspozycji będących przedmiotem spraw właściwym osobom),

34) realizacja polityki mieszkaniowej Gminy, w tym m. in.:

a) współpraca z Wydziałem Finansowym w zakresie: umorzeń, rozkładania na raty spłat zaległości najemców gminnych lokali mieszkalnych oraz współpraca z Radcą Prawnym w zakresie przygotowania dokumentacji sądowej dotyczącej eksmisji najemców,

b) nadzór nad realizacją zadań Zarządcy gminnego zasobu lokalowego wyłonionego w drodze postępowania przetargowego,

c) współdziałanie z Zarządcą gminnego zasobu lokalowego, Ośrodkiem Pomocy Społecznej, Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie i innymi instytucjami w kwestii wskazania możliwości pomocy najemcom gminnych lokali mieszkalnych w kosztach utrzymania lokali,

d) współdziałanie z Zarządcą gminnego zasobu lokalowego i współpraca ze wszystkimi administracjami działającymi na terenie miasta i Gminy w sprawach lokalowych,

e) współpraca z Zarządcą gminnego zasobu lokalowego w kwestii remontów i modernizacji zasobu,

f) współpraca i czynny udział w pracach Społecznej Komisji Mieszkaniowej,

g) bieżąca ewidencja i realizacja spraw w zakresie przydziałów lokali socjalnych i tymczasowych pomieszczeń wynikających z wyroków sądowych oraz współdziałanie z Komornikiem i Zarządcami w sprawach realizacji tych wyroków.”.

§ 2. Wykonanie zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy.

§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Burmistrz Gminy Goleniów

Robert Krupowicz

Opracowała: Edyta Guzikiewicz

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Edyta Guzikiewicz 15-02-2016 13:52
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 15-02-2016
Ostatnia aktualizacja: - 15-02-2016 13:52